Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Amerykanin z Sochaczewa by marcin.art
Autor Wiadomość
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 19-07-2018, 20:38   

Z powodu slabej widocznosci będę chciał wyposażyć miśka w czujniki parkowania. Czy możecie podpowiedzieć czy warto dopłacać do droższych czy te za 50zł również będą działać ok?
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 19-07-2018, 20:43   

Polecam zwykły zestaw czujników. Ja mam z m.tech dobrane kolorystycznie do A31 i działają bardzo dobrze. Wskaźnik led i buzzer wrzuciłem do bagażnika gdyż bardzo głośno pika a tam słychać go łagodnie i nie budzi dziecka.

Bardzo ciekawy samochód, gratuluję. Ciekawi mnie jak się odpycha na drodze. Może kiedyś uda się obejrzeć z bliska.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 29-07-2018, 18:39   

Pracująca sobota za mną :) Wszystko zamontowane w miśku. W końcu brak zapachu oleju (pod korkiem sucho). W zawieszeniu też nie ma już nic do zrobienia :)
Galant dostał dodatkowo czujniki parkowania, nie są z kraju kwitnącej wiśni ale działają póki co ok. Głośnik w bagażniku pod tylną półką i dźwięk na odpowiednim poziomie.
Galantem już zrobiłem 1000 km i spalanie średnio między 13-15 litrów gazu czyli nie jest źle jak na taką pojemność :mrgreen: Żadnych płynów również nie ubywa.
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10671
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-07-2018, 08:41   

Hugo napisał/a:
Korek się nie psuje, bo nie ma w nim co się zepsuć. Uszczelkę wymienisz i będzie sucho.

Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24284
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-07-2018, 08:50   

Marcino napisał/a:
Hugo napisał/a:
Korek się nie psuje, bo nie ma w nim co się zepsuć. Uszczelkę wymienisz i będzie sucho.

Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki...

Futrzak zrobił dokładnie to samo, tylko jemu złamana (po podgięciu) blaszka wpadła do głowicy...
Obyło się bez szkód.
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 30-07-2018, 19:28   

Ja też tak zrobiłem w moim pierwszym galancie, próba podgięcia blaszek skończyła się kupnem nowego korka - pasował od hultaja :)
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 30-07-2018, 23:42   

Marcino napisał/a:
Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki...
Krzyzak napisał/a:
Futrzak zrobił dokładnie to samo, tylko jemu złamana (po podgięciu) blaszka wpadła do głowicy...
marcin.art napisał/a:
Ja też tak zrobiłem w moim pierwszym galancie
Chyba nawet ja bym tak nie umiał :mrgreen:
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 08-08-2018, 18:30   

hej tutaj jest fajna specyfikacja twojego auta http://www.automobile-cat...ant_gts_v6.html

Są przyśpieszenie w mph i km/h oraz Top speed
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 10-08-2018, 06:50   

kazik70 napisał/a:
hej tutaj jest fajna specyfikacja twojego auta http://www.automobile-cat...ant_gts_v6.html

Są przyśpieszenie w mph i km/h oraz Top speed


Dzięki za stronkę :)
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 11-08-2018, 15:15   

A proszę bardzo, porównywałem mojego grubasa z twoim, mój też ma 230kucyków ale pojemność mniejsza za to jest mivec. Więc ciekawe porównanie.

http://www.automobile-cat...der_gt_4wd.html

Wyszło że do setki czas obu jest identyczny ale do 200km/h twój znacząco szybszy no i ta prędkość maksymalna.
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 22-08-2018, 20:26   

kazik70 napisał/a:
A proszę bardzo, porównywałem mojego grubasa z twoim, mój też ma 230kucyków ale pojemność mniejsza za to jest mivec. Więc ciekawe porównanie.

http://www.automobile-cat...der_gt_4wd.html

Wyszło że do setki czas obu jest identyczny ale do 200km/h twój znacząco szybszy no i ta prędkość maksymalna.


Zawsze możemy się zamienić :mrgreen:
Dopiero odpisuje ponieważ Galant zawiózł nas bezpiecznie i bez żadnych niespodzianek w góry. Średnie spalanie przy prędkościach 160km/h to 14.4 lpg wiec super :)
I małe foto z parkingu
 
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 23-08-2018, 19:17   

Nie no ja uwielbiam swojego GT, uniwersalny samochód i do roboty i na autostradę i lekki teren też zniesie,
ale mimo wszystko chciało by się trochę więcej kuni :roll:

Wiesz że swojemu teoretycznie możesz szybko i tanio dodać mocy?
Nie znam szczegółów ale w Pajero ten sam silnik ma 250KM a w Eclipse już 265KM.
Może to kwetsia tylko w grania mapy lub zmiany sterownika?

Miłego wypoczynku :D
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 23-08-2018, 21:17   

kazik70 napisał/a:
Nie no ja uwielbiam swojego GT, uniwersalny samochód i do roboty i na autostradę i lekki teren też zniesie,
ale mimo wszystko chciało by się trochę więcej kuni :roll:

Wiesz że swojemu teoretycznie możesz szybko i tanio dodać mocy?
Nie znam szczegółów ale w Pajero ten sam silnik ma 250KM a w Eclipse już 265KM.
Może to kwetsia tylko w grania mapy lub zmiany sterownika?

Miłego wypoczynku :D


Już po urlopie :) myślę, że następny też będzie Outlader II
Przy takiej budzie jak mam to przy 60km/h jak wyprzedzam to kontrola trakcji ma co robić. Gdyby był możliwy napęd na 4 to wtedy byłby sens podnoszenia mocy. Tak przy każdym wyprzedzaniu Galant jest tak wściekły, że dobrze trzeba trzymać kierownice :mrgreen:
Też już tak polubiłem moje trzy diamenty, że na razie ich nie zamieniam taki żarcik był :)
 
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 24-08-2018, 10:46   

Póki co to jest jeszcze "młode auto", ale czy ktoś ma wiedzę odnośnie zabezpieczenia antykorozyjnego.
Będzie to rdzewiało jak EA?
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
marcin.art 
Forumowicz

Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 75
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 24-08-2018, 16:10   

Póki co jedynie coś tam widać na jednym z tylnich blotników będę musiał zrobić odrazu. Po za tym czysto. Czyli mitsu tradycję galanta zachował:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.