Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 1,8 TD '92r
Autor Wiadomość
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2006, 15:53   

A ja bym na poczatek sprawdzil w ktorym momencie zatrzymal sie walek rozrzadu. Istnieje szansa (znikoma) ze akurat trafilo na moment kiedy nic sie nie stanie. Zreszta zapytaj sie tego kolego czy ten dzwiek, ktory slyszal przypominal dzwiek przywitania sie dwoch metali czy strzal z paska.
A jezeli juz stalo sie najgorsze to pomysl nad zakupem drugiego silnika. Z racji ze jest to juz czesc zamienna nie bedzie problemu z jego wymiana a dostepnosc jest dosyc duza.

A swoja droga to juz slyszalem o czyms takim tyle ze w golfie. Tam pasek nie strzelil za to kot juz nie machal juz tak zwawo ogonkiem.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2006, 15:56   

sampler: jeśli facet kręcił tym silnikiem to choćby nie wiem jakie miał szczęście, to i tak zrobił już z niego miazgę, więc ja bym sobie darował.
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2006, 16:06   

A czy do niego wejdzie bez żadnych przeróbek jeszcze jakiś inny silnik dieslowski mitsubishi ?? 2,0 2,5 bo jakoś na allegro tych 1,8 na chwile obecną nie widzimy chyba że jeszcze w poniedziałek poszukamy po gazetach
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2006, 17:58   

Zobacz tutaj :
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=C759135

Powinien pasowac 1.8 z Lancera lub Colta ale one sa wolnossace i nie wiem czy turbo nie mialy wzmocnionych walow.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2006, 18:16   

piotras: 2,5 nawet jeśli wejdzie to to są koszmarne pieniądze (żadnego sensownego poniżej 3000 zł nie widziałem - bez osprzętu).
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2006, 18:26   

Ten 2.0 tez wyglada podobnie: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79824199 . Ale niestety musisz sprawdzic w jakis katalogach. Rozumiem ze pewnie nie wstawisz tam wolnossacego 1.8 a dodanie do niego turbiny moze byc ryzykowne jezeli ma inny wal.
Zatem pytanie do reszty:

Czy silnik 1.8 jest taki sam jak w 1.8 td czy roznia sie walem?
I czy silnik 2.0 np z lancera to to samo co 2.0 TDI w Galu czy tez roznia sie walem.
Gdzies na forum widzialem ze np 4G63 i 4G63T roznia sie walem korbowym. Turbinowy ma inny wal - wzmocniony.

Pytanie dosyc ciekawe bo znajomy chce kupic rekinka w dieslu i interesuje mnie zastepczosc silnikow diesla.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
Ostatnio zmieniony przez sampler 15-01-2006, 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-2006, 22:47   

Jutro dzownie do Tomka Michalaka. Zobaczymy ile powie mniej wiecej. Jak powyżej 3 tysi to prawdopodobnie gal bedzie do sprzedania na części lub w całości do remontu. Ile za taki samochód mozna krzyknąć ?? Ma do niego nowe amory KYB, nowa chłodnica (już założona), klocki i tarcze ATE.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 15-01-2006, 23:06   

Jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc silnik za 1-1,5 tys. Tyle tez gdzies wyniesie remont. Gale z tym silnikiem i w dobrym stanie na allegro chodza po 5-6 tys.

[ Dodano: 16-01-2006, 18:16 ]
Nastepny Gal z silnikiem 1.8 TD na czesci:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82006322
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2006, 10:52   

Galant już jest zrobiony. Koszt naprawy to 2100 z wymianą amortyzatorów tył + przeguby przód. Po rozebraniu silnika okazło sie że wałek się wykrzywil i popękało kilka elementów.
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2006, 11:24   

To chyba nie wyszo tak najgorzej. A gdzie był robiony - u T. Michalaka?
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-01-2006, 13:49   

Tak. Robiliśmy u Tomka M. Za samo holowanie z Wawy zapłaciliśmy 600 z VATem (76km). Moze i dało by rade taniej ale przynajmniej mamy pewność że jest dobrze zrobiony. No i mieliśmy już kupca na niego za 4 tysie plus zwrot kosztów naprawy - gal jest naprawde w b.dobrym stanie
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2006, 14:38   

Moim zdaniem naprawa to lepsze rozwiązanie - szczególnie, że wiadomo, kto i jak naprawiał. A pan Tomek należy do specjalistów przez wielkie S. Kupno nowego-używanego silnika to zawsze niewiadoma.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.