Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Padł rozrzad...
Autor Wiadomość
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 05-12-2018, 21:23   

Żeby sprawdzić, czy pasek nie jest przestawiony (albo urwany) nie trzeba mechanika i można to sprawdzić samemu.
Co do naprawy, to raczej lepszą opcją będzie kupienie nowego silnika, bo remont przy kolizji z zaworami to w najlepszym wypadku wymiana całej głowicy i tłoków, a w najgorszym jeszcze cylindrów i dołu silnika. Czyli po prostu wszystko trzeba by wymienić, żeby było dobrze zrobione.
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 05-12-2018, 21:37   

monikamail2, lepiej kupić inny sprawny silnik i przełożyć. Jak dostały zawory to na 99% wszystkie 16 szt. dostało. Niestety nie wiadomo ile po takim strzale wytrzyma dół silnika (tłoki, korbowody i wał). Ten silnik jest bardzo kolizyjny.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-12-2018, 09:52   

Hugo napisał/a:
nie wiadomo ile po takim strzale wytrzyma dół silnika
święte słowa - raz tak robiłem silnik, tylko góra bo tak chciał właściciel - po zmontowaniu po 500km silnik lekko osłabł, ale dalej pracował w miarę dobrze, tylko zaczął oleju brać ogromne ilości
po zdjęciu czapki - w tłoku dziura wielkości 5zł...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.