 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
obroty w gdi przy hamowaniu |
| Autor |
Wiadomość |
leugdi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2007, 09:06
|
|
|
u mnie jak puszczę gaz nie wrzucając na luz komputer pokazuje chwilowe zużycie paliwa na pozimie 0,0 l/100km. przy równoczesnym puszczeniu gazu i wciśnięciu sprzęgła (ale z wrzuconym biegiem) komp pokazuje 0,8 i rośnie do np. 1,4. Tak samo się dzieje jak auto toczy się bez gazu, bez wrzuconego biegu i z puszczonym sprzęgłem.
potwierdziłoby się to co Sienio napisał. |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 22-04-2007, 09:58
|
|
|
I znowu zjechaliście z tematu. Kolega ma problem z rosnącymi obrotami na luzie kiedy wciska hamulec a tu licytacja kto jeździ na luzie, kto nie i standardowo komu więcej , a komu mniej wtedy pali. Aż żal du.... ściska. Jak ktoś chce to jeździ z górki na luzie a jak ma kaprys to wrzuci bieg i tak też zjedzie. Jest to jego osobista sprawa. To że auto pali wtedy mniej to oczywista sprawa chyba dla wszystkich i prezentacja wyników spalania w tym czasie jest niepotrzebna.Wracając do tematu - proponuję sprawdzić przewód podciśnieniowy dochodzący do pompy wspomagania. Może się zsunął lub jest uszkodzony i może powodować taki efekt że rosną obroty. Ponadto jeśli to pojawiło się niedawno to zawsze warto zarzeć pod maskę i obejrzeć wszystkie połączenia. Czy kostki są podpięte, przewody całe itp, itd. Czasami jest to jakaś bzdura a objawy dają efekt jakby coś poważnego padło. Jeśli nic nie stwierdzisz to reszta wyjdzie na kompie i tak jak już było pisane na podstawie kodu będziesz wiedział.
Pozdr. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 22-04-2007, 10:24
|
|
|
w kazdym aucie na wtrysku podczas hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
michal78 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2007, 08:38
|
|
|
| wolgaster napisał/a: | .Wracając do tematu - proponuję sprawdzić przewód podciśnieniowy dochodzący do pompy wspomagania. Może się zsunął lub jest uszkodzony i może powodować taki efekt że rosną obroty. Ponadto jeśli to pojawiło się niedawno to zawsze warto zarzeć pod maskę i obejrzeć wszystkie połączenia. Czy kostki są podpięte, przewody całe itp, itd. Czasami jest to jakaś bzdura a objawy dają efekt jakby coś poważnego padło. Jeśli nic nie stwierdzisz to reszta wyjdzie na kompie i tak jak już było pisane na podstawie kodu będziesz wiedział.
Pozdr. |
Ten objaw mam od poczatku tj od 3 tygodni, wg kompa wszystko jest ok, zadnych bledow.
Pojade na wymiane rozrzadu to jeszcze ich pomecze |
|
|
|
 |
MarcinoV [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 15:37
|
|
|
| Matejko napisał/a: | w kazdym aucie na wtrysku podczas hamowania silnikiem nie jest podawane paliwo |
doprecyzuje: w czasie hamowanie silnikiem działanie tegoż silnika jest pobudzane przez koła samochodu (cos wrodzaju autorotacji w smigłowcach) i paliwo nie musi byc podawane.
W momencie wcisniecia sprzęgła i jazdy na luzie aby silnik się kręcił musi byc podawane paliwo - nie wiele bo obroty sa jałowe ale zawsze |
|
|
|
 |
|
|
|