Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] Nie pali na 4 gar!!! Pomocy !!!
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21959
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 15-07-2007, 13:13   

szpala85, ja bym zwalał głowicę i sprawdził ją bardzo dokładnie. Moim zdaniem, jak auto jest po strzale paska rozrządu to może być problem z głowicą, a konkretnie z zaworami. wilson, może naprowadził na dobry trop.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 15-07-2007, 22:26   

Lepiej rozejrzyj się za nowym silnikiem, albo głowicą :roll:
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 15-07-2007, 23:31   

...a pisałem żeby nie piłować silnika zaraz po kupnie, tymbardziej że coś stukało :evil:

zrób jeszcze raz test kompresji i przeprowadź próbę olejową;
według mnie Twój problem jest związany z mechaniką silnika - prawdopodobnie głowica do robienia/wymiany.

Pewnie głowicy do 4g61 nie znajdziesz dlatego rozejrzyj sie za głowicą od Lantry z silnikiem G4CR (1.6 16v 90-95 r.).
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-07-2007, 23:52   

Bastek napisał/a:
Lepiej rozejrzyj się za nowym silnikiem, albo głowicą


e-gen napisał/a:
a pisałem żeby nie piłować silnika zaraz po kupnie, tymbardziej że coś stukało


nie straszcie mnie :shock:
... nie pilowalem go tak mocno , a to co tak stukalo to byla taka mala pierdołka :roll:
...... mam nadzieje ze uda sie wyleczyc tego GTi ("nadzieja ... matka Głupich" ) :|
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6986
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 16-07-2007, 07:37   

Po strzale paska obowiązkowo należy wymienić prowadnice pogiętych zaworów..... w 4g6x DOHC te prowadnice kruszą się i nie pracują całą długością po takiej akcji.... może rzeczywiście ktoś wymienił tylko zawory, zostawiając prowadnice.... ale cóż... porządny remont po strzale paska mniej jak 3000 nie kosztuje
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 16-07-2007, 23:48   

witam! u mnie sama glowica byla w porzadku,prowadnice ok nawet gniazda tych krzywych zaworow byly w dobrym stanie(jednak jeden mechanik powiedzial ze te 2 ssace zawory na 1 cylindrze{liczac od skrzyni} skrzywily sie przy przykrecaniu glowicy) w kazdym razie doszedlem do ladu z tym wszystkim i po wymianie zaworow silnik pracuje pieknie :D w Twoim przypadku skoro wszystko jak piszesz jest ok to nie wiem... a wiesz moze co zrobic z dwowa metalowymi,cienkimi rurkami wychodzacomi z kolektora ssacego zaraz obok gumy z filtra powietrza??bo z kolei pod kolektorem mam jeden wezyk ktorego nie ma gdzie wpiac... mozesz pomoc? tez masz gti wiec moze masz cos takiego?? pozdrawiam
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-07-2007, 00:19   

no mam GTi od tygodnia :| i zdazylem sie nim przejechac z Poznania do Jeleniej , bo nastepnego dnia poszedl do mechanika i do teraz stoi ........ dzisiaj rozebralem komputer i spojrzałem jeszcze raz na kendziory (niestety wszystko jest w porzadku :| , myslalem ze to przez kondensatory , nie dziala jeden gar , ale sie mylilem ) , komputer jest git , dzisiaj mechanik mial rozbierac silnik , niestety zabraklo czasu i uszczelki nie dotarly :roll: (niestety do innego mechanika nie oddam bo nikt w jeleniej nie chce sie brac za Colta ".... Panie to jest zbyt skomplikowane .... trzeba bylo kupic golfa ..... przynajmniej by jezdzil .... :| ... " takie teksty slysze od mechaników , a ten jest zaufany i zna sie na swoim fachu ) musze czekac jak narazie .
wilson napisał/a:
... mozesz pomoc? tez masz gti wiec moze masz cos takiego??

bardzo chetnie bym ci pomogl ale nie mam dostepu do Colta (nawet zapomnialem jak wyglada :wink: )

ps. wogole ile mam czasu na zarejestrowanie auta ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6986
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-07-2007, 00:33   

szpala85 napisał/a:
spojrzałem jeszcze raz na kendziory


Patrzyć na kendziory możesz i tydzień....a badanie impulsów wtryskowych zajmuje 2 minuty (producent zrobił wielki ukłon w stronę potencjalnego serwisanta i wyprowadził sygnału obok siebie na procesorze, układzie formującym i końcówkach mocy)i wyjaśnia 10000000x więcej. Elektronika wymaga spostrzegawczości - nie wątpię, ale ruchu elektronów w ścieżkach bez odpowiednich narzędzi nie zobaczysz ;)

[ Dodano: 17-07-2007, 00:35 ]
ps. na przerejestrowanie masz 30 dni kalendarzowych
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-07-2007, 00:54   

szpala85 napisał/a:
sprawdzone , wszystko dziala ( leja tak jak trzeba )


Jak listwa była wyjęta i wszystkie podawały paliwo to raczej ECU odpada.

A iskra pojawia się tak samo mocna na wszystkich garach?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-07-2007, 19:33   

josie napisał/a:
A iskra pojawia się tak samo mocna na wszystkich garach?


tak :|

jeszcze taka ciekawostka , dzisiaj odpalil normalnie (to znaczy na 3 garach ) i przy dodawaniu gazu slychac takie stukniecie / szarpniecie (ale tylko raz potem juz tego nie ma , ) , kurde moze to kolektor ssący jest walniety :roll: ....... narazie czekam bo jestem z poza kolejki ("nieplanowy" jak to mechanik powiedzial) ale jak tylko jakies umówione auto nie przyjedzie to wjeżdża Coltem na kanal i rozbiera caly silnik ( "... sam jestem ciekaw co tam sie dzieje .... jeszcze nigdy nie mialem takiego przypadku ...." slowa mechanika )
 
 
wilson
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 22:32   

josie, witam! nie wiem jak wyglada rozmowa z kims online... mam pare pytan a nie chce czekac na odpowiedz na poscie. mozesz jakos odpowiedziec?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 18-07-2007, 22:35   

wilson napisał/a:
josie, witam! nie wiem jak wyglada rozmowa z kims online... mam pare pytan a nie chce czekac na odpowiedz na poscie. mozesz jakos odpowiedziec?


gg: 2857002
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-07-2007, 02:05   

8) Wiec wszystko sie wyjasnilo
Moj Mechanik wkoncu rozebral silnik i co sie okazalo ?
jeden zawóra na 4 cylindrze byl sztukowany :lol: (tzn. mechanik "magik" z Poznania wziol zawór i go wyprostowal /wyszkifowal !!!! ten oto zawór byl po strzale Paska rozrzadu !!!!)
domyslacie sie co sie potem dzialo z tym zaworem , niczego sie nie trzymal i latal , o tak se.... i sie wycieral /szlifowal sam z siebie , najdziwniejsze jest to ze ten oto zawór trzymal cisnienie !!! :shock: dlatego nie moglismy dojsc dlaczego nie pali na 4-ty gar :roll: (ten oto zawór tez sie troszke skruszyl i tez to bylo przyczyna stukania ) ....
i tez pare innych pier***** typu : docinana uszczelka pod glowice (wyjasnilo sie czemu tak olej ciekl ) .... powiem wam jedno : "Kino Bambino " :lol:

aaaa.... i z Poznania wracalem na 3 garach :roll: nawet tego nie zauważyłem (nieznam sie i myslalem ze tak ma chodzic :oops: ) Mój Mechanik powiedzial ze mialem szczescie poniewaz ten zawór mógł w kazdej chwili sie rozpasc i rozpi***** caly silnik :shock:

Juz sa zamówione nowe czesci wiec wszystko sie dobrze skonczylo 8)
a juz po wakacjach zaczynam sie za robote bo tego GTi trzeba przywrócić do oryginalnego stanu :twisted:
ps . jak by ktos mial jakies czesci od GTi to bardzo chetnie kupie

Pozdrawiam Szpala85
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.