Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tarcze i klocki
Autor Wiadomość
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-10-2019, 11:13   

jacekk napisał/a:
Ech niedawno kupiłem komplet na przód
Klocki przednie Bosch - 116 zł
Tarcze hamulcowe Bosch - 278 zł komplet 2 szt.
Zamiast tysiąca niecałe 400 zł.

Co do wrażeń i trwałości będę się mógł wypowiedzieć za 2 lata. Natomiast poprzednie ori tarcze po były tak skorodowane, że nawet nie myślałem by je zostawić.


Można i taniej... Ja liczyłem dobrej jakości zamienniki :wink:
Koniecznie daj znać jak ten Bosch się sprawuje.
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 25-10-2019, 16:11   

Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5367
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 25-10-2019, 18:08   

Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-10-2019, 07:45   

spirosun napisał/a:
Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet.


Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl?
_________________

 
 
benicjusz 
Forumowicz

Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019
Posty: 113
Skąd: Warszawa/Kałuszyn
Wysłany: 28-10-2019, 09:39   

Bzyk_R1 napisał/a:
Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce.



To ironia czy jakieś konkrety - wchodzi P&P?


W moim tak biły, iż nie dało się utrzymać kierownicy podczas autostradowego hamowania - przetoczyłem i jest OK, czuć jednak lekkie mrowienie przy mocnym hamowaniu - po przetoczeniu zostało jednak niewiele tej tarczy, oryginalnie są jakieś takie cienkie :P
 
 
spirosun 
Forumowicz

Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017
Posty: 145
Skąd: Warszawa, Mazowieckie
Wysłany: 28-10-2019, 13:42   

Brodzins napisał/a:
spirosun napisał/a:
Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet.


Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl?


Tani samochód to i części tanie ;d
Kupowanie w ASO pseudo oryginalnych to brak sensu ponieważ czy to na olej czy na filtry czy na tarcze klocki nakladana jest duża marża wiec biorą jak leci.
Widziałem, że np filtr oleju robi purlfux, denso dostarcza filtry powietrza, a oryginalny olej to pewnie jakiś total sprzedawany po 200zł za 5L (ładnie sie nazywa - Diamond performance:D (Sorry za offtop)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5367
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 28-10-2019, 14:44   

benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-10-2019, 08:34   

Bzyk_R1 napisał/a:
benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26.


Bzyk wyjaśnij mi proszę skąd pomysł na swap hebli?

Generalnie wydaje mi się, że są w porządku porównując do innych aut.
Subiektywnie oczywiście.
_________________

 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5367
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 29-10-2019, 09:37   

Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-10-2019, 19:13   

Bzyk_R1 napisał/a:
Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia.


Teraz rozumiem :) tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja.
_________________

 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10767
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-12-2019, 14:46   

Kupował ktos klocki na przód ostatnio ? Znajomemu poleciały w outku przebieg necałe 80kkm.
Coś dostane w ICars? Mam zniżki...


Patrze teraz ze te same klocki ma galant polift z tarczami 276/26. Kiszka trochę jak na 2t auto.
Moje w galancie wytrzumały jakieś 46kkm, miałem Akebono
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-12-2019, 15:44   

Marcino napisał/a:
Kiszka trochę jak na 2t auto.


Wyjmij kartofle będzie lżejsze :lol:
A tak na poważnie, to nie wiem skąd te 2t. Mój ma w dowodzie nieco powyżej 1,5t.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10767
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 20-12-2019, 19:46   

No to się pomyliłem. 1.5t to wazy mój galant po wygłuszeniu.
Zamówiony komplet p/t Ferrodo. Jakieś 225zl myśle będzie zDowolony a i tarcze przeżyją drugi komplet.
Ori są ATE?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
polsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2012 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2017
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-07-2020, 09:53   

Brodzins napisał/a:
Bzyk_R1 napisał/a:
Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia.


Teraz rozumiem :) tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja.


Masz jakiś warsztat do Mitsu godny polecenia w Krakowie?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10767
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-07-2020, 13:05   

Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.