Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ????
Autor Wiadomość
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21-11-2007, 11:12   

Święte słowa .
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 21-11-2007, 16:42   

Cytat:
Na konciec na pare sekund dal gazu do odciecia zaplonu i tyle.

Mnie zastanawia ten cytat.Czy tak robicie ? Do odcinki ? Jeżeli tak to przy jakich obrotach to następuje ?
Nie chcę abyście cytowali kogoś z forum tylko napisali to co wy robiliście.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 21-11-2007, 16:51   

Ja nie robiłem żadnych takich przegazówek i wszytsko ładnie lata.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 21-11-2007, 17:06   

Ja też nigdy nie czekałem na odcięcie zapłonu. Z reguły daję trzy przegazówki tak do 5-6 tyś. i daję spokój (patrzę jak schodzi wskazówka obrotomierza po puszczeniu gazu i na jakich niskich obrotach się zatrzymuje). Wyłączam silnik, wyjmuję kluczyk i gotowe.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 25-11-2007, 14:33   

panowe a zacinajaca sie przpyustnica co moze to powodowac jadac z gurki na luzie przez jakis czas chcialem nacisnac na gaz i poczulem opur i nagle cos puscilo i bylo ok mialem tak kilka razy patrzylem na przepustnice wyglada jakby sie zacinala po zamknieciu :?

[ Dodano: 26-11-2007, 10:09 ]
nikt nie mial takiego objawu jak zacinajaca sie przepustnica po zamknieciu :?:

[ Dodano: 26-11-2007, 22:53 ]
co do klekotania zalalem cari olejem 5w40 przejechalem juz 300km i nie widze zmian klekocze dalej przy wymianie oleju za pierwszym razem mechanik proponowal 10w40 a przy wymianie powiedzial ze to za gesty olej do gdi i jesli ma mu pomoc to castrol 5w40
_________________
Trutil
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-11-2007, 22:59   

Pytanie czy to się zacina przepustnica czy linka gazu.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
TRUTIL CARI GDI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 179
Skąd: Łagiewniki
Wysłany: 26-11-2007, 23:00   

wydaje mi sie ze przepustnica

[ Dodano: 26-11-2007, 23:01 ]
ja zagladalem do przepustnicy nie ma o co chaczyc caly kanal jest gladki a jednak po zamknieciu jakby ja cos przytrzymywalo dzisiaj jak postal to nie moglem wcisnac pedalu gazu nie wiem co to moze byc
_________________
Trutil
 
 
 
Bastek77
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 09:56   

Może podczas czyszczenia, wpadł jakiś syf do kanalików, albo nie złożyłeś sprzętu jak należy i o coś haczy, sprawdz linkę gazu-mechanizm, może coś ją blokuje.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 27-11-2007, 10:15   

Hmm.
Jak ustawiałem przepustnicę w Colcie harpagana też miałem przez moment problem z zacinająca się przepustnicą. Po prostu gdy zadaleko wykręciłem śrubkę zgrubną to przy powolnym zamykaniu było OK, ale przy gwałtownym puszczeniu gazu klinowała się, bo poprostu za daleko się zamykała (aż do konta prostego pomiędzy łopatą przepustnicy, a kierunkiem przepływu - nie powinno tak być). Gdy ustawiałem żeby śrubka była zgodnie ze wskazaniem w instrukcji regulacji (czyli + 1/4 obrotu) to obroty były zawysokie. Ale to było chyba z winy gazu, bo udało się zdusić obroty za pomocą innej śrubki (Chyba od ilości dodatkowego powietrza, czy jakoś tak - ta od góry na przepustnicy).
Tylko nie mam pojęcia jak to wygląda w GDI :(
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 27-11-2007, 11:58   

W cari jest podobnie. Ta druga śrubka jest pod gumowym korkiem na przepustnicy. Zakończona jest stożkowym trzpieniem zamykającym otwór kanalika, przez który wchodzi powietrze omijając klapkę przepustnicy, kręcąc śrubką w prawo zamyka on dopływ powietrza. Przy czyszczeniu przepustnicy, dobrze jest ten kanalik i trzpień dobrze przemyć środkiem czyszczącym (ja to robiłem nie wykręcając go z obawy, żeby nie przestawić obrotów).
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
krzych_o
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 13:00   

saphire napisał/a:
Pytanie czy to się zacina przepustnica czy linka gazu.


Saphire to raczej nie linka. Ja u siebie diagnozowałem to samo. Opisałem tutaj ale nikt nie odpowiedział http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=18540 . Sprawdziłem bardzo dokładnie.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 27-11-2007, 13:43   

saphire napisał/a:
Pytanie czy to się zacina przepustnica czy linka gazu.

A a czy w ogóle GDI posiada linkę gazu ?
Przecież to jest sterowane elektronicznie....Chyba ze tylko po lifcie :roll:
 
 
krzych_o
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 13:44   

turek61 napisał/a:
saphire napisał/a:
Pytanie czy to się zacina przepustnica czy linka gazu.

A a czy w ogóle GDI posiada linkę gazu ?
Przecież to jest sterowane elektronicznie....


Posiada - przynajmniej ta przed liftem. Sobotnia autopsja.
Przynajmniej dochodzi do przepustnicy a jak dalej jest zaczepiona to już nie wiem, nie rozebrałem aż tak daleko.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 27-11-2007, 14:35   

wazu napisał/a:
W cari jest podobnie. Ta druga śrubka jest pod gumowym korkiem na przepustnicy. Zakończona jest stożkowym trzpieniem zamykającym otwór kanalika, przez który wchodzi powietrze omijając klapkę przepustnicy, kręcąc śrubką w prawo zamyka on dopływ powietrza. Przy czyszczeniu przepustnicy, dobrze jest ten kanalik i trzpień dobrze przemyć środkiem czyszczącym (ja to robiłem nie wykręcając go z obawy, żeby nie przestawić obrotów).
Dokładnie o tą śrubkę mi chodziło :)

[ Dodano: 27-11-2007, 14:42 ]
Chyba wiem na czym polegać może problem:
W instrukcji regulacji przepustnicy jest napisane żeby śrubkę zgrubną wkręcić aż do oporu na ramieniu przepustnicy i jeszcze o 1/4 obrotu. Wszystko pięknie, kiedy po czyszczeniu zamkniemy delikatnie przepustnicę.
Ale problem pojawi się gdy śrubka zgrubna będzie wykręcona, a my naciągniemy sprężynę przepustnicy do końca i gwałtownie puścimy. Wtedy - siłą bezwładności - łopata przepustnicy zamknie się zadaleko (aż do kąta prostego, o którym pisałem). My wkręcimy śrubkę zgrubną do oporu tylko że ten opór wypadnie wcześniej niż powinien (zadaleko zamknięta łopata przepustnicy). W ten sposób +1/4 obrotu też wypadnie zawcześnie. I cała dalsza regulacja będzie chybiona :(
Takie są moje obserwacje w Colcie.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-11-2007, 20:19   

turek61 napisał/a:
A a czy w ogóle GDI posiada linkę gazu ?


Przed liftem jest linka po lifcie już nie ma linki.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.