[II 2.0 DID] Falujące Wolne Obroty / Głośny Osprzęt / Dławie |
Autor |
Wiadomość |
DamnWamn
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019 Posty: 50 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-07-2019, 11:32
|
|
|
Maniek600 napisał/a: | Ja mam 2009 ale model poliftowy 2010, chociaz nie wydaje mi sie aby silniki w przed liftowym modelu byly inne... |
Wiesz, w "polifcie" mogli robić różne poprawki, w tym przy kompie, nie wiadomo co się dzieje. Ale szlag mnie trochę trafia, jak widzę płynnie chodzącego Outlandera ze starszych roczników, a mój, który ma najechane 157 tysięcy (potwierdzone w ASO) grzechocze na ciepłym i czasem szarpie tak do 2.000.
Aggggrrrrrrrrrrrrr! |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 22-07-2019, 09:39
|
|
|
Skoro tak jest powinni to poprawic |
|
|
|
 |
Street
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2019 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-07-2019, 20:41
|
|
|
Witam kolegów, rozwiązał ktoś problem z szarpaniem na 1 biegu i 2 przy jednostajnej jeździe? Mi silnik chodzi równo ale poszarpuje. Kolektor, egr, przepustnica wyczyszczona, wtryski zrobione i dalej to samo. Myślę czy to nie wina jednak blokującego egra |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 25-07-2019, 09:14
|
|
|
Egr tylko przy przyspieszaniu |
|
|
|
 |
Street
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2019 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-07-2019, 10:30
|
|
|
Wlasnie u mnie problem jest przy przyspieszaniu |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 25-07-2019, 17:27
|
|
|
Jak ruszasz i gaz wciśnij i ci kangura zrobi to jest Egr zacinajacy się. Programowo wyłącz i spokój, ja tak mam i jest git. |
|
|
|
 |
Street
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2019 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-2019, 22:40
|
|
|
Nie jest to wina egra. Odpialem czujnik temp paliwa i przestał szarpać. Ale co dalej nowy czujnik? Czujnik po wypieciu pokazuje -36st po wpieciu 88st na cieplym silniku |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 31-07-2019, 23:22
|
|
|
Stary mamy to samo... Nikt nie znałazl co to może być |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 01-08-2019, 22:13
|
|
|
a podpytywał ktoś moze w serwisie mitsu? moze mieli taki przypadek i znaja odpowiedz...w co watpie..? |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 02-08-2019, 15:47
|
|
|
Tak ja byłem w aso, na diagnostyce komputerowej z powodu nierównej pracy silnika, stwierdzili ze pompowtryskiwacze do regeneracji, koszt 4200 zł, więc wziąłem poprosiłem swojego mechanika żeby mi je wykręcił ,wysłałem je do nadarzyna sprawdzili je i wystarczało je przeczyścić i było ok, parametry trzymały, mam analizę od nich. Założyłem je ale problem nie ustał, wymieniłem vacum też nic, egr wyłączony auto mocniejsze od dołu ale nic to nie zmieniło w korku, przepustnica wyczyszczona(działa brak błędów) ,czujnik temp. paliwa wymieniłem na oryginał nadal to samo. podpinam pod kompa co jakiś czas brak błędów, dopiero chip od pro racing rozwiązał sprawę ,wpiąłem go w czujnik temp. paliwa i ustawiłem według kompa dawkę paliwa, jest juz super, można jeżdzić w korku, zrobiłem już ponad 2 tyś km. i nic złego nie zauważyłem...
[ Dodano: 02-09-2019, 12:04 ]
jakieś postępy u was w związku z w.w tematem? |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 04-09-2019, 20:40
|
|
|
Ja nie mialem czasu sie tym zająć ale lepiej napewno nie jest. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 25-09-2019, 08:34
|
|
|
Zauważyłem taką zależność, że jak na wyświetlaczu mam zielona kreskę i białą to silnik nie faluje, jak nie mam nic a bieg jest wbity to faluje... Zastanawia mnie czujnik sprzęgła,ale wydaję mi się że działa tylko w dwóch zakresach wył/wł. może się myle... Jak u was doszliście do czegoś? |
|
|
|
 |
Maniek600
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2018 Posty: 49 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 26-09-2019, 18:07
|
|
|
o jakie kreski na wyswietlaczu Tobie chodzi? u mnie faluje zarówno na biegu jak i na luzie, z tym że pojazd musi być w ruchu, musi się toczyć, choćby z lekkiej górki bez biegu miał jechać i wtedy jest falowanie. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 28-09-2019, 08:07
|
|
|
Ponoć pomaga wymiana czujnika temperatury silnika próbował ktoś to wymienić? |
|
|
|
 |
DamnWamn
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019 Posty: 50 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-03-2020, 08:43
|
|
|
Witam Panów,
Ja ciągle mam ten sam problem, ale dzisiaj rozpoczynam batalię od nowa.
Zebrałem trochę sił, auto za kilka godzin odprowadzam do warsztatu - w tym warsztacie już był wcześniej, diagnozowali go, właściciel mówił, że ma pomysł na to auto.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dam znać za kilka dni.
Do tej pory na walkę z niewidzialnym przeciwnikiem wydałem ok 6k (regenracje wtrysków, przewodów i kilku innych rzeczy), mam nadzieję, że tym razem pójdzie lepiej... |
|
|
|
 |
|