zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2 |
Autor |
Wiadomość |
sebastian20
Nowy Forumowicz
Auto: mitshubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 2 Skąd: Brenna
|
Wysłany: 14-10-2015, 14:50 zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2
|
|
|
Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo . |
|
|
|
 |
paweldm
Forumowicz

Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 325 Skąd: GST
|
Wysłany: 14-10-2015, 23:28
|
|
|
Ja bym nie brał. Jak diesel to 2.2 i ten od PSA lub benzynę 2.4, chyba że może więcej palić, to v6. |
|
|
|
 |
krecisie
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Maj 2015 Posty: 105 Skąd: Checiny
|
Wysłany: 15-10-2015, 08:15
|
|
|
Witaj, ja mam ten sam silnik i rocznik. Przebieg 180 tys.
Rownież miałem duże obawy przed zakupem co do tego akurat silnika ale okaząło sie że niepotrzebnie.
Przynajmniej na razie jestem zadowolony. A swoją drogą to mysle że dwumasę to miał wymienianą już wczesniej skoro auto ma zrobione 230 tkm..W moim dwumasa padła przy 160 tkm.
Inna sprawa dwumasa pada z czasem w kazdym dieslu ..mercedesy sie psują a mitsu sie nie bedzie psuć?
Szerokości |
_________________ Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-10-2015, 08:54
|
|
|
sebastian20 napisał/a: | Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. | Silnik 2.0 ma wady, ale w porównaniu do wszystkich innych jest najtańszy w naprawie. wymianę wtryskiwaczy, koła dwumasowego, tarczy sprzęgła zamkniesz w 10kzł i masz spokój na kolejne 200kkm. Mowa oczywiście o częściach nowych i dobrych zamiennikach. Chociaż wtryskiwacz Bosch to nie zamiennik tylko ten sam ze sprzedaży bez pośredników ASO . Ja w swoim wymieniałem sprzęgło i dwumasę po 80kkm i przy 155kkm zamiennik nie dawał żadnych oznak zużycia. Tak samo też jak oryginalne od początku wtryskiwacze.
Praktycznie niemal w każdym dieslu 150-200kkm to granica wytrzymałości dwumasy, chyba że ktoś jeździ dużo tras to może to podwoić. A wtryski - jedno tankowanie może je załatwić. BTW silnik 2.2 teź nie jest żadnym superhiper. Były już żale na forum przy -15st. , a panzerwageny odpalały i jeździły dostarczając niezapomnianych wrażeń akustycznych |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
sebastian20
Nowy Forumowicz
Auto: mitshubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2015 Posty: 2 Skąd: Brenna
|
Wysłany: 15-10-2015, 15:13 Dziękuje
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi jeżeli by ktoś coś jeszcze dożucił to bardzo proszę. Jak go kupię to się odezwę i też podzielę się swoimi doświadczeniami.
Pozdrawiam sebastian. |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-10-2015, 08:42
|
|
|
Przedmówcy mają rację - po 200 000 w każdy dieslu jest to wymiany: dwumasa, sprzęgło, turbina i parę innych drobiazgów.
Z typowych usterek dla tego silnika można wspomnieć o pęknięciach głowicy, co skutkuje ubywającym płynem chłodniczym (nie do stwierdzenia przy kupnie, musiałbyś przejechać jakieś 1000 km), natomiast pompowtryski i pompa oleju należą do "lepszego sortu" niż w silnikach montowanych w Passtach i Touranach.
bonito |
_________________ Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty) |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 16-10-2015, 10:53 Re: zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2
|
|
|
sebastian20 napisał/a: | Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo . |
i taka mała ciekawostka jeśli chodzi o pompe oleju - jest na łańcuszku a nie na imbusie jak w innych silinikach ze stajni VW, co praktycznie eliminuje możliwość zatarcia silnika.
Imbus z czasem się wycierał, pompa oleju traciła napęd, brak smarowania silnka i kaput. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 16-10-2015, 19:21
|
|
|
A kolo zębate traci ząbki i łańcuszek przeskakuje ? |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
jurellas
Forumowicz

Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 100 Skąd: SBL
|
Wysłany: 01-11-2015, 20:15
|
|
|
Z tymi ząbkami i przeskakującym łańcuszku to żarcik czy jakaś prawdziwa historia ? |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 01-11-2015, 21:41
|
|
|
Outki maja napęd pompu oleju na łańcuszku tak? Skoro nie imbusikiem to łańcuchem. I w kole wycierają się ząbki aż łańcuch przeskakuje. Zaczerpniete z forum audi |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 01-11-2015, 22:10
|
|
|
Nie było opisywanych takich przypadków na forum. A i na forum Octavii nie spotkałem takiej informacji przy silnikach BKD czyli zbliżonych do Outkowych BSY. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
krecisie
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Maj 2015 Posty: 105 Skąd: Checiny
|
Wysłany: 02-11-2015, 06:14
|
|
|
Straszycie gościa niepotrzebnie... Nie ma maszyn nie do zdarcia trzeba sie cieszyć że jest na łańcuszku , że pompki sa żywotniejsze niż w passatach , przecież to fajne auto i większości ludziom dobrze służy |
_________________ Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 |
|
|
|
 |
visitor
Forumowicz
Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015 Posty: 65 Skąd: Ząbkowice śląskie
|
Wysłany: 02-11-2015, 11:58
|
|
|
krecisie napisał/a: | Straszycie gościa niepotrzebnie... |
Poprostu głośno myślę. Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju. |
_________________ Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-11-2015, 12:57
|
|
|
visitor napisał/a: | Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju. | w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-11-2015, 14:01
|
|
|
rezon napisał/a: | w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika? | dokładnie tak ,te silniki nie miały takich wad jak silniki wv |
_________________
 |
|
|
|
 |
|