 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak mocy, dusi się, ciężko odpala 2g, 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
Piotr9999
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Ecilpse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2020 Posty: 11 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 25-06-2020, 14:28
|
|
|
ok, w sobotę będę walczył - sprawdzę zrobię zdjęcia, planuję jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie, może uda mi się podpiąć z miernikiem gdzieś w okolicy filtra paliwa, w międzyczasie wyłapałem pewną usterkę tj. nie wraca paliwo z listwy do zbiornika paliwa - nie puszcza go zawór podciśnieniowy na listwie, wydaje mi się że na wolnych obrotach paliwo powinno wracać, a po dodaniu gazu zawór powinno zamknąć podciśnienie w celu utrzymania większego/właściwego ciśnienia paliwa na listwie, ale czy taki "drobiazg" może mieć wpływ na pracę silnika ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-06-2020, 22:30
|
|
|
jeśli regulator nie pracuje to ciśnienie może być za duże - ergo może go zalewać
ECU steruje tylko czasem wtrysku bazując na fakcie, że regulator ustala ciśnienie ok. 270kPa (a bez podłączonego podciśnienia ok. 350kPa) |
|
|
|
 |
Piotr9999
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Ecilpse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2020 Posty: 11 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 29-06-2020, 09:25
|
|
|
sprawdziłem ciśnienie paliwa za listwą - 1 atmosfera, przed listwą 1 atmosfera, wyjąłem i sprawdziłem pompę - daje 2,5 atmosfery, filtr paliwa puszcza swobodnie, wygląda na to, że "zapchany" jest odcinek pomiędzy pompą paliwa a filtrem - w tygodniu wjadę na kanał i przejrzę rurkę paliwową pod autem, oraz wąż gumowy od pompy do do tej rurki - taki króciak 30 cm ze śrubunkami, najbardziej podejrzany, być może się rozwarstwił w środku i nie ma swobodnego przepływu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-06-2020, 21:56
|
|
|
Piotr9999 napisał/a: | przed listwą 1 atmosfera | tylko to się liczy, za listwą nie ma sensu
no i już wiesz, że jest dużo za niskie
pompa też trochę mało daje |
|
|
|
 |
Piotr9999
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Ecilpse
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2020 Posty: 11 Skąd: Śrem
|
Wysłany: 13-07-2020, 22:15
|
|
|
Auto naprawione. Przyczyną była niewłaściwa i niesprawna pompa paliwa. Po awarii auta została zamontowana nowa pompa 02SKV227, której ciśnienie robocze powinno wynosić 3 bary. Jak pisałem wcześniej pompa wytwarzała ciśnienie około 2 barów tj. o 1 bar mniej niż powinna. Prawdopodobnie już jako nowa była uszkodzona tzn. nie wytwarzała właściwego ciśnienia. Zamówiłem i zamontowałem pompę 02SKV237 o wydajności 3,8 bara i silnik zaczął normalnie pracować. Dzięki za wsparcie i sugestie. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|