Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:52
Tuning Turbiaka
Autor Wiadomość
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-08-2018, 13:47   

Sonda musi być tylko wpięta we wtyczkę i najlepiej wkręcić ją w gniazdo(przy budowie nowego wydechu) ingerencja w katy nie ma dla niej znaczenia.

U mnie wygląda to tak:
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-08-2018, 13:17   

kompletuję na fmic.pl dolot co to go nie zdążyłem nabyć od Bzyk_R1'a i mam dwa pytania:

1) rura nierdzewka czy alu? ( wiem, że amelinium nie pomaluje :lol: ),
2) czy łącznik prosty 57 wystarczy 10 cm ? rura ma 30cm.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-08-2018, 13:51   

Rozumiem że budujesz hard pipe TMIC? ;-) rura nie ma żadnego znaczenia, wybór należy do Ciebie. Lepiej podjechać na jakąś hurtownie metali i nabyć jakiś odpad. A amelinium pomalujesz ino dobrą farbę musisz mieć.

Łącznik 10cm wystarczy jak najbardziej. Zwykle mają około 8cm przynajmniej te turbo works co miałem. Jak coś to zawsze można przyciąć lub bardziej wsunąć
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-08-2018, 14:25   

Dzięki za info. Buduje TMIC'a i uwalniam wydech w pierwszej kolejności :wink:
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 20-08-2018, 14:30   

Niechaj ryczy radośnie i przynosi banana na twarzy :-D przybywa dłubniętych turbiaków ;-) cieszy mnie to. Trzeba ratować te samochody bo są mega!
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Laban 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2019
Posty: 1
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-08-2019, 16:37   Tuning silnika 4G63 - Wielkopolska

Witam,
będę podnosił moc w swoim Outlanderze 2.0 Turbo.
Zależy mi na napisaniu mapy do mojego konkretnego silnika, a nie wgrać gotowca.
Możecie polecić jakiś warsztat gdzie piszą mapy i mają porządną hamownię - we Wielkopolsce, a najlepiej w okolicach Poznania?

Może robiliście gdzieś już swoje turbiaki i polecacie to pojechałbym w to samo miejsce?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-08-2019, 16:46   

Temat wielokrotnie wałkowany. Przenoszę.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
ciuciekk 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 19
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 23-08-2022, 14:01   Chip Outlander Turbo

Witam wszystkich.
Czy możecie polecić jakiegoś tunera aby zrobić program w Turbiaku?
Śląsk ewentualnie małopolska wchodzi w grę :wink:
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 03-08-2023, 13:54   

Jaka jest średnica montażowa stożka w O1T? Jak ktoś wie, to nie będę rozbierał dolotu :P
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 03-08-2023, 17:01   

Tiamat napisał/a:
stożka
Outek turbo seryjnie ma tą samą puchę filtra powietrza co evo 7-9. Plus jeśli nie robisz 400+ to stożek nic Ci nie da, a nawet pogorszy bo będzie ssał gorące powietrze spod maski. Kup lepiej wkładkę.
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 03-08-2023, 20:35   

W@sio napisał/a:
bo będzie ssał gorące powietrze spod maski.


zgadza się, jak będzie leżał nieosłonięty na nieosłoniętym kolektorze wydechowym :P
Nie zakładam z góry, że jest lepszym rozwiązaniem, dużo zostało napisane na ten temat, ale tak sobie rozkminiam, że jakby był airbox ( generalnie jakaś customowa zabudowa, nie blaszka nad filtrem ) i do airboxa doprowadzone powietrze łapaczem np. z halogena, to ciekawe jak by wyszło porównanie z ori dolotem. Być może ostatecznie przy "małych" modach gra nie warta świeczki, ale ... no właśnie...ale ciekawi mnie porównanie :)
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 03-08-2023, 21:15   

Tiamat napisał/a:
W@sio napisał/a:
bo będzie ssał gorące powietrze spod maski.


zgadza się, jak będzie leżał nieosłonięty na nieosłoniętym kolektorze wydechowym :P
Nie zakładam z góry, że jest lepszym rozwiązaniem, dużo zostało napisane na ten temat, ale tak sobie rozkminiam, że jakby był airbox ( generalnie jakaś customowa zabudowa, nie blaszka nad filtrem ) i do airboxa doprowadzone powietrze łapaczem np. z halogena, to ciekawe jak by wyszło porównanie z ori dolotem. Być może ostatecznie przy "małych" modach gra nie warta świeczki, ale ... no właśnie...ale ciekawi mnie porównanie :)


Były porównania w Evo i nic dało. Nic nie warta robota.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 03-08-2023, 21:28   

I rest my case.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.