Rekinek 2.5 V6 - moja duma :)) |
Autor |
Wiadomość |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 01-08-2011, 12:58
|
|
|
wilukce napisał/a: | Gdzie to jest ? Nie widzę nigdzie 1.4 |
Teraz to nikt nie widzi, bo zamiast zdjeci mapek sa jakies lady chlodnicze |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:11
|
|
|
KaWu napisał/a: | Ile sekund miales opoznienie "pedalu gazu" na depniecie |
KaWu, powiem Ci szczerze, że to auto wcale nie jeździ źle na gazie. Po depnięciu od razu jest moc do dyspozycji i ciągnie do odcinki bez problemu.
A te nawierty źle zrobione ? Jak ktoś ma zdjęcia instalacji u siebie to chętnie zobaczę |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
Ostatnio zmieniony przez wilukce 01-08-2011, 13:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:13
|
|
|
KaWu napisał/a: | Teraz to nikt nie widzi, bo zamiast zdjeci mapek sa jakies lady chlodnicze |
Poprawię to niedługo bo siedzę na innym kompie. |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:28
|
|
|
wilukce napisał/a: | A te nawierty źle zrobione ? |
Te co widac to dobrze.
wilukce napisał/a: | Poprawię to niedługo bo siedzę na innym kompie. |
Jak mozesz to wrzucaj miniaturki na forum zamiast adresow, bo nie chce sie za kazdym razem otwierac i patrzec co jest pod tym adresem. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:32
|
|
|
Cytat: | Jak reduktor wypuszcza nadmiar gazu to wiez gdzie to w Twoim aucie idzie
Podpowiem: w strone ciepłego kolektora / góry silnika. Nie spałbym spokojnie tak jeżdząc. |
Więc co miałeś na myśli pisząc to ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:38
|
|
|
Tak jak napisał KaWu. Z tej strony nawierty są ok. Z drugiej też będą ok. W tym wypadku gość nie poszedł na łatwiznę
To innego ustawienie robocze gazu, a wartość ciśnienia rzeczywistego, to KaWu ma na myśli.
wilukce napisał/a: |
Więc co miałeś na myśli pisząc to ? |
Zawór bezpieczeństwa służący do puszczania bąków powinien mieć założony wężyk i wyprowadzać upuszczony gaz na zewnątrz. |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:52
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tak jak napisał KaWu. Z tej strony nawierty są ok. Z drugiej też będą ok. W tym wypadku gość nie poszedł na łatwiznę |
Kamień z serca
Owczar napisał/a: | Zawór bezpieczeństwa służący do puszczania bąków powinien mieć założony wężyk i wyprowadzać upuszczony gaz na zewnątrz. |
Który to zawór ? Gdzie on jest i jak wyglada? Mam go w ogóle ? Który wężyk ?
Czyli jeżdżę cykającą bombą ?
___________________
Poprawiłem screeny |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
Ostatnio zmieniony przez wilukce 01-08-2011, 14:09, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-08-2011, 13:55
|
|
|
To taki króciec wystający z reduktora. W Twoim jest teraz na górze, skierowany w stronę silnika. Na zdjęciu opiera się na nim linka od gazu. Załóż wężyk i wyprowadź w nadkole. |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 01-08-2011, 17:47
|
|
|
Tak myślę jeszcze, czy nie będzie mniej roboty jeśli kupię Zavolaka S'kę zamiast 2xN. Zaoszczędzę trochę na elektrozaworze, poza tym łatwiej mi będzie wszystko podłączyć. Tylko TyOwczar mówiłeś, że do S'ki czerwone Hany ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-08-2011, 20:35
|
|
|
Raczej czerwone do tego ciśnienia |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 08-08-2011, 12:12
|
|
|
Robiąc wstępny kosztorys do nowej instalacji natknąłem się na kilka problemów:
- wtryskiwacze Hana 2000 Green - 6x93PLN = 558PLN
- reduktor Zavoli N - 1x160PLN = 160PLN
- przejściówki Valtek -> Hana - 6x 8PLN = 48PLN
- trójniki od Sylwii - 6x18PLN = 108PLN
- elektrozawór Lovato - 1x38PLN = 38PLN
- rura miedziana - 2mx7PLN = 14PLN
- trójnik miedź 6/6/6 - 1x 20PLN = 20PLN
- trójnik do wody - tu pytanie - jaka średnica rur z wodą ? 12mm ? 16mm ? Tak, żeby na Zavolaka rura weszła z wodą.
- filtr gazu - jaki polecacie ?
- węże gumowe - jaka średnica węży do wody, a jaka węży gumowych do gazu ?
- opaski zaciskowe - mam nadzieję, że dostanę za darmoszkę przy takim zamówieniu.
O czym zapomniałem ? Bo nie widzi mi się podczas montażu czekać na kuriera 2dni żeby mi przywiózł jakąś pierdołę o której teraz zapomnę Dzięki za pomoc. |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 08-08-2011, 13:57
|
|
|
wilukce napisał/a: | - filtr gazu - jaki polecacie ? |
obojętnie jaki..byle metalowy..to samo sie tyczy ciekłego jak i lotnego..taki za ok.10zł |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-08-2011, 14:02
|
|
|
m6riano, no nie byle jaki, bo są takie, które nie filtrują zupełnie nic. A potem wtryski mówią papa... Niestety nie polecę nic, bo nie wiem, które są dobre. Brat mi kupował. Mam jakąś czaję bodajże.
Trójnik od gazu to chyba 12mm, a od wody 16mm. Bierz tylko aluminium do wody, byle nie tworzywo. Ale podpytaj KaWu co do średnic. Pomyśl też nad uszczelką pod kolektor. Trochę Cię to szarpnie... |
|
|
|
 |
wilukce
Mitsumaniak

Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 400 Skąd: Kozienice/Kraków
|
Wysłany: 08-08-2011, 22:01
|
|
|
Owczar napisał/a: | Trochę Cię to szarpnie... |
Uszczelka pod kolektor mnie szarpnie ? Bo instalacja to wiem, że szarpnie i to dość mocno. Ale liczyłem się z kosztem około 1000PLN.
Po co ta uszczelka ? Oczywiście pod kolektor ssący ? O tym mówimy ? |
_________________ Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 08-08-2011, 23:18
|
|
|
Wszystko, nie tylko uszczelka
Uszczelka u Japaneze 63zł, ale wstrzymaj się z kupnem, bo do końca tygodnia będę wiedział czy ona ma neghatywny wpływ na pracę jeśli jej nie wymienisz |
|
|
|
 |
|