Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff |
Autor |
Wiadomość |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-05-2012, 13:58
|
|
|
Jezeli kupie skrzynie od 4g63 dohc ale 7 bolt to wtedy siadzie ona na 4g63 sohc 7 bolt? Rozumiem, ze skrzynie do 7 bolt i 6 bolt niczym sie nei roznica jesli chodzi o polosie? Wyglada na to, ze na allegro sa dwa 4g63 sohc 6 bolt czyli niby czapka do nich podpasuje z dohc ale wygladaja na stare kible czyli zaminil stryjek siekierke na kijek. Z kolei rzezbienie z 7 bolt sohc z galanta to znowu spawanie lap i wygibasy z wiazka...
Wracajac do opcji turbo....
Wyciagam swojego trupka n/a, wkladam turbo (lapy pasuja?), wkladam sprzeglo ze skrzynia od swojego n/a (tymczasowo), podmieniam pompe paliwa w baku na ta od Ciebie, wypinam swojego ecu i wpinam Twoje, co musze jeszcze zrobic? Intercooler dolozyc? Ile wiazki jest do rzezbienia? Gdzie sie montuje power pack`a? Musze sie martwic o smarowanie olejem turbo czy juz wszystko jest w Twoim zestawie? Uklad wydechowy tzn? wiadomo ze od wolnossaka jest za maly ale wystarczy wyspawac nowy i wszycho? Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a?
p.s
ja nie mam ori skrzyni tylko poprzedni wlasiciel zmienial, jak poznac czy jest od 6 czy od 7 bolta? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16-05-2012, 16:13
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a? |
a no taki, że filtr idzie do turba i od turba lecą rury do przepustnicy poprzez intercooler, czyli trochę trzeba pomieszać z tym |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-05-2012, 16:43
|
|
|
To akurat zaden problem
Patrzcie co znalazlem:
KLIK
Ile mozna z tego wykrzesac jak posadzi sie wszystko od 2.0 (glowice, kolektory, elektronike itp) ? Kusi |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-05-2012, 17:00
|
|
|
A czemu całekiem odrzucasz remont ??? Bedziesz miał nowe panewki, zrobiona głowice, nowe uszczelki
Xsystoff napisał/a: | , ze skrzynie do 7 bolt i 6 bolt niczym sie nei roznica jesli chodzi o polosie? |
to to napewno. Półosie te same.
Xsystoff napisał/a: | Z kolei rzezbienie z 7 bolt sohc z galanta to znowu spawanie lap i wygibasy z wiazka... |
bez sensu
Xsystoff napisał/a: | wkladam turbo (lapy pasuja?), |
łapy pasuja,
Xsystoff napisał/a: | wkladam sprzeglo ze skrzynia od swojego n/a (tymczasowo), |
i jeszcze z kołem zamachowym z NA.
Xsystoff napisał/a: | podmieniam pompe paliwa w baku na ta od Ciebie |
tak
Xsystoff napisał/a: | wypinam swojego ecu i wpinam Twoje, co musze jeszcze zrobic? |
Ja czegos takiego nie robiłem ale z tego co wiem trzeba podciagnac kable od solenoidów, podłaczyc w wiazke do wtrysków rezistor packa, i wpiac to we wtyczki ECU z NA bo sa miejsca na te piny potem podłaczasz normalnie ECu turbo. Gdybys brał odemnie to dostaniesz wiazke z wtyczkami wiec nawet po niej bedziesz widział jak to podłaczyc.
Xsystoff napisał/a: | dolozyc? |
no raczej, ale jest w zestawie tylko nie obejdzie sie bez drobnej rzezby dolotu bo ten jest z eclipse...
O smarowanie sie nie martwisz, to jest komplet, komplet.
Xsystoff napisał/a: | Uklad wydechowy tzn? wiadomo ze od wolnossaka jest za maly ale wystarczy wyspawac nowy i wszycho? Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a? |
Seryjny wydech turbo/NA z eclipse co pewnie niektórych zdziwi nie rózni sie srednica Poczatek wydechu tj, kolektor turbina O2housing itp jest w zestawie, połaczyłbys to z wydechem który teraz masz i nie bedzie zle, choc deczko szerszy zawsze mozesz dac.
Ogólnie tylko pomysl czy chcesz tyle mocy na oske w takiej wydmuszce, na zakrecie raczej gazu nie dodasz bo pojedziesz prosto No jak uwazasz mi tam nie zalezy specjalnie.
Jak bys brał rwd to wez lzejsze e36 zamiast e34...
Co do turba reszte pisz na priv. Odpowiem na wszystko. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-05-2012, 17:25
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | Ile mozna z tego wykrzesac jak posadzi sie wszystko od 2.0 (glowice, kolektory, elektronike itp) ? Kusi |
ok 125kM, to jest ten dół silnik (pomijajac tłoki) co ma mystek i Hubert. W zasadzie idelany kasek dla nich. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-05-2012, 19:01
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | 125kM, | to miało seryjnie. w 4G61. W silniku Hyundaia było mniej.
Po dłubaniu możesz mieć 130? Zgaduję tylko.
Głowica z 4G63 ma większe kanały. To własciwie jedyna róznica. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-05-2012, 19:06
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
125kM,
to miało seryjnie. w 4G61. W silniku Hyundaia było mniej.
Po dłubaniu możesz mieć 130? Zgaduję tylko. |
no ale własnie góre bedzie zakładał od mitsu, tylko musiałby ECU z 1.6 DOHC mitsu skombinowac, na głowie z 2.0 moze byłoby ok 130km, ale tez i sporo momentu mniej. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 16-05-2012, 19:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-05-2012, 19:09
|
|
|
Malo jak na 1.6, zjedza mnie hondy na sniadanie w tej klasie Dobra trzeba szukac 4g63 dohca i wrzucac, plug & play w jeden wieczor, do tego mam juz na polce rozrzad Sohc to kombinacja znowu z mocowaniami i wiazka, a turbo to masakra w 800kg osce, podejrzewam ze nawet na r888 bedzie jezdzil na wprost tylko. |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 16-05-2012, 19:17
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | a turbo to masakra w 800kg osce, |
niekoniecznie jest na to sposób... silnik centalnie zamocowany |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 16-05-2012, 21:46
|
|
|
a czy to:
Link
albo hyundai santamo nie ma tego samego silnika?
bedzie chyba latwiej znalezc niezakatowany i pewnie mlodszy niz z eclipsa... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-05-2012, 22:31
|
|
|
Wyglada pod maska znajomo... To jest pewnie 4g63 z nowszymi normami emisji spalin ale na allegro ani jednego silnika...
edit:
jest jeden KLIK
musze doczytac co to za silnik...
KLIK a tutaj z sonaty... |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-05-2012, 23:19
|
|
|
Dobrze kombinujesz Xsystoff swego czasu przechodziły mi przez myśl silniki Hyundaia w CJtce właśnie. Niedoceniane auta (dobrze dla Ciebie, bo ceny niskie, bo "kto to kupi?" ). Zainteresuj się tym. W Grecji jest kilka Lantr uturbionych, na YT kiedyś szukałem i dobrze to dłubią, nawet pod 300KM, ale to chyba z 4g63T pod maską.
PS: swoją drogą - o jakiej klasie mówisz? to jest klasa "1.6 i wyżej", czy 1600-1700ccm? Jak to jest? |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-05-2012, 23:38
|
|
|
Tylko ze kupowanie silnika z hyundaia bez wiazki i ecu jest samobojstwem, a glowicy patrzac po uszczelkach nie przerzuce z dohca.
Klasa II 1400-1600ccm
Klasa III 1600-2000ccm |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-05-2012, 06:30
|
|
|
Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-05-2012, 08:41
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu |
Marku ale mówimy o 6 bolcie dsmowskim i silniku Hunday 1999 ??? Bo na tym staneło. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|