Galant 1,8 TD '92r |
Autor |
Wiadomość |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-01-2006, 15:53
|
|
|
A ja bym na poczatek sprawdzil w ktorym momencie zatrzymal sie walek rozrzadu. Istnieje szansa (znikoma) ze akurat trafilo na moment kiedy nic sie nie stanie. Zreszta zapytaj sie tego kolego czy ten dzwiek, ktory slyszal przypominal dzwiek przywitania sie dwoch metali czy strzal z paska.
A jezeli juz stalo sie najgorsze to pomysl nad zakupem drugiego silnika. Z racji ze jest to juz czesc zamienna nie bedzie problemu z jego wymiana a dostepnosc jest dosyc duza.
A swoja droga to juz slyszalem o czyms takim tyle ze w golfie. Tam pasek nie strzelil za to kot juz nie machal juz tak zwawo ogonkiem. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2006, 15:56
|
|
|
sampler: jeśli facet kręcił tym silnikiem to choćby nie wiem jakie miał szczęście, to i tak zrobił już z niego miazgę, więc ja bym sobie darował. |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2006, 16:06
|
|
|
A czy do niego wejdzie bez żadnych przeróbek jeszcze jakiś inny silnik dieslowski mitsubishi ?? 2,0 2,5 bo jakoś na allegro tych 1,8 na chwile obecną nie widzimy chyba że jeszcze w poniedziałek poszukamy po gazetach |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-01-2006, 17:58
|
|
|
Zobacz tutaj :
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=C759135
Powinien pasowac 1.8 z Lancera lub Colta ale one sa wolnossace i nie wiem czy turbo nie mialy wzmocnionych walow. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2006, 18:16
|
|
|
piotras: 2,5 nawet jeśli wejdzie to to są koszmarne pieniądze (żadnego sensownego poniżej 3000 zł nie widziałem - bez osprzętu). |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-01-2006, 18:26
|
|
|
Ten 2.0 tez wyglada podobnie: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=79824199 . Ale niestety musisz sprawdzic w jakis katalogach. Rozumiem ze pewnie nie wstawisz tam wolnossacego 1.8 a dodanie do niego turbiny moze byc ryzykowne jezeli ma inny wal.
Zatem pytanie do reszty:
Czy silnik 1.8 jest taki sam jak w 1.8 td czy roznia sie walem?
I czy silnik 2.0 np z lancera to to samo co 2.0 TDI w Galu czy tez roznia sie walem.
Gdzies na forum widzialem ze np 4G63 i 4G63T roznia sie walem korbowym. Turbinowy ma inny wal - wzmocniony.
Pytanie dosyc ciekawe bo znajomy chce kupic rekinka w dieslu i interesuje mnie zastepczosc silnikow diesla. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
Ostatnio zmieniony przez sampler 15-01-2006, 23:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-2006, 22:47
|
|
|
Jutro dzownie do Tomka Michalaka. Zobaczymy ile powie mniej wiecej. Jak powyżej 3 tysi to prawdopodobnie gal bedzie do sprzedania na części lub w całości do remontu. Ile za taki samochód mozna krzyknąć ?? Ma do niego nowe amory KYB, nowa chłodnica (już założona), klocki i tarcze ATE. |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15-01-2006, 23:06
|
|
|
Jak dobrze poszukasz to powinienes znalezc silnik za 1-1,5 tys. Tyle tez gdzies wyniesie remont. Gale z tym silnikiem i w dobrym stanie na allegro chodza po 5-6 tys.
[ Dodano: 16-01-2006, 18:16 ]
Nastepny Gal z silnikiem 1.8 TD na czesci:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=82006322 |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-01-2006, 10:52
|
|
|
Galant już jest zrobiony. Koszt naprawy to 2100 z wymianą amortyzatorów tył + przeguby przód. Po rozebraniu silnika okazło sie że wałek się wykrzywil i popękało kilka elementów. |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2006, 11:24
|
|
|
To chyba nie wyszo tak najgorzej. A gdzie był robiony - u T. Michalaka? |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-01-2006, 13:49
|
|
|
Tak. Robiliśmy u Tomka M. Za samo holowanie z Wawy zapłaciliśmy 600 z VATem (76km). Moze i dało by rade taniej ale przynajmniej mamy pewność że jest dobrze zrobiony. No i mieliśmy już kupca na niego za 4 tysie plus zwrot kosztów naprawy - gal jest naprawde w b.dobrym stanie |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2006, 14:38
|
|
|
Moim zdaniem naprawa to lepsze rozwiązanie - szczególnie, że wiadomo, kto i jak naprawiał. A pan Tomek należy do specjalistów przez wielkie S. Kupno nowego-używanego silnika to zawsze niewiadoma. |
|
|
|
 |
|