Kontrolka oleju |
Autor |
Wiadomość |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 14:57 Kontrolka oleju
|
|
|
Witam. Prosze o pomoc. ccrisma gdi 287 tys 98r Kontrolka oleju zapala sie po kilkunastu kilometrach najpierw tylko na wolnych obrotach potem juz na większych 3tys itd. W "renomowanym" zakładzie powiedzieli mi ze to popsuta pompa oleju jest przyczyną jego nadmiernego ciśnienia i powodem palącej się kontrolki ponoc POMPA DO WYMIANY co za tym idzie rozrzad itd. ok 2000zł Czy ktos mógłby to potwierdzić... Pozdrawiam |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2016, 15:21
|
|
|
DZIDIAJ1 napisał/a: | W "renomowanym" zakładzie powiedzieli mi ze to popsuta pompa oleju jest przyczyną jego nadmiernego ciśnienia i powodem palącej się kontrolki |
Nadmiernego raczej niewystarczajacego tzn słabego cisnienia
Najlepiej sprawdzić zegarem jakie jest faktycznie cisnienie ,może być słaba pompa przytkany - podgięty smok, uszkodzony czujnik cisnienia oleju |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 15:30
|
|
|
Wdług fachowców cisnienie jest za duże...
[ Dodano: 22-08-2016, 15:33 ]
Zbyt wysokie, sprawdzali zegarem. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2016, 15:43
|
|
|
Filtr oleju był zmieniany ? jest jeszcze zawór przelewowy poczytaj http://autokult.pl/25518,...e-byc-przyczyna |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 15:47
|
|
|
Chyba ze jakiś trefny kupiłem, olej 10w40 mobil. Zastanawiam się czy nie powtórzyć wymiany oleju i filtra najpierw. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2016, 15:53
|
|
|
Filtry zdarzaja sie też trefne
Jak było przed wymianą i ile zrobiłeś zanim powstał problem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 17:41
|
|
|
Przed wymianą było dobrze. Po wymianie mysle jakieś nie wiecej niż tysiąc. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 22-08-2016, 19:35
|
|
|
Wymień filtr oleju i olej to duzo nie kosztuje a może pomoc
Jaki filtr oleju masz teraz ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 20:11
|
|
|
Filtrona wcześniej knecht Zmienie oczywiście.. Dalej na mobil 10w 40? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-08-2016, 20:32
|
|
|
W Miśkach czasem są problemy z czujnikami ciśnienia oleju więc może Ciebie też to dopadło. A w ogóle to jakie było ciśnienie na biegu jałowym na rozgrzanym silniku i przy 3000 obrotów? |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 22-08-2016, 20:34
|
|
|
Czy silnik stuka?Bo przy faktycznym niskim ciśnieniu oleju panewki się odzywają,które są też przyczyną. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 20:42
|
|
|
Ja pisałem ze cisnienie było według badających za wysokie. Nic nie stuka.. z tego co tam sobie szmerali po cichu to coś ponad 4,5 bara.. ??? kompletnie nie wiem ile powinno byc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-08-2016, 20:47
|
|
|
Ważne jest ile było na biegu jałowy i przy 3000 obrotów, jakbyś znał te wartości to można by było coś powiedzieć. |
|
|
|
 |
DZIDIAJ1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2016 Posty: 15 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22-08-2016, 21:00
|
|
|
jutro zadzwonie moze jeszcze bedą pamiętać |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 309 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 22-08-2016, 21:13
|
|
|
DZIDIAJ1 napisał/a: | Ja pisałem ze cisnienie było według badających za wysokie. Nic nie stuka.. z tego co tam sobie szmerali po cichu to coś ponad 4,5 bara.. ??? kompletnie nie wiem ile powinno byc | Zapalona kontrolka może świadczyć tylko o niskim ciśnieniu.Brak logiki w stwierdzeniu ''renomowanego ...''.
_________________ |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|