Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje Galanty oraz Galant i Colt Baśki
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-02-2020, 21:47   

Nardi za bardzo nie pasuje do niego. Będzie coś jeszcze w drewnie?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-02-2020, 21:18   

Lewarek skrzyni automatycznej jak wreszcie przełożę.
Mi chodziło bardziej o wymianę mojej, która od przebiegu się zaczęła odspajać od druta w środku - takie coś koło 400tkm następuje w tym modelu. A jest już taka od 15 lat :)
Nardi mi się podoba i był to prezent. Na żywo nie ma różnicy w odcieniu poduszki.

I tak - zgadzam się - nie pasuje kompletnie :) - ale mi się podoba.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-02-2020, 16:48   

Mi też :-D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-03-2020, 19:41   

Miesiąc prawie minął... tłumik został zdjęty... olej wylany, miska zdjęta i uszczelniona od nowa...
Wiązka skrzyni od strony silnika przełożona i wszystko w fabrycznych miejscach położone, wnętrze skręcone w całości.
Plan na ten tydzień to zakończyć konserwację tyłu - bo jest dopiero jedna warstwa i to pędzlem, założyć tłumik, wlać olej i założyć koła. Wtedy auto wyjedzie i będzie rozkręcone do remontu blacharki.
Bloczki spod auta trafią do dawcy skrzyni i będzie rozkręcanie - ciąg dalszy...





 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 23-03-2020, 07:08   

Jaka ładna biżuteria pod spodem nice:))
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2020, 10:03   

Podziwiam za walkę bez kanału albo podnosnika
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-07-2020, 21:38   

Za wiele się nie dzieje, bo czas sprzyja pracy przy domu a nie przy aucie. Ale dziś zrobiłem przegląd i auto znów będzie trochę rozkręcone.
Z nowości to kompletną klimę od se7ena mam, niestety do 2.0, więc pasuje wszystko poza sprężarką i łapą do niej - będzie wkrótce rzeźba.
Na pierwszy ogień idzie przespawanie wzmocnienia czołowego, które czeka już 5 lat. Zgrzewy rozwiercone w dawcy, terez, po przeglądzie będzie też w biorcy.
Przegląd przeszedł śpiewająco, nowe hamulce zbadane - jak powiedział pan diagnosta: "jest idealnie" - różnice między kołami jednej osi dla każdego typu hamulców to 1-3%... Przód ok. 2.6kN, tył prawie 2kN, ręczny 1.3kN. Ogólnie więcej niż się spodziewałem, bo przez rok przejechałem 256km z czego na nowych hamulcach może 100... Nawet się nie zdążyły dobrze zetrzeć.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-08-2020, 21:41   

Może czas na mały update. Niektóre zdjęcia się powtórzą, ale to chyba nic złego.
To Galant po przeglądzie znów trafił do garażu, gdzie generalnie rozebrany został przód. Okularki z dawcy są przygotowane do konserwacji i potem malowania (tam, gdzie nie będzie spawane oczywiście).

Skrzynia automatyczna została umyta. Dodatkowo przywiozłem drugi silnik 1.8 bo klima od 2.0 nie pasuje w części, gdzie jest sprężarka - 1.8 napędza paskiem klinowym na drugim kole a 2.0 paskiem wielorowkowym nap pierwszym. Więc trzeba będzie rzeźbić customowe mocowanie do łapy od 2.0 oraz do napinacza. Pomysł jest, czekam na materiał.
Ważne, że makieta testowa ułatwi pracę. A przy okazji sporo części zapasowych - wszystko dokładnie umyte czeka w zapasie.

Ogólnie tłoki i cylindry z zapasu są w stanie lepszym niż moje przed remontem, więc pewnie zostanie u mnie na wszelki wypadek, chociaż był plan, że po zrobieniu klimy pójdzie na złom.

Skrzynia też wejdzie dość szybko - zaraz jak uporam się z przeszczepem frontu.

A potem zostanie tylko malowanie.

Aaa - udało się znaleźć oryginalną zaślepkę bocznej osłony nadkola, która zamyka otwór do kręcenia wałem - dzięki se7en. I czekam aż Bartek dośle komplet oringów do klimy.







 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-08-2020, 00:02   

Pogoda dobra na takie dłubanie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-08-2020, 10:15   

Fajnie, że tak o niego dbasz.
Marcino napisał/a:
Pogoda dobra na takie dłubanie
Pogoda to jest dobra na konserwację :wink:
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-08-2020, 16:27   

Po złocie będę robił i konserwacje przed zima. Mój może stać w garażu i miesiąc bo ciagle praca z domu będzie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-09-2020, 17:31   

Wczoraj nareszcie się udało zdjąć stare, pordzewiałe wzmocnienie czołowe.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-09-2020, 23:31   

Dajesz dajesz !!!
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15-09-2020, 20:26   

Czysto jak na sali operacyjnej. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10721
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-09-2020, 08:15   

wojtas napisał/a:
Czysto jak na sali operacyjnej. :wink:

Ma czas to jedzie na szamacie :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.