Lancer CBO 4G92 i CSO 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 07-05-2012, 13:26
|
|
|
Zabawy dużo nie jest - przynajmniej w Colcie
W temacie Kleju, jest bardzo dobrze rozpisana przekładka tyłu.
Gorzej będzie z kupnem dobrego kompletu.
Ciężko o "niezużyte" zaciski, osłony itp. a na "zużytych" efekt może być niezadawalający |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 07-05-2012, 18:23
|
|
|
Zostaw bebny. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 07-05-2012, 20:28
|
|
|
puntspusy napisał/a: | ...swap hebli tylnych z gti
1. jest sens ?
2. duzo zabawy ? |
1. Zależy kto jaką miarą mierzy Ma być ładnie, będzie ładna felga to ładnie będzie wyglądać tarcza z zaciskiem O skuteczności hamowania z tyłu, krąży trochę opinii
Miałem bębny, mam teraz tarcze. Oczywiście nie wróciłbym do bębnów, bo to trochę krok w tył, ale... jednak minimalnie lepszą skuteczność miały bębny. Łapały tam, gdzie sobie to ustawiliśmy, w tarczach tak pięknie nie jest... I nie jest to kwestia regulacji itp. Trzeba też przyjąć poprawkę, że w większości te elementy się zużywają, tak jak zauważył mkm. Więc może jakby się kupiło nowe zaciski (jakiś 1tyś zł za 2szt) to jednak hamulec byłby lepszy…
2. Jeśli masz wszystko co potrzeba (jarzmo, zacisk, tarcze, osłonę, linki ręcznego, przewody hamulcowe), to wymiana trwa może z 30min + czas potrzebny na przeciągnięcie linek z ręcznego czyli wybeszenie środka. Odkręcasz wszystkie elementy, do gołego wahacza, przykręcasz "nowy" zestaw, ot wsio. |
_________________
  |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 07-05-2012, 21:34
|
|
|
mnie przekonuje do bebnow lepszy reczny niz przy tarczach
ale skoro nozny przy tarczach nie rozni sie od noznego przy bebnach to gdyby pominac kwestie estetyczne, ktore w moim przypadku nie istnieja, nalezy nie wybrzydzac i zostac przy bebnach |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 07-05-2012, 22:49
|
|
|
Ręczny na pewno, ale wśród pachołków na placu raczej Twojego Lancera nie widzę .
Jak zaczniesz jeździć po niemieckich autostradach lub z Kleju po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją.
Jak mocno to przechodź na tarcze. |
|
|
|
 |
Kleju
Forumowicz Mivec Power

Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 08 Wrz 2006 Posty: 1171 Skąd: Opole
|
Wysłany: 07-05-2012, 23:38
|
|
|
mkm napisał/a: | po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją |
No właśnie o tej ważnej wadzie bębnów zapomniałem |
_________________
  |
|
|
|
 |
puntspusy
Forumowicz

Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 505 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 21-05-2013, 08:43
|
|
|
Ostatnio w CSO wymieniony zostal kompletny rozrząd wraz z pompą wody i napinaczem hydraulicznym, wszystko na porzadnych japonskich partsach (mitsuboshi, gmb, aisin)
poza tym wymienilem olej w skrzyni, mimo ze spuszczony, jak sie okazalo byl w niezlym stanie
 |
|
|
|
 |
|