Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:52 |
O1 - regeneracja tylnych sanek - warto? |
Autor |
Wiadomość |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 21-03-2018, 12:00
|
|
|
luk2501, bo czas ucieka - pierwsze Outki zaraz będą pełnoletnie.
Plusem jest to, że masz do czego przykręcać.
Minusem - ceny części używanych do tego modelu.
luk2501 napisał/a: | A nowa coś około 4500.
jeżeli uważasz że nie ma problemu i takie ceny są ok to gratuluję dobrego humoru. .w tej cenie mamy opla. |
A patrzyłeś na części oryginałów w Oplu? Kup sanki.
luk2501 napisał/a: | Piszesz że ogarniają to amatorzy może i tak, tylko takiego tematu w takim samochodzie być nie powinno. |
Oczywiście, że nie powinno, bo elementów zawieszenia nie powinno się spawać.
Dlatego kupujesz nowe, odkręcasz, wymieniasz i zapominasz na następne 10lat. Czy biedni inżynierowie z Mitsu mogli przewidzieć, że owoc ich pracy jak już się wyjeździ na zachodzie trafi na wschód? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10686 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 21-03-2018, 14:10
|
|
|
Mysle ze kazdy kto ma jescze na samochodzie powinien zawczasu zadziałąć z konserwacja i porządnie zalać to woeskiem zanim całkiem ruda zeżre.
Jako amator zregenerowałem swoje w galancie.... to nad takimi też bym się pochylił. Ale ceny kosmos za używki, te za 650 z napędem to dobra cena była a jeszcze udało się zbić. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 21-03-2018, 22:24
|
|
|
Mało tego, podejrzewam że nasze sztuki dalej pójdą na wschód i tam zakończą żywot. |
|
|
|
 |
nokufano
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 2011 2.0 b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2019 Posty: 5 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 28-03-2019, 00:09 Szukam warsztatu do regeneracji sanek
|
|
|
@stickman - priv
Podobnie jak kolega szukam warsztatu do regeneracji sanek, okolice Warszawy lub do 150km na wschód od Warszawy. Moje sanki są w stanie średnim, ale już się sypią i mechanik mnie straszy że nie przejdą przeglądu. Będę wdzięczny za polecenie jakiegoś dobrego zakładu i ile to kosztuje mniej więcej? |
|
|
|
 |
sylwek108
Nowy Forumowicz
Auto: miitsubishi outlander 2,0 lpg
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Gru 2023 Posty: 10 Skąd: łagów
|
Wysłany: 11-12-2023, 15:56
|
|
|
szukam sanek(przód) i tylnej belki. opisywane ich ceny w tym temacie oscylują od 650 za szroty do 4,5 aso ale patrząc na ,,drogo,, nowe chodzą w granicach 800 do 1k. czyżby tak staniały nowe elementy i czy ich jakość jest do przyjęcia? |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-2023, 23:57
|
|
|
sylwek108 napisał/a: | szukam sanek(przód) i tylnej belki. opisywane ich ceny w tym temacie oscylują od 650 za szroty do 4,5 aso ale patrząc na ,,drogo,, nowe chodzą w granicach 800 do 1k. czyżby tak staniały nowe elementy i czy ich jakość jest do przyjęcia? |
Powinno być wciąż tego dość sporo i raczej sprawdzone że da się użyć. Więc jak nie chcesz się męczyć i tracić życia to kup sanki produkcji od Chińczyka i załatw mu ewentualnie jakąś konserwację. I tak przy wieku tych aut (oj czas leci..), raczej nie powinny wcześniej się skończyć niż samo auto. |
|
|
|
 |
|