Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie na gazie sekwencja
Autor Wiadomość
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 16-09-2007, 13:51   

Skoro mówisz że nie są wachowcami pierwszej klasy doliczając jeszcze drogę którą muszę przebyć to wyjazd ten staje pod znakiem zapytania ale jeśli nic lepszego nie znajdę będę zmuszony chyba spróbować tam pojechać.
Dzięki za namiary
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 08:27   Spalanie galanta na sekwencji

Zanim się nowy parownik ułoży spokojnie musisz przejechać 1000 km albo 1000 z hakiem. Mój galant 2.5 V6 nie zejdzie poniżej 16l/100 po mieście na gazie (cóż wolno nie jeżdżę :-) ) więc twój powinien teoretycznie spalać mniej...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10693
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-09-2007, 17:52   

Ja miałem nowa instalację i faktycznie mi mowili o przyjechaniu na regulacje, ale pierwsze słysze o układaniu.... ta sa rzeczy mechnaiczne raczej, membramy gumy to sie moze naciagnac doipasowac i tyle. Ale bez przesady ze w tym czasie ma wiecej palic. U mnie wcale trak nie było palił normalnie i do tej pory po miescie 11-13lpg, trasa poniezj 10l/100km
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Lukzio
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 22:23   

Zdecydowanie za dużo ! też mam 1.8 i bak 30 L ( w kole) i na jednym baku robie 300 - 340 KM W trasie. A jak nie ruszam sie z miasta to i tak zrobię ok.250 - 270.
Nogę mam jak każdy w moim wieku :wink: .

Oczywiście te wyniki mogą być trochę naciągnięte bo mam problemy z gazem o których napisałem w innym temacie :? .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.