Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kochajj
06-04-2006, 22:40
Kto wie...
Autor Wiadomość
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 07-10-2006, 00:12   

Hej! Dlaczego jest taki mały odzew w tym temacie? No nie wierzę, że nikt nic nie wie. Mam kilka problemów i bardzo Was proszę, abyście, w miarę możliwości, pomogli mi je rozwiązać. Załóżmy, że nie mam LPG, jeżdzę sobie na benzynce i chcę, by auto było sprawne. Co w takim przypadku byście odpowiedzieli? Co mogłoby być przyczyną moich problemów? Co musiałbym posprawdzać/powymieniać? Doradźcie coś.

Skakanie obrotów przy rozruchu - nieaktualne. Samo się naprawiło Ciekawe, na jak długo... ale na wszelki wypadek cały czas jest aktualna moja prośba o podrzucenie mi linku do tamtego tematu o tym skakaniu.
Falowanie obrotów - cały czas aktualne. Ale falowanie jest naprawdę delikatne. Obroty nie latają jak szalone, tylko wskazówka obrotomierza raz drgnie w górę, by zaraz opaść na swoje miejsce.
Ciężkie zapalanie - aktualne. Nieważne, czy silnik ciepły czy zimny, benzyna czy LPG. Muszę kręcić ze 2-3 sekundy rozrusznikiem. Nawet wtedy, jak na długo przed zgaszeniem przełączę na benzynę. A może ten typ tak ma?
Centralny - nie sprawdzałem, ale wątpię, by samo się naprawiło
Instalacja gazowa jest szczelna, trąba słonia nie jest cięta, do przepustnicy jest przykręcony mikser, a do niego trąba.
Krokowy działa dobrze, bo obroty są identyczne zarówno w pracy pod dużym obciążeniem, jak i na "sucho"
Pojawił się kolejny problem. Tzn. on był już jakiś czas temu, ale teraz, czytając forum, uświadomiłem sobie, że to nie jest normalne. Mianowicie jak włączam kierunkowskazy lub awaryjne bądź cokolwiek, co bierze prąd, to spada mi napięcie ładowania. Tzn. sam nie wiem, czy to jest napięcie ładowania, czy napięcie akumulatora. Mam wskaźnik na desce rozdzielczej, który pokazuje jakieś volty (jak silnik chodzi, to jest ok. 13,5V,) I one skaczą, jak włączę kierunki. Czyżby coś z alternatorem? A może winowajcą jest akumulator, który jest już tak słaby, że po nocy auto ledwo co pali? A to też nie zawsze....np. wczoraj już nie zapalił...:(

Proszę o odzew
Pozdrawiam!


edit:
usterki już w większości usunięte. Co dziwne, usunęły się same. Tzn. problemy z obrotami. Na rozrusznik pomógł nowy akumulator.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.