| 
		BMW 525 Executive kombi. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Xsystoff  		  
		 
         Mitsumaniak user
  
                  Auto: brak 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2012, 20:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ooo widze drugie E34 na MM   
 
 
To moja 520-stka tez aftomat   
 
  
 
 
 
Jak masz problem z ukladem chlodzenia po wymianie uszczelki to odpowiedz jest prosta: uszczelka. Nie doczytalem, czemu wogole ja ruszales? | 
             
						
				_________________ Renault Espace IV ph2`08
 
Renault Laguna II ph1`03 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sebo199  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: BMW 525 td 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2012, 23:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Śliczna ta Twoja e34. Widać że ładnie utrzymana. Wymieniłem uszczelkę bo w 525 td/tds puszcza olej na środku między 3 a 4 cylindrem. Ciekło dosyć mocno a musiałem już i tak olej zmienić. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2012, 23:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A czy głowica po demontazu była poddana jakiejś obróbce/regeneracji/sprawdzeniu    | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 sebo199  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: BMW 525 td 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: Kolonia Myśliborzyce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2012, 23:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Była planowana. Zebrali 0,19. Podobno też tam sprawdzają ale czy moja sprawdzili to nie wiem. Może stara uszczelka. Kumpel mi z IC załatwiał za 160 zl a normalnie w IC dla indywidualnego klienta ponad 350 kosztuje. Może jakieś złogi magazynowe i nie wytrzymała. Wiem pocieszam się. Pewnie głowica. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 robertdg  		  
		 
         Mitsumaniak SnowWhite
  
  
                  Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V 
                  Zaproszone osoby: 1 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23650 Skąd: KSSE 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 03-06-2012, 09:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zadzwoń do zakładu który robił szlif i dowiedz się czy robili próbe szczelności, a tymczasem zawsze możesz sprawdzić działanie korke w układzie chłodzenia i termostat | 
             
						
				_________________ Gość zobacz mojego Galanta   
 
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piwor  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: 730d 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3445 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-06-2012, 21:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A może "kompresja" ucieka w układ? | 
             
						
				_________________ 01270/KMM
 
 
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 
730d 2018 - | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |