Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana oleju w skrzyni autoamtycznej
Autor Wiadomość
i_g_o_r 
Forumowicz

Auto: Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lut 2019
Posty: 34
Skąd: CT
Wysłany: 30-10-2025, 22:25   

Kontaktowałem się z lokalnym ASO w sprawie wymiany oleju.

Odpowiedź mniej więcej w stylu: wymiana statyczna, nie wymieniamy filtra/filtrów. Jeśli jednak klient nalega to wykonamy ale wówczas należy rozebrać dużą część skrzyni biegów, a to wiąże się z kosztem usługi plus minus 6 tysięcy złotych.

Też tak mieliście?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10816
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 31-10-2025, 09:31   

VW w DSG tez nie wymienia filtra a dla mnie to jest 15min roboty z czysczeniem bo się coś zawsze wyleje ze wzgedu na dostęp. Może w modelach 4x4 jest gorszy dostęp - ale to najwyzej aku wyjmujesz
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24481
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-10-2025, 10:48   

Ja bym najpierw sprawdził czy skrzynia w EC ma zewnętrzny filtr. Bo może faktycznie trzeba sporo rozebrać, jeśli jest on ukryty głęboko w skrzyni (jak to ma miejsce np. w Galantowej skrzyni automatycznej po 2 lifcie).
 
 
pitt63 
Forumowicz
pitt63

Auto: Mitsubishi ASX 1,6 Blue Sky Ed
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Lut 2020
Posty: 541
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wczoraj 13:10   

Chyba cos się komuś pomyliło w tym ASO i przestrzelił o jakieś 2 tysiące PLN. W sierpniu kolega wymieniał w olej w automacie metodą dynamiczną z wymianą filtrów. Oczywiście nie w autoryzowanym serwisie ale u solidnego fachowca, który specjalizuje się w Mitsubishi. Koszt 2040 PLN. Skrzynia chodzi jak marzenie.
_________________
Piotr63
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24481
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 17:15   

pitt63 napisał/a:
metodą dynamiczną
to ma sens w klasycznej skrzyni z hydrokinetycznym sprzęgłem - w CVT czy DSG jest bez sensu, bo tam cały olej jest w misce (chyba, że jest jeszcze gdzieś dodatkowa chłodnica, ale np. DSG ma swój termostat i obieg wewnętrzny)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.