 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak sprawdzic ustawienie rozrzadu 2.0 did? |
Autor |
Wiadomość |
Vlad24
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2019 Posty: 12 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-06-2020, 12:45
|
|
|
kajos napisał/a: | olej musi miec norme do PD |
Nie o to pytam.
Jeszcze raz, czy gęstość lepkość oleju na zimno ma wpływ na dzwon, który słyszymy po odpaleniu?
Lub inaczej, na styku jakich elementów w silniku powstaje ten stuk, co z czym się zderza?
[ Dodano: 17-06-2020, 11:20 ]
kajos napisał/a: | olej musi miec norme do PD |
Widzę, że doktor działa jak czerwona płachta na byka, ale gdy się zada konkretne pytanie, raptem koledzy zamienili się w rybkę.
Więc odpowiem na swoje pytanie sam.
Lepkość oleju ma decydujący wpływ na dzwon i nie dzwonią to pompki tylko panewki korbowe. Przy cienkim oleju, na zimnym silniku i niskich obrotach, tzn niskim ciśnieniu oleju po prostu zrywa film olejny na panewkach, coraz bardziej je rozbijając. W efekcie i po pewnym czasie korba może wyjść bokiem, za to pompki będą zadowolone z normy.
Ustawienie rozrządu też ma znaczny wpływ na dzwon, spalanie i dynamikę silnika. Ale tu też analizator stanów logicznych, czy oscyloskop, nie, za skomplikowane, rybka. Więc ustawiajcie na blokady i myślcie, że macie je dobrze ustawione. |
|
|
|
 |
|
|