Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2
Autor Wiadomość
sebastian20 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 2
Skąd: Brenna
  Wysłany: 14-10-2015, 14:50   zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2

Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo :D .
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 14-10-2015, 23:28   

Ja bym nie brał. Jak diesel to 2.2 i ten od PSA lub benzynę 2.4, chyba że może więcej palić, to v6.
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 15-10-2015, 08:15   

Witaj, ja mam ten sam silnik i rocznik. Przebieg 180 tys.
Rownież miałem duże obawy przed zakupem co do tego akurat silnika ale okaząło sie że niepotrzebnie.
Przynajmniej na razie jestem zadowolony. A swoją drogą to mysle że dwumasę to miał wymienianą już wczesniej skoro auto ma zrobione 230 tkm..W moim dwumasa padła przy 160 tkm.
Inna sprawa dwumasa pada z czasem w kazdym dieslu ..mercedesy sie psują a mitsu sie nie bedzie psuć?
Szerokości
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-10-2015, 08:54   

sebastian20 napisał/a:
Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie.
Silnik 2.0 ma wady, ale w porównaniu do wszystkich innych jest najtańszy w naprawie. wymianę wtryskiwaczy, koła dwumasowego, tarczy sprzęgła zamkniesz w 10kzł i masz spokój na kolejne 200kkm. Mowa oczywiście o częściach nowych i dobrych zamiennikach. Chociaż wtryskiwacz Bosch to nie zamiennik tylko ten sam ze sprzedaży bez pośredników ASO ;) . Ja w swoim wymieniałem sprzęgło i dwumasę po 80kkm i przy 155kkm zamiennik nie dawał żadnych oznak zużycia. Tak samo też jak oryginalne od początku wtryskiwacze.
Praktycznie niemal w każdym dieslu 150-200kkm to granica wytrzymałości dwumasy, chyba że ktoś jeździ dużo tras to może to podwoić. A wtryski - jedno tankowanie może je załatwić. BTW silnik 2.2 teź nie jest żadnym superhiper. Były już żale na forum przy -15st. ;) , a panzerwageny odpalały i jeździły dostarczając niezapomnianych wrażeń akustycznych ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
sebastian20 
Nowy Forumowicz

Auto: mitshubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2015
Posty: 2
Skąd: Brenna
  Wysłany: 15-10-2015, 15:13   Dziękuje

Dzięki za odpowiedzi jeżeli by ktoś coś jeszcze dożucił to bardzo proszę. Jak go kupię to się odezwę i też podzielę się swoimi doświadczeniami.

Pozdrawiam sebastian.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-10-2015, 08:42   

Przedmówcy mają rację - po 200 000 w każdy dieslu jest to wymiany: dwumasa, sprzęgło, turbina i parę innych drobiazgów.
Z typowych usterek dla tego silnika można wspomnieć o pęknięciach głowicy, co skutkuje ubywającym płynem chłodniczym (nie do stwierdzenia przy kupnie, musiałbyś przejechać jakieś 1000 km), natomiast pompowtryski i pompa oleju należą do "lepszego sortu" niż w silnikach montowanych w Passtach i Touranach.
bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 16-10-2015, 10:53   Re: zapytanie o opinie zakupu mitshubishi outlander 2

sebastian20 napisał/a:
Witam mam okazję kupic mitshubishi outlandera od znajomego rok produkcji 2007, 2.0 turbo diesel z przebiegiem 230 000 km .Każdy odradza mi zakup tego autka z silnikiem 2.0 turbo diesel firmy volgswagena ponieważ po 200 000 wysiadają pompo wtryski i sprzęgło 2masowe i że koszty naprawy są bardzo wysokie. Czy jest to prawda bo bardzo się napaliłem na ten samochud jako atko rodzinne.
Z góry dziękuje za wszystkie informacje pozdrawiam sebo :D .


i taka mała ciekawostka jeśli chodzi o pompe oleju - jest na łańcuszku a nie na imbusie jak w innych silinikach ze stajni VW, co praktycznie eliminuje możliwość zatarcia silnika.
Imbus z czasem się wycierał, pompa oleju traciła napęd, brak smarowania silnka i kaput.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 16-10-2015, 19:21   

A kolo zębate traci ząbki i łańcuszek przeskakuje ? :)
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
jurellas 
Forumowicz


Auto: outlander 2008 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 100
Skąd: SBL
Wysłany: 01-11-2015, 20:15   

Z tymi ząbkami i przeskakującym łańcuszku to żarcik czy jakaś prawdziwa historia ? :-)
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 01-11-2015, 21:41   

Outki maja napęd pompu oleju na łańcuszku tak? Skoro nie imbusikiem to łańcuchem. I w kole wycierają się ząbki aż łańcuch przeskakuje. Zaczerpniete z forum audi
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-11-2015, 22:10   

Nie było opisywanych takich przypadków na forum. A i na forum Octavii nie spotkałem takiej informacji przy silnikach BKD czyli zbliżonych do Outkowych BSY.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 02-11-2015, 06:14   

Straszycie gościa niepotrzebnie... Nie ma maszyn nie do zdarcia trzeba sie cieszyć że jest na łańcuszku , że pompki sa żywotniejsze niż w passatach , przecież to fajne auto i większości ludziom dobrze służy
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
visitor 
Forumowicz

Auto: Mercedes
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Cze 2015
Posty: 65
Skąd: Ząbkowice śląskie
Wysłany: 02-11-2015, 11:58   

krecisie napisał/a:
Straszycie gościa niepotrzebnie...

Poprostu głośno myślę. Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju.
_________________
Na życzenie sprawdze powloke lakierniczą kazdego auta. Dolnosląskie i Opolskie. Czujnik kupilem dla siebie bo szukam Outka. Nie jestem handlarzem ;)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-11-2015, 12:57   

visitor napisał/a:
Nie ma co się bać jeśli po zakupie zdejmiemy mise i obejrzymy mechanizm napędzający pompe oleju.
w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-11-2015, 14:01   

rezon napisał/a:
w ten sposób to należałoby cały samochód rozbierać i oglądać mechanizmy. Jeśli w silnikach BSY i bliźniaczych BKD praktycznie nie występują problemy z napędem pompy oleju to jaki jest sens oglądania? Zwłaszcza przez laika?
dokładnie tak ,te silniki nie miały takich wad jak silniki wv
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.