Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie tył - komplet
Autor Wiadomość
phixius 
Mitsumaniak
Gotów do lotu ;)

Auto: Carisma 1,8 GLS, CJO 1,3 Jazz
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 181
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-06-2007, 11:10   

Jeżeli liczyć całość to:
Silent.drążka reakcyjn.(cukierki)-4szt
Silent.drążka reakcyjn. 37mm-4szt
Silentblock wah. metal-98-2szt
Silentblock wah. poprzec-4szt
Te duże najlepiej z Volvo, o reszte pytaj Japaneze. Proponuje ciut wcześniej bo może troche potrwać sprowadzenie ;) A amorki z odbojnikami w komplecie widziałem właśnie na allegro http://moto.allegro.pl/it...0_carisma_.html
Polecany wielokrotnie na formu sprzedawca.
_________________

 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 18-06-2007, 12:33   

a ja teraz jeszcze moge podpowiedziec aby zobaczyc stan gornych mocowan z tylu u mnie padly i one halasuja najwiecej :(
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 18-06-2007, 19:05   

Qurde co wy tak słodzicie ? Nic tylko cukierki ...Wleję trochę dziegciu do tej beczki bo na wakacyjnym przeglądzie w ASO stwierdzili, że mam do wymiany gumy drążka stabilizacyjnego z tyłu.Czy te wasze landrynki to jest to ? Nie jestem pewien tak do końca czy chodzi o wszystkie gumy bo 2 szt. to te większe (gumy stabilizatora) a na drążku jest ich więcej.W trakcie zamawiania kolektora wydechowego(tego z łącznikiem elastycznym) w ASO w Bielsko Białej chcę przy okazji zamówić uszczelki pod pokrywę zaworów i przepustnicę no i te gumy.Czy powinienem wymienić cały komplet dotyczący stabilizatora? Jeżeli tak to w sumie ile ich ma być ? Prosze o odpowiedź bo transakcja jest w trakcie.
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 18-06-2007, 22:07   

phixius nie wiem czy dobre te tuleje wahacza. Wybrałem te z wiadomego względu - cena. Mogłem kupić oryginały albo cos zbliżonego bo do końca nie wiadamo co jest oryginałem za ok 150 zł sztuka. Narazie u mnie tez cisza a przecież o to chodzi. Zobaczę jak długo? :D Reszta elementów zawieszenia u mnie ok
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
MarcinoV
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 17:04   

jesli chodzi o wymiane cukierków czy ktoś wymieniał je samodzielnie czy bez cukiernika sie nie obędzie - kwestia wybicia i wpasowania ?
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 25-07-2007, 22:56   

Do tyłu już też poczyniłem zakupy


ale ostatnia wizyty w warsztacie wykazała brak luzów więc części poczekają a ja powolutku zgromadzę komplet i za jakiś czas jak znalazł. Wydatki rozłożą się w czasie i nie będzie tak bolało.
_________________

 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 16:43   

cześć,widzę że poruszany jest temat zawieszenia mam do was pytanie moja carusia jest głośna na dołach słychać każdy większy dołek lub nierówność nie wiem czy to amortyzatory czy coś innego? na przeglądzie wyszło ok. tylko czemu tak głośno się zachowuje na dołach. jak macie jakieś pomysły to będzie mi miło wszystkie opinie przeczytać. Pozdrawiam Czarek.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 07-08-2007, 20:21   

amorki żeby sprawdzic musisz je zdjąć całkowicie... a pozostałe elementy zawieszenia są do sprawdzemnia w kanale...napisz co juz wymieniles i co sprawdzales...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
czarek1005
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2007, 21:54   

witam, jeszcze nic nie sprawdzałem tylko na przeglądzie byłem i wyszło ok. nie wiem od czego zacząć bo kupiłem swoją carusię jakieś dwa miesiące temu muszę chyba gdzieś pojechać do mechanika ale jak wiesz jeśli nie masz zaufanego gościa to wiesz jak robią zawsze coś jest nie tak i wymieniasz co ci powie a nie co trzeba.Jeżeli już to robiłeś to napisz od czego zacząć i jak to sprawdzić.Pozdrawiam Czarek.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 07-08-2007, 22:22   

widzisz ja czesto sam sprawdzam łomikiem na kanale (ale wiele osób ten sposób krytykuje) i powiem szczerze jest to jedyny dla mnie sposób na wykrycie wielu puknięć itp. wiec:
1. gumy na wahaczu i drążku stabilizatora - wystarczy łomik lub dłuższy pręt w przypadku drążka stab
2. łącnziki stabilizatora - jak mocniej złapiesz ręka i poruszasz to pwinieneś wyczuć luzy
3.drążek kierowniczy - jak luźny to koło lata na boki
4. sworzeń na wahaczu - łomikiem podwarzam i słychać stuki
5 górne mocowanie - rozbujać auto na boki, wczesniej podnieś maske i wsłuchac sie czy wychodzi jakis dzwiek z mocowania
6. amorki - dla mnie jedyny sposob zdjąc, sciagnąc sprezyny i ruszac na boki w obudowie

ufffffff ewentulanie ktos cos doda i wyjdzie chyba wsio :) ...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.