Testy prasowe ASX-a. |
Autor |
Wiadomość |
Krzychuuu
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 98 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 13-05-2011, 07:59
|
|
|
ASX - przyspieszenie.pl |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Cloud
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1,6 INVITE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Płock
|
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 20-05-2011, 23:07
|
|
|
http://exoticcars.pl/test...at=1&id=167&s=1 |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 21-05-2011, 09:03
|
|
|
No, jak przystało na Mitsubishi
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM
Ze starszych - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami.
Koń jaki jest, każdy widzi , ale te japońskie to jakieś takie bardziej rumakowate |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 21-05-2011, 23:34
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | No, jak przystało na Mitsubishi
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM
Ze starszych - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami. | BEz przesady. Gifty w silnikach VW też są powszechne - Outek 2.0 DiD zamiast 140KM prawie 147KM. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3273 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
|
|
|
 |
mat777
Mitsumaniak
Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: śląskie
|
Wysłany: 12-06-2011, 16:21
|
|
|
Ale bzdury, a już na pewno artykul zawiera tzw. polprawdy. |
|
|
|
 |
Cloud
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi ASX 1,6 INVITE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 4 Skąd: Płock
|
Wysłany: 13-06-2011, 13:15
|
|
|
kontynuując kwestię większej mocy w benzynowym ASX, poniżej dodatkowe info odnośnie różnicy w mocy na tym samym silniku, ciekawe
ASX vs. Lancer - w ASxie 5 kucy więcej:)
http://moto.onet.pl/16455...kul.html?node=3 |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 15-06-2011, 02:44
|
|
|
rezon napisał/a: | jurekschroda napisał/a: | No, jak przystało na Mitsubishi
Colty 1.3 95 KM na hamowni mają ponad 100 KM
Niektóre Lancery 1.8 140 KM mają w rzeczywistości ok 147 KM
Ze starszych - Galanty 2.5 V6 zamiast 163 KM mają czasem 170 KM - i to nawet ze znaczymi przebiegami. | BEz przesady. Gifty w silnikach VW też są powszechne - Outek 2.0 DiD zamiast 140KM prawie 147KM. |
A gdzie tu przesada ? Czy ja gdzieś twierdzę, że gdzie indziej to się nie zdarza ?
Po prostu Mitsubishi ni funduje takich niespodziewanek jak w niektórych mondkach czy tam oplach, gdzie stadko jest ciut mniejsze niż być powinno.
I naprawdę jako mitsumaniak nie zamierzam się tłumaczyć z afirmacji do tej marki i podkreślania wszelkich pozytywnych zjawisk z nią związanych, jak choćby omawiane w tym wątku. Jest mała różnica między użytkownikiem a miłośnikiem - a ponieważ na forum są obecne obie te grupy, więc wzajemne zrozumienie mile widziane - tak dla rozsądnego sceptycyzmu, jak i dla podejścia emocjonalnego.
Wracając do tematu - nie sądzicie, że 1.6 w Lancerniku jest znacznie lepiej wyciszony ? |
|
|
|
 |
malolesa
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 7 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
 |
irekmiecz
Mitsumaniak

Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 470 Skąd: Gdynia
|
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-07-2011, 20:39
|
|
|
Już o tym pisałem gdzieś. Zacznijmy od tego że hamownia podwoziowa to robi pomiar na oko +/-10%. Przydaje się jak zhamujemy auto, potem podłubiemy w silniku i w identycznych warunkach (temperatura/wilgotność) oraz identycznych ustawieniach hamowni zmierzymy. Wtedy można mniej więcej być pewnym przyrostu mocy, a nie faktycznej jaka jest. Różnica mogła wynikać chociażby z innego paliwa (o lekko innej licznie oktanowej i Lancer wykrywał spalanie stukowe), zastosowanych innych opon (chodzi o rodzaj i wielkość), innej przekładni i wielu innych czynników chociażby aktualnego softu ECU (który się czasem zmienia i może lancer z późniejszego miesiąca już nie ma różnicy?).... Gość wykazał się niby wiedzą, a niby poszedł po najmniejszej linii oporu chcąc coś pokazać... Dużo zależy właśnie od opisywanej korekty którą często wprowadza operator na podstawie jakiś tam parametrów... Nie da się wyznaczyć faktycznych strat napędu po prostu. |
|
|
|
 |
Krzychuuu
Forumowicz

Auto: ASX 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 98 Skąd: Śląsk
|
|
|
|
 |
Dj Lexus
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 227 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-08-2011, 16:49
|
|
|
http://www.auto-swiat.pl/...owki-na-start/3
Suzuki wygrywa, Skoda (chyba nie byłby zachwycony rezon) jest druga i....... za droga jak napisał dziennikarz. Mitsubishi na trzecim miejscu ale ze świetnym (chwalonym) silnikiem i dla mnie to numer 1. |
|
|
|
 |
|