Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero PININ
Autor Wiadomość
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 06-09-2014, 18:32   jeszcze tylko ogarnąć silnik

blacha zrobiona na zero .. całość...
poprawiono progi na zero ..
kapcie - General Graber AT2 - dzień wcześniej zbieżność..

Myty dzień przed wyjazdem - tu następnego dnia po pierwszych 150km na miejscu - rejony ochotnicy górnej.




_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
Ostatnio zmieniony przez cezare 07-09-2014, 09:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-09-2014, 19:47   

Wygląda pięknie
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-09-2014, 09:27   DROGA PRZEZ MĘKĘ

to widoki z prac blacharskich po 14 niach - całość wyprowadzenia tego do zera
trwała dokładnie miesiac i 2 tygodnie.. już z konserwacją.









_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
Ostatnio zmieniony przez cezare 07-09-2014, 09:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-09-2014, 09:41   udźwiękowienie

maty wygłuszające bitumiczne grube
głośniki JBL z tweet'ami - musiałem dokupić dystanse MDF - bo głośniki oryginalne są zespolone, takze żaden standardowy głośnik ot tak nie pasuje. całosć radzę robić przy opuszczonej szybie - żeby się nie okazało że nam haczy o tył głosnika ;) . dobrze jest przed naklejeniem mat bitumicznych zadbać o izolację od kleju cięgieł klamki wewnętrznej - inaczej się bedzie skutecznie przyklejać .;)





dokupię jeszcze tych mat wygłuszajacych - w tym roku jeszcze wygłuszę nadkola tylne.
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
Ostatnio zmieniony przez cezare 07-09-2014, 10:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-09-2014, 10:05   woda wewnątrz kabiny

Dach ma niefortunną przypadłość - jego zgrzewy zabezpieczono masą bitumiczną, która z upływem lat po prostu straciła swoje wlaściwości .. całość rantów musiałem wyczyścić do zera po obydwu stronach, następnie zagruntowałem 3 warstwami preparatu antykorozyjnego na bazie żywic chemoutwardzalnych, na to poszła już bogata warstwa nowej masy bitumicznej tym razem dekarskiej bezbarwnej o przedłużonej wytrzymałości .. na fotkach widać jak bardzo nasiąknięta była sama oryginalna szpachla .. już zwietrzała, nasiąknięta wodą.. na szczescie lato tego roku dało nam parę dni na prawdę wysokich temperatur - całość obie strony zrobiłem w dzień .. same przerwy między wartswami chemoutwardzalnych preparatów na bazie żywic - 2 godziny ... warstwy 3 na stronę.. na całosci rantów - czyli tam gdzie się jesszcze nie lało - na pewno sie długo nie bedzie lało..

wymieniłem też przednia szybę na nową - tak dla spokojności .. wraz z kompletem uszczelek zewnętrznych ( też nowe )




_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-09-2014, 18:40   

super, lubię oglądać takie odbudowy. Jaki koszt z ciekawości ?
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 07-09-2014, 20:34   

Tomii napisał/a:
super, lubię oglądać takie odbudowy. Jaki koszt z ciekawości ?


bardzo trudno powiedzieć, niestety zależy to od stanu ... ja niestety trafiłem na egzemplarz z przejściami - zadbany - ale nie z lekkim życiem ... był uczciwie skatowany jak na ten rocznik..
Druga sprawa to ilość błedów moich przy zakupie części .... czy wreszcie przypadków takich jak wymiana szyby z przodu bo leje, a jednak nie lało przez szybę...
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 08-09-2014, 11:58   

Wysłałam Ci wiadomość w sprawie silnika. Znam dobrego specjalistę, który podjąłby się tego w Twoim województwie. :-) Serwisujemy u niego GTO, a kawałek jednak trzeba dojechać (75km w jedną stronę).
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 08-09-2014, 12:16   

madź napisał/a:
Wysłałam Ci wiadomość w sprawie silnika. Znam dobrego specjalistę, który podjąłby się tego w Twoim województwie. :-) Serwisujemy u niego GTO, a kawałek jednak trzeba dojechać (75km w jedną stronę).


śliczne dzięki ;) - 75km .... warto !!!!...

a nawet nie - wg googlemaps

53,6 km Przy obecnym ruchu: 55 min
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 01-10-2014, 10:56   pytanie o popychacze

witam, mam do was pytanie - popychacze zaworowe 1,8 GDI
czy trzeba pasek rozrządu ściągać ? do wymiany popychaczy ?
czy jest możliwość to zrobić bez ściągania paska ?

pytani ważne bo to czasowo inaczej wychodzi ..
jak demontaż paska = demontaż chłodnicy ..+ nowy pasek oczywiście.
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
madź 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany

Auto: Toyota Yaris
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 14 Lut 2010
Posty: 535
Skąd: Katowice/Bytom
Wysłany: 01-10-2014, 14:20   

Pytanie: "czy warto?"...
Kilka osób z tego forum się nacięło - wymieniło popychacze, komplet (a to tani biznes nie jest). Przejechało kilka tysięcy kilometrów i... ZACZĘŁO CYKAĆ. :mrgreen:

Lepiej odłożyć te pieniążki i wymienić popychacze w... 2.5V6 z Galanta. :mrgreen:
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 01-10-2014, 14:58   

madź napisał/a:
Pytanie: "czy warto?"...
Kilka osób z tego forum się nacięło - wymieniło popychacze, komplet (a to tani biznes nie jest). Przejechało kilka tysięcy kilometrów i... ZACZĘŁO CYKAĆ. :mrgreen:

Lepiej odłożyć te pieniążki i wymienić popychacze w... 2.5V6 z Galanta. :mrgreen:


byłem czekałem na kontakt - nie wsadzisz .. w pininie jest wzdłużnie silnik montowany - to nie auto na ramie.. gość pomierzył polookał pocmokał pokiwal głową i do dziś czekam na info z jego strony ... miejsca jak się okazało nie za wiele ... gdyby to jeszcze było na ramie - można by było spawać łapy na styk jak trzeba ... a tak ? to zamotka .. gość rzeczywiście wygląda na ogarniętego w tym czym się zajmuje - z 3000GT nie wejdzie - mierzyli ... - jedynie jak zobaczył mój GDI to oczka miał jak spodki i zaczęła się klasyczna miganka "nie wiem, nie wiem... może ... chyba... " facet dobry dla tunerów, na 100% - ale ja tylko chce normalny silnik do pinina ;) ..

wymiana popychaczy nie zabija - zależy gdzie się kupuje części .. mi się udało za komplet oryginałów dać 340 pln - uszczelka pod klawiaturke 50 pln, dolot podobnie ...zalałem go preparatem wynes'a do czyszczenia z nagaru - obecnie olej po 1k km jest czarny jak smoła .. na bank będę jeszcze sprawdzał ciśnienie na pompie oleju .. wybadałem że pompa oleju jak siada to na wolnych obrotach popychacze nie dostają tyle oliwy ile trzeba stąd nie są w stanie kasować luzów.. na wysokich obrotach pompa dostaje kopa - i się robi ciszej ... NIE U MNIE - mój już do odcinki leci z brzmieniem CIVICA na VTEC'u ... tylko że czytałem ze takie brzmienie to właśnie początek końca ;) więc dożynam gada z uśmiechem na ustach .. bo to jego wysokość Pinin na terenowych AT'kach to prawdziwe auto z pierwszeństwem przejazdu .. plaszczaki uciekają na pobocza na wąskich drogach ... I DOBRZE bo to nie hamuje ..

za namową pana Szultza ze Skoczowa ( b.dobre opinie ) i po licznych z nim rozmowach dowiedziałem się że ten silnik po prostu musi być katowany - bo przy zmułach nagar się nie nie wypali ... no mi 2x takich rzeczy się nie mówi .. więc dostał konkretnie na autostradowych i pomimo wieku katalogowe Maximum zostało osiągnięte ... i trzymane z 20km .. i powiem że wygląda jakby mu to rzeczywiście służyło ...

max w poniedziałek zabieram się za toto - przy okazji już wyczyszczę dolot z nagaru, wstawię nową rurę egr'a z egr'em bo mam ( kupiłem na allegro 3 godzinki czyściłem - jest na zero ) ..może mi się pierwszy raz kontrolka ECO GDI zapali - bo jak się okazało ma związek właśnie z EGR'em - jak jest zanagarowany i grzybek wisi .. nici z ECO - i temperatura silnika wyższa.. bo nie poto egr ma obieg z chłodnicy żeby robić cieplej tylko zimniej .. co zabezpiecza silnik przed przegrzaniem ..

dostanie więc płukankę STP na 15 minut, następnie po ostygnięciu poleje się nafta 5 litrów by to jeszcze przemyła .. i jazda z robotą .. .. olej 0w40 kupiony... całość kosztów może max 1k pln więc nie ma tragedii..
_________________
NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
 
Bartekkita 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 V6 kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 1190
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-10-2014, 23:11   

Szkoda, ze 6A13 nie wypaliło póki co :(
A moze 2.0 V6?
_________________
Jest:
Citroen C4 Coupe VTS 2.0 177KM - Ryszard, 2017 - ???
Paulinowy - Saab 93 1.8t 01.2014r. - ???

Był:
Misiek - Galant, 1999 kombi, Avance, Nardi Torino. 05.2013 - 01.2018
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-10-2014, 23:51   

cezare napisał/a:
gość pomierzył polookał pocmokał pokiwal głową i do dziś czekam na info z jego strony ...

:mrgreen: :mrgreen: eeee to widzę fachman "pełnom gembom" jak nawet z 3000-ki mierzył.
Rozwalają mnie tacy fachowcy - nawet jak Ci napisze, że coś "domierzy" to omijaj chłopa z daleka... i nie słuchaj tak chorych pomysłów. :wink:
"Podwójnej świni" nie proponował? :mrgreen:
cezare, nie kombinuj :D
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 02-10-2014, 09:56   

Ja bym tam na twoim miejscu Cezare przymierzył 2,0 lub 2,4 z galanta. Chyba będzie najmniej problemów bo 2,0GDI tam pakowali.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.