Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 30-09-2017, 18:00   

Panowie bo zwariuję.
Nowy termostat nie otwierał się ewidentnie (gruba dolna rura cały czas zimna, w garnku z gorącą wodą otworzył się), ale ogrzewanie działało (wydaje mi się że trochę inaczej niż do tej pory, ale działało). Dziś założyłem stary termostat i otwiera się na pewno, ale ogrzewania ani trochę. O co tu chodzi?
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 30-09-2017, 18:33   

polek, znajdź sobie używany oryginał. Z zamiennikami różnie bywa...... Chyba, że weźmiesz coś porządnego.
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 01-10-2017, 08:57   

Kup termostat firmy HKT, o ile występuje do tego silnika.
 
 
Janq 
Forumowicz


Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 384
Skąd: LU/DW
Wysłany: 01-10-2017, 10:37   

Albo termostat firmy Gates
_________________
プリメーラ P11GT

_
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 04-10-2017, 11:48   

Janq piszę przecież, że stary działa. Nowy był firmy gates i coś z nim nie tak.
Wydaję mi się że to faktycznie czujnik temperatury bo jak zresetowałem kompa to zaczął działać. Jakieś błędy zbiera i wariuje. Czy z wykręceniem czujnika są jakieś problemy?
I gdzie jest to złącze diagnostyczne w carismie 1,6, 2003 rok. Szukam pod kolanem - niema. Natomiast za schowkiem w górnym prawym rogu jest jakaś szeroka kostka tylko nie wiem czy to jest to. Czy piny na kostce są ponumerowane czy jako pierwszy mam liczyć górny lewy?
 
 
mpoplaw 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 155
Skąd: Łódź
Wysłany: 04-10-2017, 14:33   

Albo pod kierownicą, albo pod nogą pasażera
apg2312 napisał/a:
[url=http://up.programosy...ts-43-638_2.jpg
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21015
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-10-2017, 16:09   

polek napisał/a:
I gdzie jest to złącze diagnostyczne w carismie 1,6, 2003 rok.

Najważniejsze, w tym roczniku błędy sprawdzisz zwykłym ELM-em327.
Poprzez zworkę nic nie uzyskasz :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 09-10-2017, 19:19   

Jaki program na androida polecacie. EOBD Facile i CarFix nie łaczy z ecu. Torque łaczy ale jakiś mało dla mnie zrozumiały.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21015
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-10-2017, 19:45   

Możesz spróbować jeszcze darmowym: Piston.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 15-10-2017, 12:24   

Czujnik jest ok.
Została do sprawdzenia drożność nagrzewnicy. Czy ktoś z was ściągał te węże z nagrzewnicy? Przecież to jest jakiś obłęd. Twarde i brak miejsca. Najszybciej to poodcinać i nowe założyć. Jeszcze jedno: w mojej cari jest tak, że gdy włączę na zimnym silniku nadmuch i przełączę tylko na szybę to wiatrak pracuje, ale z kratek nie leci powietrze. Ale gdy się nagrzeje to wtedy zaczyna z kratek dmuchać ciepłym. Tak ma być?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-10-2017, 20:49   

polek napisał/a:
Czy ktoś z was ściągał te węże z nagrzewnicy? Przecież to jest jakiś obłęd. Twarde i brak miejsca. Najszybciej to poodcinać i nowe założyć
Szczpcami ściskasz i zsuwasz opaski lub odkręcasz (w zależności jakie są założone), a następnie aby nie pogiąć rurek od nagrzewnicy chwytasz węże takimi szczypcami: http://allegro.pl/klucz-n...6638091592.html i musisz je "ruszyć"-odkleić od rurek). Wtedy zsuwasz węże bez żadnego wysiłku.
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 17-10-2017, 07:56   

A co myślicie żeby cały układ zalać odkamieniaczem?
 
 
tadek55 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17-10-2017, 09:44   

Witam,ja jestem też na etapie ogrzewania,kiedy wymieniłem płyn chłodniczy straciłem 50 procent ogrzewania ,zrobiłem już wszystkko co mogło być przyczyną,doszedłem do wniosku że pozostala chlodniczka ,która się znajduję pod kokpitem,po prostu jest zamulona i drożność się zmniejszyła.Wczoraj wymontowalem chlodniczke ,trzeba zdemontować caly kokpit i wiele innych rzeczy,ja bym radził aby nie stosować żadnych odkamieniaczy ze wzgledu na wiek auta,co może spowodować wyciekami.Trzeba przepłukać chlodniczke wymontowana z samochodu.Jak zakończę pracę to powiadomie o efektach.Pozd.u
_________________
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200 Wilkasy 2010 ;)
Drużynowy mistrz turnieju Trambambuła Wawrzkowizna 2011 ;)
Mistrz w konkursie Toczenia Opony od L-200
Pogorzelica 2015 :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-10-2017, 21:24   

Ktoś kiedyś na forum miał podobny problem z zamulona nagrzewnicą, nie demontował jej a podłączył do jednego króćca wąż ogrodowy a do drugiego kawałek węża i tak płukał co w jego przypadku pomogło.
 
 
polek 
Forumowicz

Auto: carisma II 1,6 103km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 54
Skąd: toruń
Wysłany: 19-10-2017, 10:30   

Panowie czy w 1,6 103km można zlać płyn bloku silnika? a drugie to czy jest gdzieś może odpowietrznik na układzie chłodzenia?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.