F1 GP Węgier 2007 |
Który będzie Kubica podczas GP Węgier |
1 |
|
0% |
[ 0 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
3 |
|
20% |
[ 3 ] |
4 |
|
40% |
[ 6 ] |
5 |
|
33% |
[ 5 ] |
6 |
|
0% |
[ 0 ] |
7 |
|
0% |
[ 0 ] |
8 |
|
0% |
[ 0 ] |
9 |
|
0% |
[ 0 ] |
10 |
|
0% |
[ 0 ] |
11-14 |
|
0% |
[ 0 ] |
15-18 |
|
0% |
[ 0 ] |
19-22 |
|
0% |
[ 0 ] |
Nie ukończy wyścigu |
|
6% |
[ 1 ] |
|
Głosowań: 15 |
Wszystkich Głosów: 15 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-08-2007, 15:14
|
|
|
Cezar napisał/a: | Oby Robert zajal jak najwyzsze miejsce |
teraz jest na 4 pozycji, ale .... musi zjechać jeszcze raz do boksu, a bezpośrednio za nim są Schumacher i Alonso (którzy "jadą już do końca"), wiec ... może jednak spaść na 6 miejsce |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Cezar
Mitsumaniak Veni, Vidi, Vici

Auto: Mondeo x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2005 Posty: 7812 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 05-08-2007, 15:47
|
|
|
1. Hamilton
2. Raikonnen
3. Heidfield
4. Alonso
5. Kubica
6. Schumacher
7. Rosberg
8. Kovalainen
..
13. Massa
- Ciekawe, czy Kubica jechał wyścig z uszkodzoną skrzynią biegów, czy jednak poprawka mocowania usunęła usterkę.
- 13 pozycja Massy chyba potwierdza, niemalże (bo Alonso się jednak udało z Kubicą) niemożliwe wyprzedzanie na tym torze. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 05-08-2007, 22:54
|
|
|
Z Alonso niestety realizator na Polsacie nie pokazał, ale wydaje mi się że Robert jeszcze nie dał rady rozpędzić się po wyjeździe z boksu i niestety musiał go puścić, ale to już raczej nie wina Roberta ani mechaników, bo postój miał rewelacyjnie krótki a i Robert przed zjadem do boksu kręcił super czasy. Chyba jednak minusem w tym przypadku była taktyka na 3 postoje (ale to gdybanie, bo nie wiadomo jak bolid jechałbym obciążony paliwem na 2 stopy).
Ogólnie myślę, że bardzo udany wyścig, 2 pozycje do góry i tuż za czołówką... to niezły wynik
Ciekawie za to zaczyna się robić w konflikcie Alonso - Hamilton Po sobotnim przyblokowaniu myślałem że dojdzie do rękoczynów albo do jakiejś zażartej i być może bratobójczej walki na starcie. Ale przesunęli Alonso 5 pozycji w tył więc nie mieli chłopaki sposobności "dać sobie po pysku" na starcie
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
harpagan
Mitsumaniak Jaśnie Wielmożny Pan

Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2005 Posty: 2470 Skąd: wawrzyszewowo
|
Wysłany: 05-08-2007, 23:28
|
|
|
stanik napisał/a: | Chyba jednak minusem w tym przypadku była taktyka na 3 postoje (ale to gdybanie, bo nie wiadomo jak bolid jechałbym obciążony paliwem na 2 stopy). |
Tez sie nad tym zastanawialem i doszedlem do wniosku ze to raczej z miekkimi oponami bylby problem niz z ciezarem paliwka.
Było bardzo dobrze nie ma co narzekac, chociaz lekki zal ze nie utarl nosa Alonso pozostaje |
_________________ Frankenstein CC5A 4x4
 |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-08-2007, 10:54
|
|
|
Cytat: | Po wyścigu polski kierowca tłumaczył, dlaczego nie zdecydował się zmienić opon podczas pierwszej wizyty w boksie: - Pięćdziesiąt sześć okrążeń przejechałem na jednym komplecie opon, bo gdybym zakładał świeże, to na pewno pierwsze dwa, trzy kółka po pit-stopach miałbym szybsze, ale później musiałbym przechodzić przez fazę granulkowania [czyli tworzenie się na powierzchni opony kulek gumy, które zmniejszają przyczepność]. A tak oczyściłem sobie opony już na początku i nie musiałem się o nic martwić. To była moja decyzja. | Tylko w takim razie po co zjeżdżał tyle razy tankować |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 06-08-2007, 12:01
|
|
|
taka taktyka zespołu była, że mniej tankowań = lżejsze auto. Pytanie tylko czy lżejsze auto i styl jazdy kierowcy (w połączeniu z warunkami panującymi, mechanikami itd) pozwoli wykręcić na tyle lepsze czasy aby na mecie być szybszym od cięższych aut jadących na 2 stopy.
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-08-2007, 12:14
|
|
|
Do tego dodałbym jeszcze specyfikę tego toru jeśli chodzi o możliwości wyprzedzania, a właściwie o ich brak. Na takim torze wolniejszy bolid nie traci aż tak wiele.
... ja wiem, że generalnie, póki Kubica nie wygra wyścigu, a ew Heidfield nie zajmie 2 miejsca, to zawsze będzie coś nie tak z zespołem ... a ja uważam, że mimo wszystko 3 i 5 miejsce to całkiem niezły wynik zespołu ... oczywiście nam Polakom chciałoby się, żeby dwaj kierowcy BMW byli w odwrotnej kolejności |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 06-08-2007, 12:17
|
|
|
stanik napisał/a: | taka taktyka zespołu była, że mniej tankowań = lżejsze auto. Pytanie tylko czy lżejsze auto i styl jazdy kierowcy (w połączeniu z warunkami panującymi, mechanikami itd) pozwoli wykręcić na tyle lepsze czasy aby na mecie być szybszym od cięższych aut jadących na 2 stopy. | Ja sobie wyobrażam, że oni to mają dokładnie policzone jakie czasy w miarę zużywania się opon i ubytku paliwa będzie w stanie wykręcać kierowca. Jak widać na Ralfa i Nico Rosberga taka taktyka wystarczyła (ale oni zdaje się też jechali na 3 pity). Na Alonso już nie
A w ogóle to jakiś absurd z tymi kompletami opon od Bridgestona, który daje 2 najmiększe (?) najbardziej miękkie zestawy opon, z których mało kto korzysta. Lipa
edit:
To był mój 2000 post |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 06-08-2007, 13:03
|
|
|
co do postów to gratulacje
A co do opon to w ogóle moim zdaniem lipa że jest tylko jeden producent, bo właśnie wychodzą takie krzaki jak ostatnio że się wszyscy ślizgają i jednego nikt nie stosuje bo są rodzaje z góry narzucone. A tak byłby oddzielny dział w każdym zespole który pracowałby nad samymi oponami, tak jak się pracuje nad aerodynamiką, skrzynią biegów czy silnikiem. Szkoda że nie narzucili np zestawu spojlerów dla wszystkich taki sam.
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
|