Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
18-04-2008, 08:44
[EAx 97-04] Czym się różni lift i nie lift?
Autor Wiadomość
Łukasz0 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 LPG '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 40
Skąd: Błonie
Wysłany: 16-01-2012, 09:57   

Widze że sporo szumu narobił ten mój galant. Rzadko wchodze na forum bo ostatnio po prostu nie mam czasu ale jak ktoś będzie mocno zainteresowany to postaram sie na następny spot do wawy przyjechać. A na dniach jakoś wrzuce pare fotek z wnętrza.
Te "dorabiane pseudo drewno" faktycznie było dokładane przez jakiegoś niemca ale według mnie nie wygląda to aż tak strasznie jak pisze SPIDER-ek :P Fotele nie są czarne tylko ciemno szare i jak dla mnie [wulgaryzm] wygodne :badgrin:
A składak to na 99,9% nie jest. (tak naprawde nigdy nie wiadomo co ludziom wciskają :wink:

Komentarz dodany przez: Hubeeert: 16-01-2012, 14:57
Wulgaryzm wykropkowany wciąż jest wulgaryzmem.
_________________
-Życie jest jak wielki żelazny most!
-Dlaczego?!
-Nie wiem!
:D
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-01-2012, 14:58, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 24-02-2015, 09:28   

Odgrzeję kotleta.

Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje? Kupowałem zestaw naprawczy tylnych zacisków i okazało się, że uszczelki i sprężynki na tłoczek są o średnicy 38 mm. Musiałem kupić ponownie te pasujące czyli 35 mm.
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2015, 12:01   

Sunderland86 napisał/a:
Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje?
Nie. W teorii występowały tłoczki o średnicy 35 i 38 mm, w praktyce nie spotkałem jeszcze tych 38 mm.
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 24-02-2015, 12:16   

Hugo napisał/a:
Sunderland86 napisał/a:
Czy tylne hamulce w Galu przechodziły jakieś modernizacje?
Nie. W teorii występowały tłoczki o średnicy 35 i 38 mm, w praktyce nie spotkałem jeszcze tych 38 mm.


To może na jakieś rynki szły większe tłoczki, może kombi miały większe?
Skoro są sprzedawane zestawy naprawcze to może jest coś na rzeczy.
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-02-2015, 12:44   

Caps twierdzi że w EAxA i EAxW był tłoczek MB534404 czyli 34,5mm.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2015, 12:54   

Sunderland86 napisał/a:
może kombi miały większe?
Takie same były.
Bizi78 napisał/a:
Caps twierdzi że w EAxA i EAxW był tłoczek MB534404 czyli 34,5mm.
Pewnie bałagan w katalogach. Ciekawe jakie były w Galantach E5x albo w VR-4? Może w nich były te o średnicy 38 mm.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-02-2015, 13:09   

Za capsem, w E75A i E88A był tłoczek MB857613 czyli 38mm.
W pozostałych E5x były 35mm.

Co do EC5W to jak ruska strona się nie myli w SOHC był 35mm a DOHC był 38mm.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 24-02-2015, 18:26   

Z tego co widzę to Legnum ma 38 mm.
 
 
Sunderland86 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1050
Skąd: Ostróda
Wysłany: 25-02-2015, 08:39   

Hugo napisał/a:
Ciekawe jakie były w (...) VR-4?


Masz pod domem to możesz sprawdzić :mrgreen:
_________________
28.04.2014 [*]
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 05-04-2015, 15:39   

A te 38 mm cylinderki od vr4 pasują do zwykłego?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-04-2015, 09:28   

twister47 napisał/a:
A te 38 mm cylinderki od vr4 pasują do zwykłego?
Jakim cudem skoro średnica tłoczka jest o 3 mm większa? Musisz zmienić piasty, tarczobębny, klocki hamulcowe i kompletne zaciski hamulcowe z jarzmami.
 
 
twister47 
Forumowicz
twister47

Auto: Galant EA5A 2.5V6 24V SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-04-2015, 21:33   

Jazma, tarcze, klocki i cylinderki to wiem tylko czy mocowanie Jazma będzie pasować.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-04-2015, 22:13   

Pytaj się deejay'a. Brał ode mnie heble z vr4 na tył. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
raziel88ck 
Nowy Forumowicz

Auto: Opel Vectra B
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 1
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-11-2015, 12:20   

Witajcie!

Przejrzałem cały wątek i wychodzi na to, że Galant VIII pojawił się na rynku w roku 1997 w wersji sedan. W 1998 model przeszedł lift, a drugi lift datowany jest na rok 2000. IX generacja zastąpiła VIII w 2004 i występowała jedynie w postaci 4-drzwiowego sedana.

Dobrze zrozumiałem?

Natomiast mam pytanie odnośnie wersji kombi. W jaki sposób Mitsubishi nazywa kombi? Czy ona również jest produkowana w latach 97-04?

Pozdrawiam.
 
 
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-11-2015, 12:32   

raziel88ck napisał/a:


Dobrze zrozumiałem?

Natomiast mam pytanie odnośnie wersji kombi. W jaki sposób Mitsubishi nazywa kombi? Czy ona również jest produkowana w latach 97-04?

Pozdrawiam.


TAK

TAK
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.