Tarcze i klocki |
Autor |
Wiadomość |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-10-2019, 11:13
|
|
|
jacekk napisał/a: | Ech niedawno kupiłem komplet na przód
Klocki przednie Bosch - 116 zł
Tarcze hamulcowe Bosch - 278 zł komplet 2 szt.
Zamiast tysiąca niecałe 400 zł.
Co do wrażeń i trwałości będę się mógł wypowiedzieć za 2 lata. Natomiast poprzednie ori tarcze po były tak skorodowane, że nawet nie myślałem by je zostawić. |
Można i taniej... Ja liczyłem dobrej jakości zamienniki
Koniecznie daj znać jak ten Bosch się sprawuje. |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 25-10-2019, 16:11
|
|
|
Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5367 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 25-10-2019, 18:08
|
|
|
Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-10-2019, 07:45
|
|
|
spirosun napisał/a: | Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet. |
Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl? |
_________________
 |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 28-10-2019, 09:39
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Zawsze możecie założyć tarcze 320x28 i zaciski brembo 4 tłoczkowe od BMW. Żałuję każdego grosza jaki wydałem na oryginalne hamulce. |
To ironia czy jakieś konkrety - wchodzi P&P?
W moim tak biły, iż nie dało się utrzymać kierownicy podczas autostradowego hamowania - przetoczyłem i jest OK, czuć jednak lekkie mrowienie przy mocnym hamowaniu - po przetoczeniu zostało jednak niewiele tej tarczy, oryginalnie są jakieś takie cienkie |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 28-10-2019, 13:42
|
|
|
Brodzins napisał/a: | spirosun napisał/a: | Ja poszedłem jeszcze grubiej.
Tarcze + klocki TRW przód 335zł, zobaczymy jak się sprawdzą.
Obecne oryginalne tarcze już porysowane wiec trzeba zmienić komplet. |
Tak dla spokoju mojego - za 2 tarcze i 4 klocki 400zl? |
Tani samochód to i części tanie ;d
Kupowanie w ASO pseudo oryginalnych to brak sensu ponieważ czy to na olej czy na filtry czy na tarcze klocki nakladana jest duża marża wiec biorą jak leci.
Widziałem, że np filtr oleju robi purlfux, denso dostarcza filtry powietrza, a oryginalny olej to pewnie jakiś total sprzedawany po 200zł za 5L (ładnie sie nazywa - Diamond performance:D (Sorry za offtop) |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5367 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 28-10-2019, 14:44
|
|
|
benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-10-2019, 08:34
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | benicjusz, przerobiliśmy temat hebli w Outlanderze 1 generacji Turbo. Teraz wkładamy zaciski z BMW na adapterze i tarcze 320/28. Outlander niezależnie od generacji ma te same heble z przodu (no może 3gen ma 26mm ale do 1gen też ta tarcza wchodzi) i dzięki temu swap pasuje do Outlandera ale tez wszystkie Lancery Ralliart.y które fabrycznie mają 294/26. |
Bzyk wyjaśnij mi proszę skąd pomysł na swap hebli?
Generalnie wydaje mi się, że są w porządku porównując do innych aut.
Subiektywnie oczywiście. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5367 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 29-10-2019, 09:37
|
|
|
Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-10-2019, 19:13
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10767 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-12-2019, 14:46
|
|
|
Kupował ktos klocki na przód ostatnio ? Znajomemu poleciały w outku przebieg necałe 80kkm.
Coś dostane w ICars? Mam zniżki...
Patrze teraz ze te same klocki ma galant polift z tarczami 276/26. Kiszka trochę jak na 2t auto.
Moje w galancie wytrzumały jakieś 46kkm, miałem Akebono |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-12-2019, 15:44
|
|
|
Marcino napisał/a: | Kiszka trochę jak na 2t auto. |
Wyjmij kartofle będzie lżejsze
A tak na poważnie, to nie wiem skąd te 2t. Mój ma w dowodzie nieco powyżej 1,5t. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10767 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-12-2019, 19:46
|
|
|
No to się pomyliłem. 1.5t to wazy mój galant po wygłuszeniu.
Zamówiony komplet p/t Ferrodo. Jakieś 225zl myśle będzie zDowolony a i tarcze przeżyją drugi komplet.
Ori są ATE? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
polsky
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2012 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2017 Posty: 12 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-07-2020, 09:53
|
|
|
Brodzins napisał/a: | Bzyk_R1 napisał/a: | Brodzins, Nie mam pojęcia jak zachowuje się Outlander 3gen i czy dla Was hamulce są wystarczające. W Turbo zmieniamy masowo heble bo chłopaki podciągają moce pod 300 koni i 294/24 gną się na potęgę. Dlatego tak wtrąciłem tutaj swoje przemyślenia. |
Teraz rozumiem tak się zacząłem zastanawiać skąd potrzeba zmiany. Rozumiem, modyfikacja. |
Masz jakiś warsztat do Mitsu godny polecenia w Krakowie? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10767 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-07-2020, 13:05
|
|
|
Tarcze w OIII sa 24 czy 26 mm?
Dziś montujemy znajimemu Ferrodo i są chyba 24mm, tak samo jak TRW wg katalogów |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|