[EAxx] Problem z ładowaniem |
Autor |
Wiadomość |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-01-2016, 19:37
|
|
|
Marcino napisał/a: | cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy. |
Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-01-2016, 19:41
|
|
|
Nie wiem jeszcze czy bedzie wyzsze, ale na pewno trochę bardziej obciaza silnik. Choć na ukp nie widzę zwiększonego spalania.
Tak, żółty z czarnym i czarny z czerwonym.
[ Dodano: 24-01-2016, 20:40 ]
Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-01-2016, 21:10
|
|
|
Owczar napisał/a: | Małą poprawka. W service manualu znalazłem błąd P1500- możliwe że będzie sygnalizował błąd terminala FR i wystarczy odpiąć tylko terminal G, który steruje. Póki co u mnie się nie pojawił, ale niewiele jeździłem. Muszę sprawdzić jak się będzie zachowywało ładowanie jak odetnę tylko czarno czerwony - czyli G. | W takim razie poczekam na wersję ostateczną |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-01-2016, 21:52
|
|
|
Połączyłem terminal FR i ECU nadal nie reguluje napięcia, więc jest ok. Wcześniej nie znalazłem tego w suplemencie i nie wiedziałem który jest pomiarowy, a.który nastawczy. Doczytałem teraz, że pomiarowy to właśnie FR i ECU powinno sygnalizować brak sygnału na tym terminalu błędem P1500. Tak więc należy odciąć tylko czarno-czerowny. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-01-2016, 21:55
|
|
|
To tak też zrobię. Dzięki. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-01-2016, 22:10
|
|
|
deejay napisał/a: | Marcino napisał/a: | cieknie po całym tyle silnika chyba nie z pod głowicy. |
Zdemontuj osłonę rozrządu z tyłu , jest duże prawdopodobieństwo ze cieknie uszczelniacz na wałku rozrządu . Dość często wyciek mylony z pokrywami... |
Sprawdzę...bo olej zalewa alternator..:)
[ Dodano: 25-01-2016, 22:58 ]
Tak myśle ze jak by alternator nie ładował to bym nie przejechał 180km....:) ale akumulator słaby jak nic, po 8h stani na parkingu w pracy nie mogłrm prawie odpalić, w nocy z niedzieli na poniedziałek łądowałem. JUtro kupije nowy nie ma co.. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2016, 22:43
|
|
|
Owczar, to będą te kable pod skrzynką bezpieczników? Jest to pierwsza od strony akumulatora z dwóch czteropinowych kostek pod skrzynką (zdjęcia pochodzą z Legnum z 1996 r., ale to chyba nie ma znaczenia):
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-02-2016, 23:24
|
|
|
To powinna być ta. Ja przecinalem w innym miejscu bo tam było ciężko się dostać. Ale pod skrzynka powinna się znajdować kostka z tymi przewodami. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-02-2016, 23:28
|
|
|
Kolory się zgadzają. Wiem, że ciąłeś kabel przy głowicy, ale chciałem zrobić to bardziej odwracalnie i nie pruć oryginalnej wiązki. Minusem jest to, że muszę wyjąć akumulator, ale to nawet dobrze na tą chwilę |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 22-02-2016, 23:34
|
|
|
Też miałem taki plan by wyjąć piny. Z tej kostki. Ale mróz mnie zniechęcil. Jak masz czas i warunki to jest to opcja |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-02-2016, 08:00
|
|
|
Odłączamy tylko czarny z czerwonym paskiem, tak? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-02-2016, 09:12
|
|
|
Tak. |
|
|
|
 |
|