 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E34A 1.8TD] Zdjęcia spod maski - co to jest ? |
Autor |
Wiadomość |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 16:46
|
|
|
Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens
pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie. |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 17:10
|
|
|
powiem ci jak ja robilem to w aucie u kolegi -po wymianie zbiornika nalalismy paliwa odkrecilismy dolot do filtra paliwa(rurka doprowadzajaca paliwo do filtra) do otworu wlewu paliwa waz od kompresora uszczelnienie calosci szmata (nizbyt szczelnie) cisnienie wytworzone w baku wpycha paliwo az do filtra -zakrecasz przewod i reszte juz robisz pompujac tak jak to robiles -niekturzy twierdza ze wystarczy wytworzyc cisnienie w zbiorniku po prostu dmuchajac w zbiornik ale nie wiem czy zda to egzamin bo nie probowalem -poprostu mielismy kompresor.
9
9 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23-06-2007, 19:21
|
|
|
Truman napisał/a: | Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens
pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie. |
Przeczytaj uwaznie moj poprzedni opis. Jeden ze sposobow to wyciagniecie powietrza wezykiem tak jakbys sciagal wino z butli . Chyba jest najbardziej skuteczny. Pompka nie dasz rady a mozna nia odpowietrzac tylko na koniec zabawy. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 21:08
|
|
|
sampler napisał/a: | Truman napisał/a: | Jak wiecie zmieniałem zbiornik paliwa i jakieś tam przewody, więc zapowietrzyło się co nieco, wczoraj odkręciłem tą śrubkę i zacząłem pompować, ręka mi odpadła...później druga a paliwo nie wyciekało, czy myślicie że jest aż tak zapowietrzony czy coś jest nie tak, czy może ma na to wpływ że zbiornik paliwa był pawie pusty ??
Tzn. chętnie wypompuje z niego całe powietrze tylko muszę wiedzieć że to ma sens
pozdrawiam i raz jeszcze wielkie dzięki za zaangażowanie. |
Przeczytaj uwaznie moj poprzedni opis. Jeden ze sposobow to wyciagniecie powietrza wezykiem tak jakbys sciagal wino z butli . Chyba jest najbardziej skuteczny. Pompka nie dasz rady a mozna nia odpowietrzac tylko na koniec zabawy. |
Czyli pompowanie pompką nie ma sensu a wdychać oparów przez wężyk też jakoś nie mam ochoty kompresora brak >>> CHOLERA |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2007, 13:18
|
|
|
spokojnie nie poddawaj sie przeciez jak nalejesz paliwa i odkrecisz przewod to paliwo samo podplynie do wysokosci na jakiej bedzie w baku (odkrecony przewow spowoduje ze przeplyw nie bedzie blokowany przez filtr ) a ten kawalek do filtra to juz pestka moze naprawde wystarczy dmuchnac w zbiornik -dobrze by bylo zeby ktos drugi dokrecil przewod gdy bedzie z niego plynelo paliwo -zeby sie nie coflo do zbiornika -a reszte spokojnie zrobisz pompka. |
|
|
|
 |
Truman [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2007, 12:16
|
|
|
OK. Pompowałem pompką ręczną trochę i pomogło. dzięki wszystkim za rady i wzbogacanie mojej mitsuwiedzy. A teraz kolejna dawka zdjęć z serii co to jest:
Rzecz na pierwszym zdjęciu to jakaś niebieska wtyczka(gniazdo)...
co to? I czy powinno być bez podłączenia?
rzecz druga to rurka która jest cała jakby zlana elektrolitem czy coś, macie jakieś zdanie na temat tego co widać na zdjęciu 2?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-06-2007, 13:41
|
|
|
1. zlacze pompy paliwowej (nie wiem jak w dieslu - w benzyniaku podajesz 12V i zalaczasz tym pompe)
2. jakies przewody elektryczne w peszlu - widac, ze ida przy skrzyni na dol - moze cos od swiatel p. mglowych |
|
|
|
 |
teddybar [Usunięty]
|
Wysłany: 20-11-2007, 19:48
|
|
|
Tą wtyczę na pierwszym zdjęciu podłancza się do małego układu odpowiedzialnego za dodawanie gazu. Nie wiem jak to dokładnie działa, bo piszę tylko z obserwacji, nic nie czytałem na ten temat. Widziałem takie w Galancie z automatem w dieslu, jak go dusi to dodaje sobie gazu. W Galancie z manualną skrzynią biegów tego nie widziałem. Więc nie masz się co przejmować tą wtyczką.
Drugie to chyba jak pisze Krzyżak, elektrolit nie znalazł się czasem z jakiegość uszkodzonego akumulatora?? |
|
|
|
 |
|
|