Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rekinek 2.5 V6 - moja duma :))
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-08-2011, 12:58   

wilukce napisał/a:
Gdzie to jest ? Nie widzę nigdzie 1.4


Teraz to nikt nie widzi, bo zamiast zdjeci mapek sa jakies lady chlodnicze :P
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 13:11   

KaWu napisał/a:
Ile sekund miales opoznienie "pedalu gazu" na depniecie :?: :twisted:

KaWu, powiem Ci szczerze, że to auto wcale nie jeździ źle na gazie. Po depnięciu od razu jest moc do dyspozycji i ciągnie do odcinki bez problemu.
A te nawierty źle zrobione ? Jak ktoś ma zdjęcia instalacji u siebie to chętnie zobaczę ;)
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
Ostatnio zmieniony przez wilukce 01-08-2011, 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 13:13   

KaWu napisał/a:
Teraz to nikt nie widzi, bo zamiast zdjeci mapek sa jakies lady chlodnicze :P

Poprawię to niedługo bo siedzę na innym kompie.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 01-08-2011, 13:28   

wilukce napisał/a:
A te nawierty źle zrobione ?


Te co widac to dobrze.

wilukce napisał/a:
Poprawię to niedługo bo siedzę na innym kompie.


Jak mozesz to wrzucaj miniaturki na forum zamiast adresow, bo nie chce sie za kazdym razem otwierac i patrzec co jest pod tym adresem.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 13:32   

Cytat:
Jak reduktor wypuszcza nadmiar gazu to wiez gdzie to w Twoim aucie idzie :?:
Podpowiem: w strone ciepłego kolektora / góry silnika. Nie spałbym spokojnie tak jeżdząc.

Więc co miałeś na myśli pisząc to ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-08-2011, 13:38   

Tak jak napisał KaWu. Z tej strony nawierty są ok. Z drugiej też będą ok. W tym wypadku gość nie poszedł na łatwiznę ;)

To innego ustawienie robocze gazu, a wartość ciśnienia rzeczywistego, to KaWu ma na myśli.

wilukce napisał/a:

Więc co miałeś na myśli pisząc to ?


Zawór bezpieczeństwa służący do puszczania bąków powinien mieć założony wężyk i wyprowadzać upuszczony gaz na zewnątrz.
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 13:52   

Owczar napisał/a:
Tak jak napisał KaWu. Z tej strony nawierty są ok. Z drugiej też będą ok. W tym wypadku gość nie poszedł na łatwiznę

Kamień z serca ;)
Owczar napisał/a:
Zawór bezpieczeństwa służący do puszczania bąków powinien mieć założony wężyk i wyprowadzać upuszczony gaz na zewnątrz.

Który to zawór ? Gdzie on jest i jak wyglada? Mam go w ogóle ? Który wężyk ?
Czyli jeżdżę cykającą bombą ? :?
___________________
Poprawiłem screeny
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
Ostatnio zmieniony przez wilukce 01-08-2011, 14:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-08-2011, 13:55   

To taki króciec wystający z reduktora. W Twoim jest teraz na górze, skierowany w stronę silnika. Na zdjęciu opiera się na nim linka od gazu. Załóż wężyk i wyprowadź w nadkole.
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 01-08-2011, 17:47   

Tak myślę jeszcze, czy nie będzie mniej roboty jeśli kupię Zavolaka S'kę zamiast 2xN. Zaoszczędzę trochę na elektrozaworze, poza tym łatwiej mi będzie wszystko podłączyć. Tylko TyOwczar mówiłeś, że do S'ki czerwone Hany ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-08-2011, 20:35   

Raczej czerwone do tego ciśnienia :)
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 08-08-2011, 12:12   

Robiąc wstępny kosztorys do nowej instalacji natknąłem się na kilka problemów:
- wtryskiwacze Hana 2000 Green - 6x93PLN = 558PLN
- reduktor Zavoli N - 1x160PLN = 160PLN
- przejściówki Valtek -> Hana - 6x 8PLN = 48PLN
- trójniki od Sylwii - 6x18PLN = 108PLN
- elektrozawór Lovato - 1x38PLN = 38PLN
- rura miedziana - 2mx7PLN = 14PLN
- trójnik miedź 6/6/6 - 1x 20PLN = 20PLN
- trójnik do wody - tu pytanie - jaka średnica rur z wodą ? 12mm ? 16mm ? Tak, żeby na Zavolaka rura weszła z wodą.
- filtr gazu - jaki polecacie ?
- węże gumowe - jaka średnica węży do wody, a jaka węży gumowych do gazu ?
- opaski zaciskowe - mam nadzieję, że dostanę za darmoszkę przy takim zamówieniu.
O czym zapomniałem ? Bo nie widzi mi się podczas montażu czekać na kuriera 2dni żeby mi przywiózł jakąś pierdołę o której teraz zapomnę ;) Dzięki za pomoc.
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-08-2011, 13:57   

wilukce napisał/a:
- filtr gazu - jaki polecacie ?

obojętnie jaki..byle metalowy..to samo sie tyczy ciekłego jak i lotnego..taki za ok.10zł
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-08-2011, 14:02   

m6riano, no nie byle jaki, bo są takie, które nie filtrują zupełnie nic. A potem wtryski mówią papa... Niestety nie polecę nic, bo nie wiem, które są dobre. Brat mi kupował. Mam jakąś czaję bodajże.

Trójnik od gazu to chyba 12mm, a od wody 16mm. Bierz tylko aluminium do wody, byle nie tworzywo. Ale podpytaj KaWu co do średnic. Pomyśl też nad uszczelką pod kolektor. Trochę Cię to szarpnie...
 
 
wilukce 
Mitsumaniak


Auto: Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 400
Skąd: Kozienice/Kraków
Wysłany: 08-08-2011, 22:01   

Owczar napisał/a:
Trochę Cię to szarpnie...

Uszczelka pod kolektor mnie szarpnie ? Bo instalacja to wiem, że szarpnie i to dość mocno. Ale liczyłem się z kosztem około 1000PLN.
Po co ta uszczelka ? Oczywiście pod kolektor ssący ? O tym mówimy ?
_________________
Moja historia, czyli "Jak się tu znalazłem" - LINK
1. PEUGEOT 306 1.6 Break 98KM 2001 (obecnie)
2. OPEL ASTRA H 1.4 16V Twinport 90KM M/T 2004 (obecnie)
3. RENAULT SCENIC 1.9dCi 105KM M/T 2003 (sprzedany)
4. MITSUBISHI GALANT 2.5 V6 A/T + LPG 1999 (sprzedany)
5. RENAULT Clio II 1.2 8V 1998 (sprzedany)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-08-2011, 23:18   

Wszystko, nie tylko uszczelka :)

Uszczelka u Japaneze 63zł, ale wstrzymaj się z kupnem, bo do końca tygodnia będę wiedział czy ona ma neghatywny wpływ na pracę jeśli jej nie wymienisz :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.