Wiewiór by wilk88 |
Autor |
Wiadomość |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 08-03-2012, 14:54
|
|
|
wilk88, hahahah o losie przesilenie wiosenne mnie dopadło
Myśle o turbo, a wrzucam info o pompach..masakra
w imię rekompensaty - zadzwoń tutaj http://www.cartur.pl/
..ale chyba się cenią... |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 14:59
|
|
|
spoko, dzięki tak czy siak A tą firmę znasz? W sensie czy ktoś już tam robił itp. |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 08-03-2012, 15:01
|
|
|
wilk88, sama firma niby działa kupe lat już, teraz się przenieśli właśnie do nowej siedziby obok Urzędu Celnego na Dalekiej. Tylko o cenę trzeba się dowiedzieć.
Jeszcze kiedyś widziałem gdzieś na forum, że w Tucholi dłubią turbo dobrze. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 15:03
|
|
|
ok dowiem się, dobrze by było gdyby sami demontowali bo z tego co widzę to nie jest taki łatwy orzech... szczególnie bez garażu |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-03-2012, 18:40
|
|
|
wilk88 turbinę wymontować raczej nie problem, a koszt regeneracji nie powinien przekroczyć 1000 zł. Swoją drogą dziwne, że Ci tak dziwnie padła |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 19:27
|
|
|
Lepiej tak niż z zatartym silnikiem andrew84 a wymontowywałeś kiedyś turbinę? Zastanawiam się jak to ugryźć... tym bardziej bez garażu |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-03-2012, 19:35
|
|
|
wilk88, jak zdemontujesz sam turbine i będziesz później wiedział jak to prawidłowo poskłądać to dam Ci namiar na sprawdzonych fachowców, ale warunek konieczny - musisz wiedzieć co zrobić przed i w trakcie montażu nowej turbiny, w przeciwnym wypadku wybierasz pierwszą lepszą firme zajmującą się regeneracją |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-03-2012, 19:36
|
|
|
wilk88 napisał/a: | andrew84 a wymontowywałeś kiedyś turbinę? Zastanawiam się jak to ugryźć... tym bardziej bez garażu |
Nie przyglądałem się, jutro popatrzę |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:04
|
|
|
robertdg napisał/a: | musisz wiedzieć co zrobić przed i w trakcie montażu nowej turbiny |
kupić zgrzewkę piwa? robertdg możesz rozwinąć o co chodzi? załóżmy że uda mi się ją zdemontować, ale co powinienem widzieć przed założeniem nowej/naprawionej? Dostanę jakieś wskazówki?
andrew84 będę wdzięczny za każdą sugestię! |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:09
|
|
|
Zdemontować cały zespół Intercooler, wszystko umyć ale nie wodą
Zmienić olej w silniku wraz z filtrem
Składać na nowych uszczelkach, turbine zalać olejem przed uruchomieniem
Trochę rozbierania jest, ale po Twoich powyższych opisach to raczej już konieczność |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:14
|
|
|
wilk88 napisał/a: | andrew84 będę wdzięczny za każdą sugestię! |
Tak ja Robert napisał powyżej rozmontować wszystko po kolei pamiętać gdzie co było itd. Samą turbinę oddać do roboty a resztę wymyć w benzynie czy czymś podobnym, dobrze wysuszyć, zamówić wszystkie nowe uszczelki i składać odwrotną kolejnością jak rozmontowywałeś. W galu w miarę dostęp do wszystkiego jest dobry, więc nie powinieneś mieć problemu jak masz co nie co pojęcie do mechanikowania W manualu masz podane jak to wszystko jest zmontowane, więc powoli krok po kroku dasz radę |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:37
|
|
|
wilk88 napisał/a: | miałem tak zwaną "chorobę wściekłego diesla" , obroty podskoczyły na maksa bez dodawania gazu... no i oczywiście z tyłu niebiesko... na szczęście nie był to proces ostateczny i trwał kilka sekund po czym wróciło do normy, | dobrze że nie skończyło się to tak:
http://www.youtube.com/wa...1&v=Fw2r_lIRgpY |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
wilk88
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 613 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:37
|
|
|
z mechanikowaniem to u mnie różnie bywa, coś tam umiem ale szału nie ma
Intercooler z układem dolotowym czyściłem już 2 razy (benzyną) więc z tym sobie spokojnie poradzę. Powiedzcie tylko jak to jest z tymi uszczelkami co wspominacie, bo jak zadzwoniłem do zakładu który miałby mi naprawiać turbinę to mówili, że w skład naprawy wchodzi wymiana uszczelek i łożysk. Rozumiem, że wy mówicie o jakiś innych uszczelkach?
Zmiana oleju odnotowana i zalanie turbiny olejem przed odpaleniem też Czyli w kolejności:
-ściągam turbinę, oddaję do naprawy
-czyszczę intercooler i układ dolotowy
-wymienam olej i filtr
-montuję turbinę na nowych uszczelkach (do końca nie wiem o jakie uszczelki chodzi bo jak wspomniałem w usłudze regeneracji jest wpisana wymina uszczelek)
-zalewam olejem przed uruchomieniem
-na nowo cieszę się galantem!
I to wszystko na podwórku przed blokiem. |
_________________ "Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."
(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment
-Mitsubishi Galant EA6W
 |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-03-2012, 20:42
|
|
|
Co do dodatkowych uszczelek dowiesz się o które chodzi podczas rozbierania
A schemat rozbierania napisałeś już sam powyżej |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
|