Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff |
Autor |
Wiadomość |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-05-2012, 14:17
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Maretzky85 napisał/a: | Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu |
Marku ale mówimy o 6 bolcie dsmowskim i silniku Hunday 1999 ??? Bo na tym staneło. |
No wlasnie? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:08
|
|
|
Sorry za post pod postem.
Namierzylem 4g67 z hultaja lantry J1, kobieta zaliczyla dzwona naroznikiem i nie oplacalo sie naprawiac (na fotach uszkodzenia nie objely silnika), co ciekawe silnik jezdzil z automatem i kosztuje 500zl z kolektorami, pompa oleju, wody, altkiem, rozrusznikiem. Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie, do tego kolektory i osprzet od 4g63 z najwiekszym dolotem w rodzinie i calosc na elektryce z 4g63. Na moje oko 140hp powinno peknac. Warto brac? Mozna w smiesznej cenie pozniej mieszac ze skrzyniami biegow np. wkladajac od lantry 1.6 krotka a z eclipsona opylic i jeszcze zarobic Chyba 1.8 z lantry z automata bedzie o niebo mniej zmeczone niz te syfy 4g63 z allegro, gdzie kazdy mowi ze to silnik kolegi i nie wie w jakim jest stanie |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:23
|
|
|
Moim zdaniem dobra opcja. W 4g67 jest ECU z nieco inna mapa w koncu mniejsza pojemnosc, ale na ECU z 4g63 bedzie hulał. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:36
|
|
|
Duza roznica w mapach? Nie bedzie go zalewalo na wiazce i kompie z 4g63? |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:40
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie, | Tą samą co 4G63 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:42
|
|
|
No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa. |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:46
|
|
|
z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same.
Ja bedę robił hybrydę - 4G61T dół + głowica 4G67 + kolektory 4G63T + ostre wałki na regulowanych kółkach rozrządu + TD04 z Ecli albo TD05-16 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17-05-2012, 23:55
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same. |
Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac
Powaznie popatrz na katalogi, wszystkie firmy twierdza ze uszczelki sa inne i widac to tez po zdjeciach |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2012, 00:05
|
|
|
Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-05-2012, 00:41
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa. |
nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.
Xsystoff napisał/a: | Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac |
bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53
Zielu napisał/a: | Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4? |
no nie zauwazyłe zeby były wieksze a EVO I-III ma mniejsze niz 4g63/67 6 bolt
Gal ma takie same bo to jest to samo tj 6 bolt 4g63 |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2012, 07:37
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | EVO I-III | Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61 |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-05-2012, 09:10
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61 |
byc moze ze tylko evo III ,choc wydaje mi sie inaczej przynajmniej EVO II powinno miec mnijesze bo Daniel składajac colta EVO na silniku EVO II dal głowice z eclipse 1G, a nie posadzałbym go o bezsensowne działanie. Moze tylko EVO I ma te wieksze kanały ???
Co do głowic 4g61/ 7 bolt EVO III (II?) to bardziej ta z evo porównałbym do tej z elcipse 2G 7 bolt (te same lata, i inne np gniazdo termostatu etc ?) |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-05-2012, 09:13
|
|
|
EVO ma 7 bolt, więc faktycznie w porównaniu z 6 boltem pewnie masz rację, ale III miała najmniejsze z tego co kojarzę. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Xsystoff
Mitsumaniak user
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Lut 2010 Posty: 708 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 18-05-2012, 09:35
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: |
nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.
|
Xsystoff napisał/a: |
bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53
|
Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach
To mowicie ze czapa moze byc taka sama.... no w sumie same plusy |
_________________ Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-05-2012, 10:21
|
|
|
Xsystoff napisał/a: | Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach | bo nikt tutaj o to nie pytał wystarczy ze załozyłbys temat, na coltmanii nawet ktos robił takiego swapa i tez miał przejscia.
Xsystoff napisał/a: | rosomak1983 napisał/a:
nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.
|
Nic tutaj nie widze ale jesli to katalogi to nie sa nieomylne. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
|