Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E34A 1.8TD] Zdjęcia spod maski - co to jest ?
Autor Wiadomość
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 16:46   

Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens :)

pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie.
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 17:10   

powiem ci jak ja robilem to w aucie u kolegi -po wymianie zbiornika nalalismy paliwa odkrecilismy dolot do filtra paliwa(rurka doprowadzajaca paliwo do filtra) do otworu wlewu paliwa waz od kompresora uszczelnienie calosci szmata (nizbyt szczelnie) cisnienie wytworzone w baku wpycha paliwo az do filtra -zakrecasz przewod i reszte juz robisz pompujac tak jak to robiles -niekturzy twierdza ze wystarczy wytworzyc cisnienie w zbiorniku po prostu dmuchajac w zbiornik ale nie wiem czy zda to egzamin bo nie probowalem -poprostu mielismy kompresor.












9












9
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 23-06-2007, 19:21   

Truman napisał/a:
Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens :)

pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie.


Przeczytaj uwaznie moj poprzedni opis. Jeden ze sposobow to wyciagniecie powietrza wezykiem tak jakbys sciagal wino z butli ;) . Chyba jest najbardziej skuteczny. Pompka nie dasz rady a mozna nia odpowietrzac tylko na koniec zabawy.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2007, 21:08   

sampler napisał/a:
Truman napisał/a:
Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens :)

pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie.


Przeczytaj uwaznie moj poprzedni opis. Jeden ze sposobow to wyciagniecie powietrza wezykiem tak jakbys sciagal wino z butli ;) . Chyba jest najbardziej skuteczny. Pompka nie dasz rady a mozna nia odpowietrzac tylko na koniec zabawy.


Czyli pompowanie pompką nie ma sensu a wdychać oparów przez wężyk też jakoś nie mam ochoty kompresora brak >>> CHOLERA
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2007, 13:18   

spokojnie nie poddawaj sie przeciez jak nalejesz paliwa i odkrecisz przewod to paliwo samo podplynie do wysokosci na jakiej bedzie w baku (odkrecony przewow spowoduje ze przeplyw nie bedzie blokowany przez filtr ) a ten kawalek do filtra to juz pestka moze naprawde wystarczy dmuchnac w zbiornik -dobrze by bylo zeby ktos drugi dokrecil przewod gdy bedzie z niego plynelo paliwo -zeby sie nie coflo do zbiornika -a reszte spokojnie zrobisz pompka.
 
 
Truman
[Usunięty]

Wysłany: 25-06-2007, 12:16   

OK. Pompowałem pompką ręczną trochę i pomogło. dzięki wszystkim za rady i wzbogacanie mojej mitsuwiedzy. A teraz kolejna dawka zdjęć z serii co to jest:

Rzecz na pierwszym zdjęciu to jakaś niebieska wtyczka(gniazdo)...
co to? I czy powinno być bez podłączenia?

rzecz druga to rurka która jest cała jakby zlana elektrolitem czy coś, macie jakieś zdanie na temat tego co widać na zdjęciu 2?




pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-06-2007, 13:41   

1. zlacze pompy paliwowej (nie wiem jak w dieslu - w benzyniaku podajesz 12V i zalaczasz tym pompe)
2. jakies przewody elektryczne w peszlu :) - widac, ze ida przy skrzyni na dol - moze cos od swiatel p. mglowych
 
 
teddybar
[Usunięty]

Wysłany: 20-11-2007, 19:48   

Tą wtyczę na pierwszym zdjęciu podłancza się do małego układu odpowiedzialnego za dodawanie gazu. Nie wiem jak to dokładnie działa, bo piszę tylko z obserwacji, nic nie czytałem na ten temat. Widziałem takie w Galancie z automatem w dieslu, jak go dusi to dodaje sobie gazu. W Galancie z manualną skrzynią biegów tego nie widziałem. Więc nie masz się co przejmować tą wtyczką.
Drugie to chyba jak pisze Krzyżak, elektrolit nie znalazł się czasem z jakiegość uszkodzonego akumulatora??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.