Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Fan 3kGT
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 25-12-2017, 11:15   

Skwituje to tak trzeba być Amerykaninem, żeby zrozumieć powstanie wersji SL oraz Base. Na Europę były przewidziane wyłącznie wersje VR4, dodatkowo wyposażone w większe turbiny td04-13 a nie jak wersja usa td04-09.
Co do obracajacych sie panewek głównie problem byl w wersjach do 92 gdzie występował wal żeliwny. Po 93 byl juz wal kuty.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-12-2017, 18:36   

Skrzynia biegów Getrag tez nie jest najmocniejsza strona
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 26-12-2017, 22:31   

milo napisał/a:
Skrzynia biegów Getrag tez nie jest najmocniejsza strona

Panowie z Goleniowa twierdzą że 6 biegowa jest wręcz wieczna. Skrócić jej życie można na dwa sposoby:
- kilka strzałów że sprzęgła, stały napęd 4x4 + masa auta sprawia że występują spore przeciążenia w układzie napędowym
- brak wymiany oleju, w moim aucie skrzynia jest remontu, czytaj należy wymienić łożyska aby pozbyć się pisku na wyższych biegach. Poprzedni właściciel wymienił olej w skrzyni dopiero po 250kkm, pewnie ze względu na pisk ale to już było za późno.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-12-2017, 09:06   

mouseman napisał/a:
w moim aucie skrzynia jest remontu,

To jaki masz przebieg ?
Co z korozją ?
Zdarzają sie też ulepy głównie z poszerzeniem auta
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 27-12-2017, 17:43   

milo napisał/a:
mouseman napisał/a:
w moim aucie skrzynia jest remontu,

To jaki masz przebieg ?

282kkm
milo napisał/a:
Co z korozją ?

W zasadzie jej brak, auto pochodzi ze słonecznych Włoch.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 27-12-2017, 18:13   

mouseman napisał/a:
282kkm

Widziałem w ogłoszeniu chyba jedyne co ma 400 000 tys km koło Warszawy
mouseman napisał/a:
W zasadzie jej brak, auto pochodzi ze słonecznych Włoch.

Twoje bez rdzy ale jak pod wzgledem korozji ogólnie z tymi autami

[ Dodano: 27-12-2017, 18:23 ]
milo napisał/a:
Są jeszcze droższe tylko kto to kupi https://www.otomoto.pl/of...s-ID6zpUJ9.html

Kilka dni a cena szybuje w górę
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dj-napster 
Nowy Forumowicz

Auto: EE8 VTEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 11
Skąd: WLKP
Wysłany: 29-12-2017, 00:27   

Goleniów twierdzi że po 200 tys km trzeba zmienić panewki w VR4 bo są zużyte, tak telefonicznie usłyszałem.
Ogólnie zakup VR4 to dopiero początek, a jak chcecie mieć bez cementu to trzeba dać ponoć 100 tyś zł.

Ja sie napaliłem na zakup tego egzemplarza: https://www.olx.pl/oferta...html#34860a3e04
jednak gdy zapytałem o ilość szpachli na tym samochodzie na forum pana z Goleniowa to mnie zablokował :lol: twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2017, 08:50   

dj-napster napisał/a:
Goleniów twierdzi że po 200 tys km trzeba zmienić panewki w VR4 bo są zużyte, tak telefonicznie usłyszałem.

Ciekawe czy tak jest u wszystkich
dj-napster napisał/a:
twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.

To ja tu czegos nie rozumie naprawiaja prfesjonalnie itp i taki tekst ?
Cyt z ogłoszenia
Zajmujemy sie odbudowami i remontami 3000gt od lat, auta wychodzace od nas nie wymagaja remontow i napraw jak wiekszosc 3000gt wystawianych na sprzedaz. Mamy na sprzedaz takze inne 3000gt SL i Twin Turbo
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dj-napster 
Nowy Forumowicz

Auto: EE8 VTEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 11
Skąd: WLKP
Wysłany: 29-12-2017, 12:56   

milo napisał/a:

Ciekawe czy tak jest u wszystkich
dj-napster napisał/a:
twierdzi że nie sprawdzał ile czego jest pod lakierem więc radzę uważać co kupujecie.

To ja tu czegos nie rozumie naprawiaja prfesjonalnie itp i taki tekst ?


Wierzę że mechanicznie te auta są dobrze ogarnięte, jednak w ogłoszeniu nie ma informacji że auta po kolizjach i pytania o szpachle powodują że zostajesz zbanowany na forum by nie siać zamętu wśród zainteresowanych.

W dodatku jakbyś chciał jechać obejrzeć to masz przyjeżdżać od razu z pieniędzmi, masz go od razu kupić bo sprzedający nie ma czasu na oglądanie :lol:

mouseman napisał/a:

Co do obracajacych sie panewek głównie problem byl w wersjach do 92 gdzie występował wal żeliwny. Po 93 byl juz wal kuty.

tego zupełnie nie rozumiem, co miałby mieć żeliwny wał do obracania panewek.
Wał kuty jest wytrzymalszy ale jak janusz pałuje na niedogrzanym oleju lub go nie wymienia na czas to panewki i tak dostaną. W każdym razie technologicznie polift jest dużo bardziej sensowny. Mi się niestety podoba pierwsza wersja tego auta.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-12-2017, 17:24   

dj-napster napisał/a:
W dodatku jakbyś chciał jechać obejrzeć to masz przyjeżdżać od razu z pieniędzmi, masz go od razu kupić bo sprzedający nie ma czasu na oglądanie

Długo juz stoja w ogłoszeniu i pewnie jeszcze postoja z takim podejsciem

[ Dodano: 30-12-2017, 08:28 ]
dj-napster napisał/a:
Mi się niestety podoba pierwsza wersja tego auta.

https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dj-napster 
Nowy Forumowicz

Auto: EE8 VTEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 11
Skąd: WLKP
Wysłany: 30-12-2017, 09:59   

milo napisał/a:

https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408


Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie, tykająca bomba. Miałem poprzednie auto "po blacharce" i nigdy więcej takiego lepienia.
Za ta cenę to musi być niezły trup.
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 30-12-2017, 11:43   

Cytat:
Wał kuty jest wytrzymalszy

sam Sobie odpowiediałeś :)
milo napisał/a:
https://www.olx.pl/oferta...html#2af6f71408

jest to wersja EU więc cen naprawdę kusząca. Patrząc na nadkolach podwozie może kryć sporo problmów.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2017, 09:40   

dj-napster napisał/a:
Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie,

Widziałem o wiele droższe i też ulepy ,od razu nie trzeba kupić jesli interesuje sprawdzasz miernikiem , podwozie itd jak nie ma co do ukrycia sprzedajacy zawsze można podjechac na stację i dokładnie przejrzeć
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
dj-napster 
Nowy Forumowicz

Auto: EE8 VTEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 11
Skąd: WLKP
Wysłany: 31-12-2017, 13:01   

milo napisał/a:
dj-napster napisał/a:
Ja już nie pcham się w ulepa do roboty, wiem ile to kosztuje i później masz auto pospawane i w cemencie,

Widziałem o wiele droższe i też ulepy ,od razu nie trzeba kupić jesli interesuje sprawdzasz miernikiem , podwozie itd jak nie ma co do ukrycia sprzedajacy zawsze można podjechac na stację i dokładnie przejrzeć


co nie zmienia faktu że ogarnięcie blachy + zawieszenia + silnika w tym modelu wyniesie grubą kwotę, dużo więcej niż byś kupił egzemplarz ogarnięty.

Po wstawieniu reperaturek na tył ilość szpachli będzie przerażająca, o coś takiego:


a progi w tanich egzemplarzach mogą wyglądać nawet tak:



trzeba też uważać z pięknymi rodzynkami polskimi bo najpierw jest tak:


a później tak:


i na końcu wychodzi że masz rarytas model unikat rodzynek kolekcjonerski stan:


Zakup dobrego nadwozia to najważniejsze gdy chcesz mieć auto na lata.
Ja raczej odpuszczam temat, zakup za 80-100 tyś to nie na moje możliwości finansowe. Trzeba będzie coś innego kupić do 40 tyś.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2017, 13:33   

Nikogo nie zachecam do zakupu ale bez miernika grubosci lakieru nawet nie wyruszam
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.