Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Coltoclipse C59A `91 by Xsystoff
Autor Wiadomość
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-05-2012, 14:17   

rosomak1983 napisał/a:
Maretzky85 napisał/a:
Xsystoff, Komputer i wiązka taka sama jak w mitsu

Marku ale mówimy o 6 bolcie dsmowskim i silniku Hunday 1999 ??? Bo na tym staneło.

No wlasnie?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-05-2012, 23:08   

Sorry za post pod postem.


Namierzylem 4g67 z hultaja lantry J1, kobieta zaliczyla dzwona naroznikiem i nie oplacalo sie naprawiac (na fotach uszkodzenia nie objely silnika), co ciekawe silnik jezdzil z automatem i kosztuje 500zl z kolektorami, pompa oleju, wody, altkiem, rozrusznikiem. Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie, do tego kolektory i osprzet od 4g63 z najwiekszym dolotem w rodzinie i calosc na elektryce z 4g63. Na moje oko 140hp powinno peknac. Warto brac? Mozna w smiesznej cenie pozniej mieszac ze skrzyniami biegow np. wkladajac od lantry 1.6 krotka a z eclipsona opylic i jeszcze zarobic :) Chyba 1.8 z lantry z automata bedzie o niebo mniej zmeczone niz te syfy 4g63 z allegro, gdzie kazdy mowi ze to silnik kolegi i nie wie w jakim jest stanie :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 17-05-2012, 23:23   

Moim zdaniem dobra opcja. W 4g67 jest ECU z nieco inna mapa w koncu mniejsza pojemnosc, ale na ECU z 4g63 bedzie hulał.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-05-2012, 23:36   

Duza roznica w mapach? Nie bedzie go zalewalo na wiazce i kompie z 4g63?
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2012, 23:40   

Xsystoff napisał/a:
Podobno 4g67 ma najlepsza glowe w rodzinie,
Tą samą co 4G63 :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-05-2012, 23:42   

No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna :P 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa.
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-05-2012, 23:46   

z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same.
Ja bedę robił hybrydę - 4G61T dół + głowica 4G67 + kolektory 4G63T ;) + ostre wałki na regulowanych kółkach rozrządu + TD04 z Ecli albo TD05-16 :)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-05-2012, 23:55   

Hubeeert napisał/a:
z tego co czytałem na 4g61t.org sa te same.

Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac :P


Powaznie popatrz na katalogi, wszystkie firmy twierdza ze uszczelki sa inne i widac to tez po zdjeciach :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2012, 00:05   

Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-05-2012, 00:41   

Xsystoff napisał/a:
No nie do konca, bo uszczelka pod glowica jest inna 3 dodatkowe kanaly wodne z tego co widze w katalogu elringa.

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.
Xsystoff napisał/a:
Z tego co czytalem to 4g63 wchodzi p&p do C50 a co przezylem ze swapem to mozna ksiazke napisac

bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53 :lol:
Zielu napisał/a:
Głowa 4G67 ma chyba największe kanały dolotowe i wydechowe z całej rodziny? Tzn. jest taka sama jak w Evo 1-2-3, Gal VR-4?

no nie zauwazyłe zeby były wieksze a EVO I-III ma mniejsze niz 4g63/67 6 bolt
Gal ma takie same bo to jest to samo tj 6 bolt 4g63
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2012, 07:37   

rosomak1983 napisał/a:
EVO I-III
Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-05-2012, 09:10   

Hubeeert napisał/a:
Tylko III ma mniejsze i zastanawiam się czy przypadkiem nie takie jak w głowicy 4G61

byc moze ze tylko evo III ,choc wydaje mi sie inaczej przynajmniej EVO II powinno miec mnijesze bo Daniel składajac colta EVO na silniku EVO II dal głowice z eclipse 1G, a nie posadzałbym go o bezsensowne działanie. Moze tylko EVO I ma te wieksze kanały ???
Co do głowic 4g61/ 7 bolt EVO III (II?) to bardziej ta z evo porównałbym do tej z elcipse 2G 7 bolt (te same lata, i inne np gniazdo termostatu etc ?)
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-05-2012, 09:13   

EVO ma 7 bolt, więc faktycznie w porównaniu z 6 boltem pewnie masz rację, ale III miała najmniejsze z tego co kojarzę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Xsystoff 
Mitsumaniak
user

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 708
Skąd: Szczecin
Wysłany: 18-05-2012, 09:35   

rosomak1983 napisał/a:

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.







Xsystoff napisał/a:

bo jest p&p tylko nie doczytałes ze chodzi o C58/53 :lol:

Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach :P

To mowicie ze czapa moze byc taka sama.... no w sumie same plusy :)
_________________
Renault Espace IV ph2`08
Renault Laguna II ph1`03
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 18-05-2012, 10:21   

Xsystoff napisał/a:
Bo nikt tego nie napisal, poszukaj tematow na racingforum i tutaj, ani jednej wzmianki o innych mocowaniach silnika i skrzyni w orionach i siriusach
bo nikt tutaj o to nie pytał wystarczy ze załozyłbys temat, na coltmanii nawet ktos robił takiego swapa i tez miał przejscia.
Xsystoff napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:

nie sadze, znam kilka przykładów mixów 4g67/63
Jestem niemal pewny ze uszczelki sa takie same.

Nic tutaj nie widze ale jesli to katalogi to nie sa nieomylne. :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.