| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8] moduł zapłonowy  [Cari 1.8] carisma 1,8 GLS 16v 1 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | mpoplaw   Forumowicz
 
 Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2009
 Posty: 155
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2018, 07:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | gdi ma 4 cewki, a nasze cari soch maja 2 cewki + 2 przewody 
 ps nie wiem czemu w manualu jest opis doch, pewnie jakiś błąd drukarski
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez mpoplaw 16-02-2018, 07:34, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | riat   Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1,8 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Gru 2012
 Posty: 73
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2018, 07:33   moduł zapłonowy [Cari 1.8] carisma 1,8 GLS 16v 1 |   
 |  
               | 
 |  
               | No tak mpoplaw, faktycznie w GDI są 4 cewki. Pisząc manual angole - bo to chyba ich dzieło - robili to metodą  kopiuj/wklej i dlatego te byki.
 r
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mpoplaw   Forumowicz
 
 Auto: carisma II 1,6 + LPG Lancer1,5
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Maj 2009
 Posty: 155
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2018, 07:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | izolacja przewodu zapłonowego mogła sparcieć i przepuszcza na ciepłym silniku iskrę, warto zamienić cewki miejscami, jeśli nadal cilinder 1-4 a nie 2-3 to cewka sprawna, a winny kabel zapłonowy, albo np olej w gnieździe fajkocewki |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | riat   Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1,8 GLS
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 10 Gru 2012
 Posty: 73
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2018, 07:41   moduł zapłonowy [Cari 1.8] carisma 1,8 GLS 16v 1 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki mpoplaw, Jesteś kopalnią praktycznej wiedzy. Na pewno to posprawdzam. Jeszcze raz dzięki. Ale to dopiero w niedzielę. Teraz muszę juz przerwać te rozważania i zabrać się do zarobienia jakiejś kasy. Kochani klienci czekają, przebierają nogami i muszę ich szanować.
 W niedzielę zobaczę co mi się uda zmajstrować. Napiszę o efektach
 To tyle
 r
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21075
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-02-2018, 10:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | riat napisał/a: |  	  | I o ile wiem chyba nie było auta DOHC bez GDI. | 
 Było, carisma MSX 1.8 DOHC 140kuni z dwiema cewkami
  . 
 
   https://youtu.be/grH4wlZoaTw
 |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |