Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
O1T Made in Japan
Autor Wiadomość
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 22-09-2021, 21:15   

Koncepcja w głowie juz jest . Założenie: cicho , przelotowo , estetycznie :D
_________________
Turbocbr
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 24-09-2021, 22:32   

taka będzie średnica końcówki wydechu myślę że nie za duża ani za mała . :D

_________________
Turbocbr
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 28-09-2021, 19:23   

Oto Moja koncepcja końcowego tłumika . Blacha 1.5mm , montaż P&P :D
Do zrobienia zostaje środkowy tłumik który też będzie p&p pod oem flansze i mocowania . :D

_________________
Turbocbr
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 28-09-2021, 20:15   

Bajka pełen Sztos
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 17-10-2021, 23:32   

Cięcie , przymiarki , spawanie niedługo Outlander przemówi nowym głosem

_________________
Turbocbr
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-10-2021, 09:24   

Czym spawasz nierdzewke ?
Co dałeś do środka tłumika?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 18-10-2021, 10:13   

Marcino napisał/a:
Czym spawasz nierdzewke ?
Co dałeś do środka tłumika?

Spawam Tigem , drut nierdzewny , argon ...
A co dalem do środka tłumika narazie nie powiem jak się sprawdzi to będę się chwalił. Dziś wieczorem odpalam :D założenie jest takie ze ma być przyjemnie dla ucha :D
_________________
Turbocbr
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 18-10-2021, 10:32   

Czekamy na efekty :D
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-10-2021, 23:04   

Włóknina metalowa nierdzewna nawinięte na rurę dziurawa i trochę waty dał. będzie cacy.
Koncowka kupiona czy Wszytko robione samemu ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 19-10-2021, 11:27   

Marcino napisał/a:
Włóknina metalowa nierdzewna nawinięte na rurę dziurawa i trochę waty dał. będzie cacy.
Koncowka kupiona czy Wszytko robione samemu ?

Końcówka mojej roboty zwykła rura nierdzewna wypolerowana.
Mogę już powiedzieć że jest Cicho nawet bardzo cicho zero buczenia rezonansów itp. Dziś ostatnie poprawki
_________________
Turbocbr
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-10-2021, 11:29   

Turbocbr napisał/a:
Marcino napisał/a:
Włóknina metalowa nierdzewna nawinięte na rurę dziurawa i trochę waty dał. będzie cacy.
Koncowka kupiona czy Wszytko robione samemu ?

Końcówka mojej roboty zwykła rura nierdzewna wypolerowana.
Mogę już powiedzieć że jest Cicho nawet bardzo cicho zero buczenia rezonansów itp. Dziś ostatnie poprawki

Czekam na szczegółowe info. Tez mam zamiar samemu zrobić tłumik końcowy
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 07-01-2022, 00:20   

I mamy przed ostatni element układanki produkt firmy downpipe :D

_________________
Turbocbr
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 19-04-2022, 22:01   

Małe aktualności. Turbiacz jeździ i ma się dobrze. Zajączek zostawił mały prezent w nagrodę, Klocki i zestaw fmic P&P :D
:shock:
_________________
Turbocbr
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 19-04-2022, 22:17   

Kawał dobrej roboty 💪
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 20-04-2022, 07:52   

Turbocbr napisał/a:
zestaw fmic P&P
nie ma czegoś takiego :D
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.