Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
Tuning Turbiaka |
Autor |
Wiadomość |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-08-2018, 13:47
|
|
|
Sonda musi być tylko wpięta we wtyczkę i najlepiej wkręcić ją w gniazdo(przy budowie nowego wydechu) ingerencja w katy nie ma dla niej znaczenia.
U mnie wygląda to tak:
 |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 20-08-2018, 13:17
|
|
|
kompletuję na fmic.pl dolot co to go nie zdążyłem nabyć od Bzyk_R1'a i mam dwa pytania:
1) rura nierdzewka czy alu? ( wiem, że amelinium nie pomaluje ),
2) czy łącznik prosty 57 wystarczy 10 cm ? rura ma 30cm. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-08-2018, 13:51
|
|
|
Rozumiem że budujesz hard pipe TMIC? rura nie ma żadnego znaczenia, wybór należy do Ciebie. Lepiej podjechać na jakąś hurtownie metali i nabyć jakiś odpad. A amelinium pomalujesz ino dobrą farbę musisz mieć.
Łącznik 10cm wystarczy jak najbardziej. Zwykle mają około 8cm przynajmniej te turbo works co miałem. Jak coś to zawsze można przyciąć lub bardziej wsunąć |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 20-08-2018, 14:25
|
|
|
Dzięki za info. Buduje TMIC'a i uwalniam wydech w pierwszej kolejności |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-08-2018, 14:30
|
|
|
Niechaj ryczy radośnie i przynosi banana na twarzy przybywa dłubniętych turbiaków cieszy mnie to. Trzeba ratować te samochody bo są mega! |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Laban
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2019 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-08-2019, 16:37 Tuning silnika 4G63 - Wielkopolska
|
|
|
Witam,
będę podnosił moc w swoim Outlanderze 2.0 Turbo.
Zależy mi na napisaniu mapy do mojego konkretnego silnika, a nie wgrać gotowca.
Możecie polecić jakiś warsztat gdzie piszą mapy i mają porządną hamownię - we Wielkopolsce, a najlepiej w okolicach Poznania?
Może robiliście gdzieś już swoje turbiaki i polecacie to pojechałbym w to samo miejsce? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
ciuciekk
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015 Posty: 19 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 23-08-2022, 14:01 Chip Outlander Turbo
|
|
|
Witam wszystkich.
Czy możecie polecić jakiegoś tunera aby zrobić program w Turbiaku?
Śląsk ewentualnie małopolska wchodzi w grę |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 03-08-2023, 13:54
|
|
|
Jaka jest średnica montażowa stożka w O1T? Jak ktoś wie, to nie będę rozbierał dolotu |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 03-08-2023, 17:01
|
|
|
Outek turbo seryjnie ma tą samą puchę filtra powietrza co evo 7-9. Plus jeśli nie robisz 400+ to stożek nic Ci nie da, a nawet pogorszy bo będzie ssał gorące powietrze spod maski. Kup lepiej wkładkę. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 03-08-2023, 20:35
|
|
|
W@sio napisał/a: | bo będzie ssał gorące powietrze spod maski. |
zgadza się, jak będzie leżał nieosłonięty na nieosłoniętym kolektorze wydechowym
Nie zakładam z góry, że jest lepszym rozwiązaniem, dużo zostało napisane na ten temat, ale tak sobie rozkminiam, że jakby był airbox ( generalnie jakaś customowa zabudowa, nie blaszka nad filtrem ) i do airboxa doprowadzone powietrze łapaczem np. z halogena, to ciekawe jak by wyszło porównanie z ori dolotem. Być może ostatecznie przy "małych" modach gra nie warta świeczki, ale ... no właśnie...ale ciekawi mnie porównanie |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 03-08-2023, 21:15
|
|
|
Tiamat napisał/a: | W@sio napisał/a: | bo będzie ssał gorące powietrze spod maski. |
zgadza się, jak będzie leżał nieosłonięty na nieosłoniętym kolektorze wydechowym
Nie zakładam z góry, że jest lepszym rozwiązaniem, dużo zostało napisane na ten temat, ale tak sobie rozkminiam, że jakby był airbox ( generalnie jakaś customowa zabudowa, nie blaszka nad filtrem ) i do airboxa doprowadzone powietrze łapaczem np. z halogena, to ciekawe jak by wyszło porównanie z ori dolotem. Być może ostatecznie przy "małych" modach gra nie warta świeczki, ale ... no właśnie...ale ciekawi mnie porównanie |
Były porównania w Evo i nic dało. Nic nie warta robota. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 03-08-2023, 21:28
|
|
|
I rest my case. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
|