Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przymiarka do L300 4x4
Autor Wiadomość
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2007, 13:52   Przymiarka do L300 4x4

No prosze, jakie fajne forum znalazłem :wink: No to jak juz wlazłem, to sie przywitam: Dziń dybry, i zapodam mój problem:
Mianowicie przymierzam się do zanabycia L300 w wersji z pędzonymi wszystkimi kołami, najchętniej w dieslu z turbiną (ale niekoniecznie - zalezy co się trafi). Powiedzcie mi dobrzy ludzie, na co zwracać uwage przy kupnie? Ma to jakieś słabe punkty? Typowe awarie?
Gdzie sprawdzić nr VIN - jest na necie jakieś miejsce do tego, czy tylko u dealera?
Z góry i dołu dzieki za wszelkie wsparcie.
Zdrowia życzę!
 
 
placyk
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2007, 21:20   

Witaj.L300 4WD 2,5 TD 95r. Kupiłem z przebiegiem 240 tys.teraz mam 270.
Zrobiłem:rozrząd,sprzęgło (wymiana tarczy), uszczelka głowicy, pompa (trochę ciekła), alternator, BLACHA! (to jest słaby punkt l300).
PLUSY:zawieszenie i napędy sprawują się idealnie, pali 10, odwija 120 w trasie, pakowny i dzielny w terenie. POLECAM
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2007, 12:14   

Czołem!

placyk napisał/a:
Zrobiłem:rozrząd,


Sam pasek profilaktycznie, czy jakaś grubsza padaczka?

placyk napisał/a:
alternator,


Szczotki? Czy cos grubszego padło?

placyk napisał/a:
BLACHA! (to jest słaby punkt l300).


Łuuu... Toś mnie nie pocieszył. Co najprędzej gnije? Gdzie patrzeć?
Dzięki za wsparcie!
Pozdrowiska
P.
 
 
placyk
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2007, 21:27   

HEJA!
Rozrząd posypał się przez rolkę napinacza która to" wzieła się i zsuneła".
Alternator to regulator który musiałem wymienić.
Blacha leci w różnych miejscach, w moim to były okolice przedniej szyby, nadkola przód, klapa tylna.Z tego co zauważyłem to L300 bez 4WD gnije bardziej może dla tego, że bliżej ziemi!?
Pozdrawiam.
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 07:20   

Hi!
Dzięki wlkp. :wink:
Jak wygląda zużycie oleju przy takim przebiegu?
Powiedz mi jeszcze proszę, czym się rózni wersja I od II, oprócz tego co z wierzchu widać, (czyli pojedynczych świateł) :lol: Którą byś polecał i dlaczego II ? :lol: :)
Pozdrowiska
 
 
placyk
[Usunięty]

Wysłany: 20-03-2007, 18:44   

Cześć.
Olejem nie przejmuje się zupełnie, dolewam czasem jak sobie przypomnę. Silnik 4d56 jest chyba dosyć dobrym modelem stosowany w innych osobnikach z powodzeniem, w skrzyni jak jest zimny olej to czasem ciężko z jedynką ale ogólnie da się żyć.Co do różnic to nie mam pojęcia co się istotnego zmieniło.
POZDRO.
 
 
witek
[Usunięty]

Wysłany: 09-04-2007, 11:27   

Posiadamy w rodzinie dwa L3004wd jeden benzyna i disel .Przejechaly po 370 tys i 540 tys zero problemow zsilnikiem i napedami . Tylko czasami sprzeglo do wymiany co 120 tys.Posiadalem hyba wszystkie terenowki ido PRACY W TERENIE nadaje sie tylko L3004wd. Waski wysoki bardzo zwrotny super wywarzony i niepotrzebuje blokad aby jezdil wszedzie ipo wszystkim ciagnac przyczape. POLECAM . Urzytkujemy je od 15 lat o klopotow. co do karoserji to fakt niejest zbyt mocna ,chodzi owgniecenia. Slaby punkt lewe tylne nadkole rdzewieje .Po prostu male jest WIELKIE
 
 
placyk
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 09:41   

Czołem Witek.
Czy masz może instrukcje (manuala) do dislal3004wd?
Pozdro.
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2007, 07:34   

witek napisał/a:
Waski wysoki bardzo zwrotny super wywarzony i niepotrzebuje blokad aby jezdil wszedzie ipo wszystkim ciagnac przyczape.

Hi!
No bomba! Lejesz miód na me serce i utwierdzasz mnie w przekonaniu, że dobrze wybrałem :lol: :lol: Tego że rozkład masy będzie miał dobry to się kompletnie nie spodziewałem. Na pusto też jest taki dobrze wyważony?
To takie laickie pytanie jeszcze: on jest na ramie, czy samonośny? Jak wygląda zawieszenie - pióra, czy sprężyny?
Można gdzieś na necie znaleźć jakieś głębsze info o tym modelu? Za cholerę nie umiem nic sensownego wygooglać.
Pozdrowiska!
 
 
witek
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2007, 18:08   

Manuala niemam ale L300 to Pajero .Budowa jest bardzo prosta i dlatego niezawodna. L300 4wd posiada silnik iskrzynie umieszczona miedzy osiami dlatego jest taki rozklad mas , w przeciwienstwie do L400 4wd i Delice 4wd i innych samochodow tego rodzaju. Przednie zawieszenie to drarzki skretne i wachacze . Tyl resory piorowe. Silniki bezynowe to 1.6l ,2.0l,2,4l i disel 2,5l .Do jazdy w terenie ja uwarzam rze 2,4l bezyna jest miesamowicie elastyczny .Fakt troche pbiera paliwa ale niema nic zadarmo. Samochod byl budowany na Australje Filipiny Afryke . do europy Szwajcaria troche Niemcy i Skandynawia. Jesli chodzi o dene to mam ich troche .Jest forum Delice ale po Angielsku. Podobno bardzo durzo samochdow L300 4wd, delice jest w Kazachstanie .Delice jest produkowany chyba tylko z prawa kierownica i podobno jest dopuszczony do ruchu w Katachstanie. Delice i L400 4wd silniki maja przed przednia osia. L300 4wd wystepuja w bardzo bogatym wyposarzeniu. Pytajcie jak bede potrafil to odpowiem.
 
 
PastoR100GS
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 11:14   

Aaaa. Takie buty. Powiedzcie no Towarzysze jak jest z dostępnościa i cenami częsci. Niby mamy realny kapitalizm i problemu z takimi rzeczami byc nie powinno, ale sprzęt już trochę czasu temu z produkcji wypadł...
Czyli jeśli się rozglądać za L300 4WD to najlepej na rynku niemieckim/szwajcarskim?
Witek - czym się różnią wersje I od II poza światłami?

witek napisał/a:
Podobno bardzo durzo samochdow L300 4wd, delice jest w Kazachstanie .Delice jest produkowany chyba tylko z prawa kierownica i podobno jest dopuszczony do ruchu w Katachstanie.

W zeszłym roku zjeździłem Kazachstan i prawdę mówiąc zadnego L300 4WD nie spotkałem. Ale kraj jest spory, więc mogliśmy się minąć :wink:
Swoją drogą ciekawe czemu dopuszczają do ruchu fury z kierą po prawej, skoro ruch mają normalny - prawostronny?

Pozdrowiska!
 
 
witek
[Usunięty]

  Wysłany: 14-04-2007, 18:12   

Witam,
to o Mitshubishi w Kazachstanie przeczytałem na angielskich forach. Jeśli to nie prawda to wszystkich forumowiczów przepraszam za podanie niesprawdzonych osobiście informacji. Moj angielski jest zły :mrgreen: .
Różnica między tymi dwoma L300 jest w światłach i przedniej masce. L300 z soczewkami ma przykrywkę na pojemnik między przednimi fotelami co stanowi jednocześnie podłokietnik dla kierowcy i pasażera. Z tego co wiem, to te dwie karoserie byly produkowane jednoczesnie. Ta z soczewkami miała przeważnie wbudowany silnik disela. Wersji L300 jest spora ilość...np.: ilość siedzen - 8 osób i 7 osób, była też wersja z pęłną blokadą mostów.
Jeśli macie więcej pytan, to postaram sie na nie udzielić odpowiedzi.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 15-04-2007, 19:24 ]
Uzupęłniająć mojego poprzedniego posta:
samochód posiada karoserie samonośną ze szczątkami ramy. Jeśli chodzi o części to trudno mi powiedzieć, bo nasze sie nie psują :wink: koszt częsci jest taki sam jak do Mitshubishi Pajero i L200. Jak chcecie kupić L300, to obserwując rynek niemiecki, ilość egzemplarzy maleje bardzo szybko. Nie znam rynku szwajcarskiego ani skandynawskiego, chociaż w Skandynawii znalazłem L300 4WD z 2000r. :shock: Także kiedy na prawde nastąpił koniec produkcji - tego nikt nie wie :P . L300 zostało zastąpione przez Delice.
Pozdrawiam.
 
 
tomek4x4
[Usunięty]

Wysłany: 24-04-2007, 10:01   

Witam wszystkich,

Narazie jeżdżę Vitarą, ale już od dłuższego czasu poszukuję L300 4wd. Krucho z nimi i to nie tylko w Polsce.

Witku, czy mośesz mi powiedzieć, czy w swoim benzynowcu masz instalkę gazową, jeżeli tak to jaką. Interesuje mnie jak one się sprawują na gazie. Jakie jest spalanie gaz/ benzyna.

Mam na oku na razie dwa z 1988 i z 1991.
Ten starszy wygląda b. dobrze, blacharka i lakier w stanie idealnym (ponoć, bo to relacja znajomego, który go oglądał) podobno był regularnie serwisowany (ale przez jakiegoś tam mechanika, nie w serwisie) i w ogóle wszystko jest żyleta - to oczywiście słowa sprzedawców w komisie. Ale ten rok jest niezbyt ciekawy, no właśni nie wiem czy mam się go obawiać - to już pełnolatek?

Ten drugi jest jeszcze do opłat, blacha do roboty, progi ( ale nie jakoś tragicznie) i gdzieniegdzie drobne odprysli. Nieco młodszy, ale wydaje mi się, że trzeba będzie sporo włożyć (np. instal. gazową, żeby nie szarpało zbytnio po kieszeni). To autko nie jest zbytnio zadbane, co widać zwłaszcza po tapicerce i lakierze.

Pozdrawiam i liczę na jakieś opinie
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-04-2007, 10:34   

Jak chcesz opinii - pokaz zdjecia lub link do aukcji
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomek4x4
[Usunięty]

  Wysłany: 27-04-2007, 10:20   

Przepraszam, że dopiero teraz, ale byłem na wyjeździe 8)

Jak się okazuje ten starszy, w lepszym stanie już sprzedano.
A to link do tego drugiego:
http://www.pastcar.pl/?p=...ow&iArtykul=358

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.