Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer CBO 4G92 i CSO 4G63
Autor Wiadomość
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-05-2012, 13:26   

Zabawy dużo nie jest - przynajmniej w Colcie :D
W temacie Kleju, jest bardzo dobrze rozpisana przekładka tyłu.
Gorzej będzie z kupnem dobrego kompletu.
Ciężko o "niezużyte" zaciski, osłony itp. :doubt: a na "zużytych" efekt może być niezadawalający :wink:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-05-2012, 18:23   

Zostaw bebny.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 07-05-2012, 20:28   

puntspusy napisał/a:
...swap hebli tylnych z gti
1. jest sens ?
2. duzo zabawy ?


1. Zależy kto jaką miarą mierzy :mrgreen: Ma być ładnie, będzie ładna felga to ładnie będzie wyglądać tarcza z zaciskiem :) O skuteczności hamowania z tyłu, krąży trochę opinii :wink:
Miałem bębny, mam teraz tarcze. Oczywiście nie wróciłbym do bębnów, bo to trochę krok w tył, ale... jednak minimalnie lepszą skuteczność miały bębny. Łapały tam, gdzie sobie to ustawiliśmy, w tarczach tak pięknie nie jest... I nie jest to kwestia regulacji itp. Trzeba też przyjąć poprawkę, że w większości te elementy się zużywają, tak jak zauważył mkm. Więc może jakby się kupiło nowe zaciski (jakiś 1tyś zł za 2szt) to jednak hamulec byłby lepszy…

2. Jeśli masz wszystko co potrzeba (jarzmo, zacisk, tarcze, osłonę, linki ręcznego, przewody hamulcowe), to wymiana trwa może z 30min + czas potrzebny na przeciągnięcie linek z ręcznego :D czyli wybeszenie środka. Odkręcasz wszystkie elementy, do gołego wahacza, przykręcasz "nowy" zestaw, ot wsio.
_________________
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 07-05-2012, 21:34   

mnie przekonuje do bebnow lepszy reczny niz przy tarczach
ale skoro nozny przy tarczach nie rozni sie od noznego przy bebnach to gdyby pominac kwestie estetyczne, ktore w moim przypadku nie istnieja, nalezy nie wybrzydzac i zostac przy bebnach
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 07-05-2012, 22:49   

Ręczny na pewno, ale wśród pachołków na placu raczej Twojego Lancera nie widzę :badgrin: .
Jak zaczniesz jeździć po niemieckich autostradach lub z Kleju po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją.
Jak mocno to przechodź na tarcze.
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 07-05-2012, 23:38   

mkm napisał/a:
po torach to bębny mogą nie uciągnąć temperatur.
Sprawdź jak bardzo się grzeją


No właśnie o tej ważnej wadzie bębnów zapomniałem :)
_________________
 
 
 
puntspusy 
Forumowicz


Auto: CBO SuperCharger i CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 505
Skąd: dokąd
Wysłany: 21-05-2013, 08:43   

Ostatnio w CSO wymieniony zostal kompletny rozrząd wraz z pompą wody i napinaczem hydraulicznym, wszystko na porzadnych japonskich partsach (mitsuboshi, gmb, aisin)
poza tym wymienilem olej w skrzyni, mimo ze spuszczony, jak sie okazalo byl w niezlym stanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.