Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka silnika
Autor Wiadomość
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 22-08-2016, 07:48   Kontrolka silnika

Witam mam pytanie czy ktoś miał coś takiego a mianowicie... wracając z trasy przez dłuższy kawałek jechałem na rezerwie (za nim zalałem dość głębokiej ale nie takiej że się auto dławiło czy gasło) po zatankowaniu zapaliła się kontrolka silnika... ktoś wie o co kaman? gdzie ewentualnie w warszawie mogę sprawdzić błędy !?

Filtr paliwa mam nowy ...

Jak jadę to czasami jest jakby nie śmiała próba zgaszenia kontrolki ?

czy zalać go mocno po korek i wyjeździć wszystko że mogę jakiś osad zassany został w baku i stąd błąd?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-08-2016, 09:20   

Nie powinno się jeździć dłużej na rezerwie a już tym bardziej w dieslu :wink: .
Może się układ zapowietrzył :? .
W Warszawie masz serwis mitsumaniaków, namiary znajdziesz na forum, FB lub w google 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 22-08-2016, 09:25   

jak by się układ zapowietrzył to chyba samochód by się dławił ?? i obroty by falowały ... a tak nie jest ... od drugiego komunikatu o końcówce paliwa zrobiłem może 4 km ...

wiem o którym serwisie mówisz... ale chyba najpierw zaleję pod korek vervą albo czymś ??
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-08-2016, 09:42   

Albo jakiś szlam zaciągnął z baku :? .
Podstawa to sprawdzić błędy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-08-2016, 15:38   

Bizi78 napisał/a:
Nie powinno się jeździć dłużej na rezerwie a już tym bardziej w dieslu .
bez przesady - bardzo często jeździłem i jeżdżę na rezerwie, nie ma w tym żadnego niebezpieczeństwa po za ew. koniecznością wzywania pomocy z kanistrem - czego na razie też udało się uniknąć. Tankuję do pełna i zjeżdżam często do zasięgu 0km na kompie czyli ok. 2-3l w zbiorniku. W Outku robilem identycznie - w niczym mu to nie przeszkadzało. Jak zaciągnął szlam to został na filtrze paliwa.Zapowietrzenie układu daje wyraźne oznaki - szarpanie, dławienie, itp. Bez sprawdzenia błędu powodującego wyświetlanie komunikatu za pomocą kompa to można gdybać - zwłaszcza jak nie ma żadnych odczuwalnych oznak awarii. Obstawiam raczej sondę lambda i skład spalin. Tego typu awarie powodują często komunikat bez żadnych innych objawów.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-08-2016, 15:46   

W/g mnie zbieg okoliczności, z tą rezerwą. Też mi sie wydaje że padła sonda
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-08-2016, 16:30   

Z diagnozą to poczekajmy do odczytania błędów, bo zaraz pardziak wymieni połowę rzeczy w aucie :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 22-08-2016, 19:09   

A poza warsztatami jest ktos na forum kto za przysłowiową flaszkę podlaczy kompa i sprawdzi błędy. .. bo potrzebuje diagnostyki a nie całej naprawy ? Zakładając ze padła sonda można z tym dłużej jexdzic bo musze kilka set kilometrów w tym tyogdniu zrobić i nie bardzo mam czas to ogarnąć
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 22-08-2016, 20:19   

Za 20 zł kupisz na allegro złącze OBD2 i sam sobie odczytasz błędy w każdym aucie.
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 22-08-2016, 21:32   

Czy wystarczy zwykły obd 2 z protokołem elm327 z bt cxy jakiś inny konkretny i cxy jakaś konakretna apka do tego ?
 
 
alojso 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 194
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 22-08-2016, 22:08   

Wystarczy.
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 23-08-2016, 08:35   

zamówiłem interfejs tylko pytane ktoś poleci jakąś dobrą appke albo coś na kompa ?! zobaczymy co to jest warte... przy okazji ktoś ma listę błędów ?!
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-08-2016, 11:30   

Jak zamówiłeś bluetooth to prawdopodobnie za free na androida masz torque lub płatną torque pro.
Do poznania błędów zwykła apka torque powinna wystarczyć.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
pardziak 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 100
Skąd: Polska
Wysłany: 29-08-2016, 23:11   

sprawdziłem błędy i jeden pewny to P0488 a drugi chyba P2141(tego nie jestem pewien bo po skasowaniu więcej się nie pojawił) co by nie było oba kręcą się przy układzie wydechowym i jego nie prawidłowości... wydaje mi się że to EGR ?? czy dobrze to analizuję ?? przy czym nie mam falowania obrotów i samochód sam z siebie mi nie gaśnie... pytanie czy jeżeli to EGR to może za nim wezmę się za wymianę to można to jakoś wyczyścić i posprawdzać ?? ewentualnie gdzie kupić ten zawór za normalnie pieniądze
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21027
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 30-08-2016, 07:12   

Info o diagnostyce błędów znajdziesz w manualu:
http://mmc-autoelectric.o...07/index_M1.htm
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.