Amerykanin z Sochaczewa by marcin.art |
Autor |
Wiadomość |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 19-07-2018, 20:38
|
|
|
Z powodu slabej widocznosci będę chciał wyposażyć miśka w czujniki parkowania. Czy możecie podpowiedzieć czy warto dopłacać do droższych czy te za 50zł również będą działać ok? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 19-07-2018, 20:43
|
|
|
Polecam zwykły zestaw czujników. Ja mam z m.tech dobrane kolorystycznie do A31 i działają bardzo dobrze. Wskaźnik led i buzzer wrzuciłem do bagażnika gdyż bardzo głośno pika a tam słychać go łagodnie i nie budzi dziecka.
Bardzo ciekawy samochód, gratuluję. Ciekawi mnie jak się odpycha na drodze. Może kiedyś uda się obejrzeć z bliska. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 29-07-2018, 18:39
|
|
|
Pracująca sobota za mną Wszystko zamontowane w miśku. W końcu brak zapachu oleju (pod korkiem sucho). W zawieszeniu też nie ma już nic do zrobienia
Galant dostał dodatkowo czujniki parkowania, nie są z kraju kwitnącej wiśni ale działają póki co ok. Głośnik w bagażniku pod tylną półką i dźwięk na odpowiednim poziomie.
Galantem już zrobiłem 1000 km i spalanie średnio między 13-15 litrów gazu czyli nie jest źle jak na taką pojemność Żadnych płynów również nie ubywa.
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10671 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:41
|
|
|
Hugo napisał/a: | Korek się nie psuje, bo nie ma w nim co się zepsuć. Uszczelkę wymienisz i będzie sucho. |
Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24284 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:50
|
|
|
Marcino napisał/a: | Hugo napisał/a: | Korek się nie psuje, bo nie ma w nim co się zepsuć. Uszczelkę wymienisz i będzie sucho. |
Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki... |
Futrzak zrobił dokładnie to samo, tylko jemu złamana (po podgięciu) blaszka wpadła do głowicy...
Obyło się bez szkód. |
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 30-07-2018, 19:28
|
|
|
Ja też tak zrobiłem w moim pierwszym galancie, próba podgięcia blaszek skończyła się kupnem nowego korka - pasował od hultaja |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21937 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 30-07-2018, 23:42
|
|
|
Marcino napisał/a: | Ja swój złamałem..... jak chciałem podgiąć blaszki... |
Krzyzak napisał/a: | Futrzak zrobił dokładnie to samo, tylko jemu złamana (po podgięciu) blaszka wpadła do głowicy... |
marcin.art napisał/a: | Ja też tak zrobiłem w moim pierwszym galancie | Chyba nawet ja bym tak nie umiał |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 10-08-2018, 06:50
|
|
|
Dzięki za stronkę |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 11-08-2018, 15:15
|
|
|
A proszę bardzo, porównywałem mojego grubasa z twoim, mój też ma 230kucyków ale pojemność mniejsza za to jest mivec. Więc ciekawe porównanie.
http://www.automobile-cat...der_gt_4wd.html
Wyszło że do setki czas obu jest identyczny ale do 200km/h twój znacząco szybszy no i ta prędkość maksymalna. |
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 22-08-2018, 20:26
|
|
|
kazik70 napisał/a: | A proszę bardzo, porównywałem mojego grubasa z twoim, mój też ma 230kucyków ale pojemność mniejsza za to jest mivec. Więc ciekawe porównanie.
http://www.automobile-cat...der_gt_4wd.html
Wyszło że do setki czas obu jest identyczny ale do 200km/h twój znacząco szybszy no i ta prędkość maksymalna. |
Zawsze możemy się zamienić
Dopiero odpisuje ponieważ Galant zawiózł nas bezpiecznie i bez żadnych niespodzianek w góry. Średnie spalanie przy prędkościach 160km/h to 14.4 lpg wiec super
I małe foto z parkingu
 |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 23-08-2018, 19:17
|
|
|
Nie no ja uwielbiam swojego GT, uniwersalny samochód i do roboty i na autostradę i lekki teren też zniesie,
ale mimo wszystko chciało by się trochę więcej kuni
Wiesz że swojemu teoretycznie możesz szybko i tanio dodać mocy?
Nie znam szczegółów ale w Pajero ten sam silnik ma 250KM a w Eclipse już 265KM.
Może to kwetsia tylko w grania mapy lub zmiany sterownika?
Miłego wypoczynku |
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 23-08-2018, 21:17
|
|
|
kazik70 napisał/a: | Nie no ja uwielbiam swojego GT, uniwersalny samochód i do roboty i na autostradę i lekki teren też zniesie,
ale mimo wszystko chciało by się trochę więcej kuni
Wiesz że swojemu teoretycznie możesz szybko i tanio dodać mocy?
Nie znam szczegółów ale w Pajero ten sam silnik ma 250KM a w Eclipse już 265KM.
Może to kwetsia tylko w grania mapy lub zmiany sterownika?
Miłego wypoczynku |
Już po urlopie myślę, że następny też będzie Outlader II
Przy takiej budzie jak mam to przy 60km/h jak wyprzedzam to kontrola trakcji ma co robić. Gdyby był możliwy napęd na 4 to wtedy byłby sens podnoszenia mocy. Tak przy każdym wyprzedzaniu Galant jest tak wściekły, że dobrze trzeba trzymać kierownice
Też już tak polubiłem moje trzy diamenty, że na razie ich nie zamieniam taki żarcik był |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 24-08-2018, 10:46
|
|
|
Póki co to jest jeszcze "młode auto", ale czy ktoś ma wiedzę odnośnie zabezpieczenia antykorozyjnego.
Będzie to rdzewiało jak EA? |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
marcin.art
Forumowicz
Auto: galant 97 EA5W 6A13 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 75 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 24-08-2018, 16:10
|
|
|
Póki co jedynie coś tam widać na jednym z tylnich blotników będę musiał zrobić odrazu. Po za tym czysto. Czyli mitsu tradycję galanta zachował:) |
|
|
|
 |
|