Cytryna All Inclusive . |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-07-2014, 14:36
|
|
|
IMO ta zaprawka na drzwiach wyszła tragicznie , trzeba będzie kupić nowe drzwi albo pomalować obecne .
Na razi niestety lepszych nie mam bo pogoda nie pozwala na to no i muszę kupić rękawice z mikrofibry i jakiś dobry łagodny szampon ....Aha jako zabezpieczenie nie wpadł kwarc tylko Polimer |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 07-08-2014, 06:55
|
|
|
Fotek jak nie było tak nie ma
Jeszcze 400km i mamy 260.000 tysięcy na blacie
Tłucze się już lewy łącznik stabilizatora , na dniach trzeba jechać i wymienić .
Pytanie o heblunek .
Po kupnie zmontowaliśmy tarcze i klocki BREMBO i chyba od razu coś zwichrowało tarczę mimo docierania , bo pamiętam że po jakimś czasie były lekkie bicia . Tarcze była przetaczana bo miały minimalne odchyły . Teraz są klocki ATE i co jakiś czas(nie zawsze) występuje mocne bicie na kierownicy podczas hamowania .... Co z tym zrobić ? Bo z tymi tarczami byliśmy już parę razy u mechanika i przetoczone i git ....Na jakiś czas... jaki jest powód tego że się tak biją ?
BRUDAS wstyd sie przyznać ale do czasu detalingu ani razu nie była myta .... Trzeba jechać na dniach na mycie i wzmocnienie powłoki polimerowej |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2352 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 07-08-2014, 08:13
|
|
|
co do hamulców sprawdz czy bicia nie ma powierzchnia piasty. Jezeli jest zwichrowana to każda tarcza prędzej czy póżniej będzie miała bicie |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14-10-2014, 22:52
|
|
|
W końcu pojechałem na zrobienie jakiś lepszych zdjęć i akurat musiało zacząć padać i samochód znowu brudas
Backstage , reszta już niedługo |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 17-10-2014, 18:35
|
|
|
Niestety padało i fotki nie wyszły trochę no i samochód w drodze ubrudził się bardzo
 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
eremita
Mitsumaniak
Auto: Outlander III DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 2505 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-10-2014, 11:16
|
|
|
Fajne fotki zwłaszcza ta przedostatnia.
Czarna cytryna najlepiej się prezentuje |
|
|
|
 |
krzysiakxxx
Forumowicz
Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 176 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 04-11-2014, 09:29
|
|
|
Tak sobie przeczytałem od deski do deski ten temat bo sam jeżdżę 2.0HDi, tylko w innej budzie (407)...niby dbasz o niego a trochę januszujesz z olejem, ten silnik woli (takie są zalecane) 5W30/40 (ja akurat latam na 30 bo mam fap) |
_________________
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-11-2014, 21:08
|
|
|
krzysiakxxx, Taki olej był od czasu kupna . Nigdzie nie polecają nam zmiany teraz na FullSyntetyk . Także śmiga na tym z regularnymi wymianami Też chciałem zalać do niego Pełny syntetyk no ale ... |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
krzysiakxxx
Forumowicz
Auto: nie mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Wrz 2012 Posty: 176 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 05-11-2014, 21:18
|
|
|
Jeśli nie ubywa 10w40 to mogłeś spokojnie zmienić na syntetyk Rozszczelnienie się silnika po przejściu na syntetyk to urban legend |
_________________
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-09-2015, 14:37
|
|
|
Do rodzinki dołączyła kolejna c5'tka , trzecia już .
2006 rok , kombi , 2.0 HDi 136km , 250kkm przebiegu , tak z grubsza . Trochę tego już stoi na podwórku
 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
inq
Mitsumaniak

Auto: Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 2776 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-09-2015, 15:04
|
|
|
Jedną sprawną uskładasz z tych trzech? |
_________________ "Never drive faster than your angel can fly"
Historia zatacza kółko
Renault 19 ('91)-> Ford Probe GT ('92)-> Laguna ('95)-> Peugeot 307 ('04)-> EA5W ('02)-> Renault 19 ('95)-> EA3W ('01)-> Focus ('14)
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 09-09-2015, 13:02
|
|
|
Wszystkie są sprawne |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
|