Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] luzy na lewarku skrzyni biegów.
Autor Wiadomość
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 13-04-2007, 19:28   

Byłoby super jakbyś to zrobił. Ja nie mam narazie możliwości demontażu, auto cały czas w ruchu i szczerze mówiąc nie mam gdzie.A sam potrzebuję wymiarów do wykonania zamienników. Miałem zamówić nowe do siebie ale doszedłem do wniosku że skoro mam dorabiać to po co wydawać kasę na tulejki które miałyby służyć tylko do wykonania pomiarów aby zrobić zamiennik. Także jak ktoś da wymiary to byłoby super.

[ Dodano: 13-04-2007, 20:31 ]
W ostateczności trzeba będzie zamówić albo zakupić we Wrocławiu do którego jadę na dniach np. w serwisie Volvo zapytać czy mają coś takowego. A tak kilka złociszy zaoszczędzonych by było.
_________________

 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 19:45   

może nie wywalą kosmicznych cen,
kpl na przód z ASO Mitsubishi / Hyundai Kielce z tego co pamiętam kosztowały ok 36 zł, jeszcze gdzieś mam paragon...
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 13-04-2007, 19:51   

Ale to tylko na przód. Tak jak Matejko pisał nie ma sensu kupować tylko na przód ale trzeba zakupić kpl. żeby to miało jakiś efekt a nie po kilku tyś km. znowu wymieniać np. z tyłu. Poza tym ja chcę dorobić tulejki ze stopu brązu jako zamiennik i sprawdzić czy będą trwalsze. I na tym mi zależy.
_________________

 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 19:58   

racja, w sumie powinno się wyienić kpl,

ale u mnie luz na lewarku zniknął po wymianie przednich, jeżeli tylne byłyby wywalone to powinno sie czuć albo w lewarku albo przynajmniej w ręku na drążku łączącym pod autem, ale moge sie mylić, carisme mam od niedawna, a w innych autach takiego bubla nie miałem ;)
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 13-04-2007, 22:23   

co zes z nim zrobil ?? moj po tym jak mi auto spadlo sie wygial i wyprostowany jakostam dziala :D
dzwon do marka :D
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-04-2007, 08:42   

Matejko napisał/a:
co zes z nim zrobil ?? moj po tym jak mi auto spadlo sie wygial i wyprostowany jakostam dziala :D
dzwon do marka :D



wyrobiły sie te tryby przy podstawie, co się rozwierają ramiona, i jedna strona idzie w górę, a druga w bok, tak że auto się przemieszcza a nie podnosi :P
ok zadzwonie.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2008, 17:38   tulejki

cześć, kiedyś też szukałem na forum tych tulejek i kolega Matejko mi pomógł (dziękuję bardzo) wymieniłem na nowe i po 12 tys jest ok. Wcześniej jednak przerysowałem ich sobie ,je ja też pracuje na CNC i bez problemu zrobiłem sobie takie tylko z tworzywa a z brązem to nie jest takie proste ja sporo robię różnych panewek i tulei ślizgowych z brązu B101 to dobry materiał na te tulejki tylko jest taki myk że trzeba dobrze wyliczyć jaki dać luz na nich bo tam jest temperatura koło kolektora a materiały różnie się zachowują pod temperaturą w otworach będzie ciaśniej i jeżeli za mocno spasujesz to po nagrzaniu pewnie będzie jeszcze bardziej spasowana tak że trzeba to brać pod uwagę. Postaram się jak najszybciej zamieścić rysunki na przód i na tył tulejek i sworzni. Jeżeli jest ktoś z Pruszkowa to pomogę. Pozdrawiam Czarek.

[ Dodano: 03-03-2008, 20:53 ]
jak się zamieszcza te rysunki bo nie mogę ich dodać .. jak umiecie to mogę ich przesłać e-mailem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.