Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] brak napędy 4x4
Autor Wiadomość
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 13-09-2018, 10:11   

witam , dołączę do postu
taż mam błąd 33 przełącznik skrzyni rozdzielczej i 25 przekł.rozdz.czujn.pr.obr.wałów napędowych tył
napędy na postoju się włączają , silniczek słychać jak załącza , ale jak tylko ruszę to mruga mi ESP i wywala tryb awaryjny i zaczyna mrugać pomarańczowa
gdzie to szukać i co wymienić ?
_________________
alexs6
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 13-09-2018, 19:18   

Z tych błędów co napisałeś jasno wynika co jest nie tak :) czujnik prędkości tylnego wału oraz któryś z 5 czujników na górze reduktora. Muttem zdiagnozował byś dokładnie który
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 13-09-2018, 20:47   

a gdzie się znajduje choć ten od przekładni rozdzielczej czujnik prawy obrotów wałów napędowych tył ? to ten od ABS przy kole ? i który może to być ten przy reduktorze ? ( zachowuje się tak od razu po wpięciu 4x4 )
_________________
alexs6
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 13-09-2018, 22:16   

Tak na szybko, czujnik prędkości wału tył ten też jest na reduktorze to ten po prawej stronie na zdjęciu. Jeśli chodzi o czujnik to jeśli wchodzi w tryb awaryjny po przełączeniu na 4h od razu i jest błąd 33 to któryś z tych po lewej stronie na zdjęciu.

_________________
Michał Pajero4x4
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 14-09-2018, 08:37   

super dzięki wielkie , to teraz tylko kwestia dojścia do nich żeby sprawdzić i wymienić hmmmmmmm :( no i gdzieś trza zakupić ... wiesz może dokładnie co to za czujniki i gdzie najlepiej zakupić ? jakiś link do nich żebym nie zakupił czegoś innego ?
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-09-2018, 08:52   

alexs6 napisał/a:
super dzięki wielkie , to teraz tylko kwestia dojścia do nich żeby sprawdzić i wymienić hmmmmmmm :( no i gdzieś trza zakupić ... wiesz może dokładnie co to za czujniki i gdzie najlepiej zakupić ? jakiś link do nich żebym nie zakupił czegoś innego ?

Żeby do nich dojśc musisz odkręcić belkę na której oparta jest skrzynia, Podstaw jakąś podporę żeby za bardzo ci nie opadła i z góry będziesz miał dostateczna ilość miejsca aby się do nich dostać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 14-09-2018, 09:34   

tylko jeszcze które to dokładnie , w sensie jakiś symbol żebym mógł zamówić ?
_________________
alexs6
 
 
Michał_PIII 
Mitsumaniak

Auto: 2 x Pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lut 2017
Posty: 192
Skąd: Wyszków Węgrowski / Warszawa
Wysłany: 14-09-2018, 11:54   

One wszystie są takie same. Tzn działają na takiej samej zasadzie. Różnica w nich polega na kolorze kostki i długości kabla, więc jeśli chcesz najpierw zamówić potem sprawdzać to jedyna opcja kupić jaki kolwiek a potem ewentualnie przedłużyć kabelek.
_________________
Michał Pajero4x4
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 16-12-2018, 09:54   

Problem powrócił, wszystko było w miarę ok uporałem się z paleniem napędy załączał tylko po paru metrach przechodził w trybawaryjny pomarańczowy prostokąt wymieniłem wszystkie czujniki wyczyszczone gniazda czujników olej nowy nie pomogło tryb awaryjny się załączał ale napędy działały wczoraj przy dużych opadach śniegu napędy już nie działały migały kontrolki przednich kół i nie słychać silniczka przy reduktorze. W apajero III wogule jest możliwe żeby wszystko działało? Co może być przyczyną takiej czkawki z napedami?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-12-2018, 07:51   

zielony24 napisał/a:
Problem powrócił, wszystko było w miarę ok uporałem się z paleniem napędy załączał tylko po paru metrach przechodził w trybawaryjny pomarańczowy prostokąt wymieniłem wszystkie czujniki wyczyszczone gniazda czujników olej nowy nie pomogło tryb awaryjny się załączał ale napędy działały wczoraj przy dużych opadach śniegu napędy już nie działały migały kontrolki przednich kół i nie słychać silniczka przy reduktorze. W apajero III wogule jest możliwe żeby wszystko działało? Co może być przyczyną takiej czkawki z napedami?

Przy zapiętym na 4H? A na 2H jest dobrze?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zielony24 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 62
Skąd: Andrzejów
Wysłany: 17-12-2018, 09:58   

Jeżdżę cały czas na 2H jest ok kontrolki świeca jest ok zmieniam na 4H migają przednie koła nic się nie dzieje dalej dalej 4HLC świeca tylne koła przednie migają i pomarańczowy prostokąt w każdej pozycji napęd tylko na tył po przechodzeniu z 4HLC na 4H gaśnie prostokąt i migają tylko przednie dalej z 4h na 2h świeca tylko 2h napęd jest tylko i wyłącznie na tył wcześniej było tak że po zmianie z 2h na 4 h , 4hlc na hwile świeciły stałe puzniej przechodził w tryb awaryjny ale wszystko działało włącznie z blokada żeby rozłączyć napędy musiałem zgasić samochód zmienić na 2h i było ok nic nie było przynim robione poprostu jednego dnia załączał napędy a parę dni puzniej już nie.
Między silniczkiem reduktora a reduktorem przykręcany na 3 śruby pomiędzy silniczkiem a reduktorem powinny być jakieś podkładki?

[ Dodano: 09-01-2019, 08:42 ]
Napędy działają odkręciłem siłownik rozruszał email go zakałę parę razy WD 40 zaczął pracować normalnie zapina każde przełożenie pozostał jeden mankament po przejechaniu 100 -200 metrów włącza się tryb awaryjny ale napędy działają wiem że lepiej nie będzie najważniejsze przy tych warunkach że działają napedy i można spokojnie jeździć
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 09-01-2019, 11:45   

zielony24 napisał/a:
Jeżdżę cały czas na 2H jest ok kontrolki świeca jest ok zmieniam na 4H migają przednie koła nic się nie dzieje dalej dalej 4HLC świeca tylne koła przednie migają i pomarańczowy prostokąt w każdej pozycji napęd tylko na tył po przechodzeniu z 4HLC na 4H gaśnie prostokąt i migają tylko przednie dalej z 4h na 2h świeca tylko 2h napęd jest tylko i wyłącznie na tył wcześniej było tak że po zmianie z 2h na 4 h , 4hlc na hwile świeciły stałe puzniej przechodził w tryb awaryjny ale wszystko działało włącznie z blokada żeby rozłączyć napędy musiałem zgasić samochód zmienić na 2h i było ok nic nie było przynim robione poprostu jednego dnia załączał napędy a parę dni puzniej już nie.
Między silniczkiem reduktora a reduktorem przykręcany na 3 śruby pomiędzy silniczkiem a reduktorem powinny być jakieś podkładki?

[ Dodano: 09-01-2019, 08:42 ]
Napędy działają odkręciłem siłownik rozruszał email go zakałę parę razy WD 40 zaczął pracować normalnie zapina każde przełożenie pozostał jeden mankament po przejechaniu 100 -200 metrów włącza się tryb awaryjny ale napędy działają wiem że lepiej nie będzie najważniejsze przy tych warunkach że działają napedy i można spokojnie jeździć

nie mam czasu tego czytac jak cos prosze dzwonić 602673905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 31-07-2019, 20:37   

Panie Zbyszku , ja wiem , że to już miesięcy kilka minęło od naszej ostatniej rozmowy po której zakupiłem ten czujnik , który okazał się czujnikiem pompy wtryskowej ( Pan jednak po rozmowie oznajmił , że to ten sam czujnik ) i miał zastąpić ten z którego wychodzi napęd na przód
z faktu , że tryb awaryjny włączał mi się tylko po jeździe autostradą po jakiś 50 km ( jeżdżąc po normalnych drogach ani razu się nie włączał tryb awaryjny ) i jakoś brak czasu i mozliwości umówienia się z jakimś mechanikiem w wolnej chwili dziś postanowiłem to sam ogarnąć
i zoonk - okazało się że czujnik choć niby taki sam ( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni ) to jeszcze odległość mocowania śrubki jest o jakieś 1,5 mm dalej i nie ma mozliwości tego zamontowania
_________________
alexs6
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-08-2019, 08:13   

alexs6 napisał/a:
Panie Zbyszku , ja wiem , że to już miesięcy kilka minęło od naszej ostatniej rozmowy po której zakupiłem ten czujnik , który okazał się czujnikiem pompy wtryskowej ( Pan jednak po rozmowie oznajmił , że to ten sam czujnik ) i miał zastąpić ten z którego wychodzi napęd na przód
z faktu , że tryb awaryjny włączał mi się tylko po jeździe autostradą po jakiś 50 km ( jeżdżąc po normalnych drogach ani razu się nie włączał tryb awaryjny ) i jakoś brak czasu i mozliwości umówienia się z jakimś mechanikiem w wolnej chwili dziś postanowiłem to sam ogarnąć
i zoonk - okazało się że czujnik choć niby taki sam ( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni ) to jeszcze odległość mocowania śrubki jest o jakieś 1,5 mm dalej i nie ma mozliwości tego zamontowania

Mineło tylko 10 miesiecy:)
nie prościej zadzwonić do mnie? :D
na reduktorze sa dwa czujniki jeden z kostką z boku, drugi z kostką do góry,
Ten z tyłu czujnik obrotu napędu jest taki sam jak na pompie w wtryskowej.
ten nad przednim wałem napędowym jest ma przesunięty lekko otwór na śrubkę
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
alexs6 
Forumowicz
alexs6

Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 87
Skąd: kłodzko
Wysłany: 01-08-2019, 09:34   

to może wymienię ten co dostałem na wał tylni na początek , bo tak szczerze to przyznaję bez bicia że już nie pamiętam który miałem wymienić
a skoro Pan się zasugerował po naszej rozmowie że to ten tył a ja usilnie chciałem wymienić przedni
dodam że jakiś pretensji to nie mam , skulę uszka i najwyżej jak problem nadal będzie to dokupię ten na przód ;)
będę dzwonił jakby coś ...
_________________
alexs6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.