Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cytryna All Inclusive .
Autor Wiadomość
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-07-2014, 14:36   

IMO ta zaprawka na drzwiach wyszła tragicznie , trzeba będzie kupić nowe drzwi albo pomalować obecne .







Na razi niestety lepszych nie mam bo pogoda nie pozwala na to no i muszę kupić rękawice z mikrofibry i jakiś dobry łagodny szampon ....Aha jako zabezpieczenie nie wpadł kwarc tylko Polimer :wink:
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-08-2014, 06:55   

Fotek jak nie było tak nie ma :evil:
Jeszcze 400km i mamy 260.000 tysięcy na blacie
Tłucze się już lewy łącznik stabilizatora , na dniach trzeba jechać i wymienić .
Pytanie o heblunek .
Po kupnie zmontowaliśmy tarcze i klocki BREMBO i chyba od razu coś zwichrowało tarczę mimo docierania , bo pamiętam że po jakimś czasie były lekkie bicia . Tarcze była przetaczana bo miały minimalne odchyły . Teraz są klocki ATE i co jakiś czas(nie zawsze) występuje mocne bicie na kierownicy podczas hamowania .... Co z tym zrobić ? Bo z tymi tarczami byliśmy już parę razy u mechanika i przetoczone i git ....Na jakiś czas... jaki jest powód tego że się tak biją ?

BRUDAS :lol: wstyd sie przyznać ale do czasu detalingu ani razu nie była myta .... Trzeba jechać na dniach na mycie i wzmocnienie powłoki polimerowej :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-08-2014, 08:13   

co do hamulców sprawdz czy bicia nie ma powierzchnia piasty. Jezeli jest zwichrowana to każda tarcza prędzej czy póżniej będzie miała bicie
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-10-2014, 14:53   

Stoję obecnie przed wyborem tarcz bo z obecnymi BREMBO nie da się chyba już nic zrobić bo cały czas maja bicie . Obecne klocki to ATE po przebiegu 10kkm . a opcję na tarcze są następujące :
1. Nawiercane i nacinane oraz nawęglane firmy NATIONAL http://allegro.pl/tarcze-...4687794479.html
2. Gładkie TEXTAR'y http://allegro.pl/textar-...4644466602.html
3. Jakieś NoName nacinane http://allegro.pl/tarcze-...4617810326.html

Innych ciekawych opcji w normalnej kasie nie znalazłem :(
Co powiecie o tych wyżej ?
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 14-10-2014, 22:52   

W końcu pojechałem na zrobienie jakiś lepszych zdjęć i akurat musiało zacząć padać i samochód znowu brudas :( :(

Backstage , reszta już niedługo :)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-10-2014, 18:35   

Niestety padało i fotki nie wyszły trochę no i samochód w drodze ubrudził się bardzo :oops:












_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
eremita 
Mitsumaniak

Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 2505
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-10-2014, 11:16   

Fajne fotki zwłaszcza ta przedostatnia.
Czarna cytryna najlepiej się prezentuje :D
 
 
krzysiakxxx 
Forumowicz

Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 176
Skąd: Miechów
Wysłany: 04-11-2014, 09:29   

Tak sobie przeczytałem od deski do deski ten temat bo sam jeżdżę 2.0HDi, tylko w innej budzie (407)...niby dbasz o niego a trochę januszujesz z olejem, ten silnik woli (takie są zalecane) 5W30/40 (ja akurat latam na 30 bo mam fap) ;)
_________________
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-11-2014, 21:08   

krzysiakxxx, Taki olej był od czasu kupna . Nigdzie nie polecają nam zmiany teraz na FullSyntetyk . Także śmiga na tym z regularnymi wymianami :) Też chciałem zalać do niego Pełny syntetyk no ale ...
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
krzysiakxxx 
Forumowicz

Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012
Posty: 176
Skąd: Miechów
Wysłany: 05-11-2014, 21:18   

Jeśli nie ubywa 10w40 to mogłeś spokojnie zmienić na syntetyk ;) Rozszczelnienie się silnika po przejściu na syntetyk to urban legend :)
_________________
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-09-2015, 14:37   

Do rodzinki dołączyła kolejna c5'tka , trzecia już .
2006 rok , kombi , 2.0 HDi 136km , 250kkm przebiegu , tak z grubsza . Trochę tego już stoi na podwórku :lol:


_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
inq 
Mitsumaniak


Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 2776
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-09-2015, 15:04   

Jedną sprawną uskładasz z tych trzech? :twisted: :wink:
_________________
"Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko :)
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14) :D :D
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-09-2015, 13:02   

Wszystkie są sprawne 8)
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.