Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff
Autor Wiadomość
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-05-2012, 13:58   

Jezeli kupie skrzynie od 4g63 dohc ale 7 bolt to wtedy siadzie ona na 4g63 sohc 7 bolt? Rozumiem, ze skrzynie do 7 bolt i 6 bolt niczym sie nei roznica jesli chodzi o polosie? Wyglada na to, ze na allegro sa dwa 4g63 sohc 6 bolt czyli niby czapka do nich podpasuje z dohc ale wygladaja na stare kible czyli zaminil stryjek siekierke na kijek. Z kolei rzezbienie z 7 bolt sohc z galanta to znowu spawanie lap i wygibasy z wiazka...

Wracajac do opcji turbo....
Wyciagam swojego trupka n/a, wkladam turbo (lapy pasuja?), wkladam sprzeglo ze skrzynia od swojego n/a (tymczasowo), podmieniam pompe paliwa w baku na ta od Ciebie, wypinam swojego ecu i wpinam Twoje, co musze jeszcze zrobic? Intercooler dolozyc? Ile wiazki jest do rzezbienia? Gdzie sie montuje power pack`a? Musze sie martwic o smarowanie olejem turbo czy juz wszystko jest w Twoim zestawie? Uklad wydechowy tzn? wiadomo ze od wolnossaka jest za maly ale wystarczy wyspawac nowy i wszycho? Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a?

p.s
ja nie mam ori skrzyni tylko poprzedni wlasiciel zmienial, jak poznac czy jest od 6 czy od 7 bolta?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-05-2012, 16:13   

Xsystoff napisał/a:
Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a?


a no taki, że filtr idzie do turba i od turba lecą rury do przepustnicy poprzez intercooler, czyli trochę trzeba pomieszać z tym ;)
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-05-2012, 16:43   

To akurat zaden problem :twisted:


Patrzcie co znalazlem:
KLIK

Ile mozna z tego wykrzesac jak posadzi sie wszystko od 2.0 (glowice, kolektory, elektronike itp) ? Kusi :P
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-05-2012, 17:00   

A czemu całekiem odrzucasz remont ??? Bedziesz miał nowe panewki, zrobiona głowice, nowe uszczelki :wink:
Xsystoff napisał/a:
, ze skrzynie do 7 bolt i 6 bolt niczym sie nei roznica jesli chodzi o polosie?

to to napewno. Półosie te same.
Xsystoff napisał/a:
Z kolei rzezbienie z 7 bolt sohc z galanta to znowu spawanie lap i wygibasy z wiazka...

bez sensu
Xsystoff napisał/a:
wkladam turbo (lapy pasuja?),

łapy pasuja,
Xsystoff napisał/a:
wkladam sprzeglo ze skrzynia od swojego n/a (tymczasowo),

i jeszcze z kołem zamachowym z NA.
Xsystoff napisał/a:
podmieniam pompe paliwa w baku na ta od Ciebie

tak
Xsystoff napisał/a:
wypinam swojego ecu i wpinam Twoje, co musze jeszcze zrobic?

Ja czegos takiego nie robiłem ale z tego co wiem trzeba podciagnac kable od solenoidów, podłaczyc w wiazke do wtrysków rezistor packa, i wpiac to we wtyczki ECU z NA bo sa miejsca na te piny potem podłaczasz normalnie ECu turbo. Gdybys brał odemnie to dostaniesz wiazke z wtyczkami wiec nawet po niej bedziesz widział jak to podłaczyc.
Xsystoff napisał/a:
dolozyc?

no raczej, ale jest w zestawie tylko nie obejdzie sie bez drobnej rzezby dolotu bo ten jest z eclipse...
O smarowanie sie nie martwisz, to jest komplet, komplet.
Xsystoff napisał/a:
Uklad wydechowy tzn? wiadomo ze od wolnossaka jest za maly ale wystarczy wyspawac nowy i wszycho? Co nei tak z dolotem? Jest inny od n/a?

Seryjny wydech turbo/NA z eclipse co pewnie niektórych zdziwi nie rózni sie srednica :wink: Poczatek wydechu tj, kolektor turbina O2housing itp jest w zestawie, połaczyłbys to z wydechem który teraz masz i nie bedzie zle, choc deczko szerszy zawsze mozesz dac.

Ogólnie tylko pomysl czy chcesz tyle mocy na oske w takiej wydmuszce, na zakrecie raczej gazu nie dodasz bo pojedziesz prosto :P No jak uwazasz mi tam nie zalezy specjalnie. :P
Jak bys brał rwd to wez lzejsze e36 zamiast e34...
Co do turba reszte pisz na priv. Odpowiem na wszystko.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-05-2012, 17:25   

Xsystoff napisał/a:
Ile mozna z tego wykrzesac jak posadzi sie wszystko od 2.0 (glowice, kolektory, elektronike itp) ? Kusi

ok 125kM, to jest ten dół silnik (pomijajac tłoki) co ma mystek i Hubert. W zasadzie idelany kasek dla nich. :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-05-2012, 19:01   

rosomak1983 napisał/a:
125kM,
to miało seryjnie. w 4G61. W silniku Hyundaia było mniej.
Po dłubaniu możesz mieć 130? Zgaduję tylko.

Głowica z 4G63 ma większe kanały. To własciwie jedyna róznica.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-05-2012, 19:06   

Hubeeert napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
125kM,
to miało seryjnie. w 4G61. W silniku Hyundaia było mniej.
Po dłubaniu możesz mieć 130? Zgaduję tylko.

no ale własnie góre bedzie zakładał od mitsu, tylko musiałby ECU z 1.6 DOHC mitsu skombinowac, na głowie z 2.0 moze byłoby ok 130km, ale tez i sporo momentu mniej.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 16-05-2012, 19:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-05-2012, 19:09   

Malo jak na 1.6, zjedza mnie hondy na sniadanie w tej klasie :evil: Dobra trzeba szukac 4g63 dohca i wrzucac, plug & play w jeden wieczor, do tego mam juz na polce rozrzad :) Sohc to kombinacja znowu z mocowaniami i wiazka, a turbo to masakra w 800kg osce, podejrzewam ze nawet na r888 bedzie jezdzil na wprost tylko.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 16-05-2012, 19:17   

Xsystoff napisał/a:
a turbo to masakra w 800kg osce,

niekoniecznie jest na to sposób... silnik centalnie zamocowany :P :P :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 16-05-2012, 21:46   

a czy to:
Link

albo hyundai santamo nie ma tego samego silnika?

bedzie chyba latwiej znalezc niezakatowany i pewnie mlodszy niz z eclipsa...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-05-2012, 22:31   

Wyglada pod maska znajomo... To jest pewnie 4g63 z nowszymi normami emisji spalin ale na allegro ani jednego silnika...

edit:
jest jeden KLIK

musze doczytac co to za silnik...

KLIK a tutaj z sonaty...
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-05-2012, 23:19   

Dobrze kombinujesz Xsystoff :) swego czasu przechodziły mi przez myśl silniki Hyundaia w CJtce właśnie. Niedoceniane auta (dobrze dla Ciebie, bo ceny niskie, bo "kto to kupi?" :) ). Zainteresuj się tym. W Grecji jest kilka Lantr uturbionych, na YT kiedyś szukałem i dobrze to dłubią, nawet pod 300KM, ale to chyba z 4g63T pod maską.

PS: swoją drogą - o jakiej klasie mówisz? to jest klasa "1.6 i wyżej", czy 1600-1700ccm? Jak to jest?
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-05-2012, 23:38   

Tylko ze kupowanie silnika z hyundaia bez wiazki i ecu jest samobojstwem, a glowicy patrzac po uszczelkach nie przerzuce z dohca.

Klasa II 1400-1600ccm
Klasa III 1600-2000ccm
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-05-2012, 06:30   

Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-05-2012, 08:41   

Maretzky85 napisał/a:
Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu

Marku ale mówimy o 6 bolcie dsmowskim i silniku Hunday 1999 ??? Bo na tym staneło.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.