 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Prosze o pomoc! samochod gasnie przy wysokich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2007, 14:38
|
|
|
karolgt napisał/a: | mam podobne zdanie, lepiej zostać na luzie, zapalić i dopiero wrzucić bieg. Napewno będzie bezpieczniej dla silnika. Oczywiście trzeba to zrobić w miare szybko żeby nam kierownicy nie zablokowało itd. |
kiery nie zblokuje;) klczyk jest przekrecony wiec nie zblokuje kiery ale wylaczy wspomaganie
Cytat: | Ależ oczywiście że i łańcuszek może strzelić lub się naciągnąć. Tyle że powoli producenci zaczynają wracać do łańcuszków tej nowej generacji - cichych, wytrzymałych i praktycznie wystarczających na cały żywot silnika (w normalnym kraju bo u nas to drugi raz tyle auto najeździ). |
dokladnie np nowa celica rozrzad bezoblsugowy 400kkm bez ingerencji
@HouseM -> Respekt |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 22-09-2007, 16:15
|
|
|
Może i głupi przykład ale: w mojej miłości (sierra v6 shelby) pewnego poranka stwierdziłem że pora zmienić łańcuch rozrządu. Jak się okazało po prawie 3 miesiącach poszukiwań w tym też w USA. Łańcuch wysępuje tylko w komplecie z blokiem silnika ... Fabryka nie przewiduje wymiany tego elementu NIGDY. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-09-2007, 10:42
|
|
|
HouseM napisał/a: | Różnica jest jedynie w tym że w pierwszym przypadku początkowa energia to prąd elektryczny a w drugim energia kinetyczna poruszającego się auta. |
Różnica nie w tym co rozpędza silnik tylko jaką prędkość ma i jak gwałtownie zostaje ona przekazana do jego rozpędzenia. Rozrusznik rusza od zera a strzał ze sprzęgła przy toczącym się aucie to już spora prędkość początkowa więc i przyśpieszenia znacząco różne tym bardziej że prędkość obrotowa na silniku jaką uzyskujesz z rozrusznika ro nie więcej niż 400-500 obr a przy dużej szybkości jazdy będziesz miał 2000-3000 lub nawet więcej. Teraz rozumiesz w czym problem czy nadal pójdziesz w zaparte |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Dominik77 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2007, 12:18 Re: Prosze o pomoc! samochod gasnie przy wysokich obrotach
|
|
|
nescik napisał/a: |
ale problem polega na tym ze gdy auto zaczynam lekko pilowac
czyli jade juz jakies ponad 100km/h i jade na 4 biegu (zazwyczaj to 4 )
i obrotomierz wskazuje mi juz na okolo 4 tys i nagle wcisne sprzeglo
(albo do zmiany biegu albo poprostu zeby na luz go wrzucic czy przyczymac na luzie )
auto mi gasnie |
Moim zdaniem problem u Ciebie polega na tym że przy wyższych prędkościach jak wyrzucisz na luz, to przez dolot dostaje się za dużo powietrza. Zamiast mieć podciśnienie w dolocie tworzy się nadciśnienie, gaz przestaje być wysysany z miksera, co powoduję bardzo ubogą mieszankę i gaśnięcie silnika. Jedyna rada to przebudować dolot, aby taka sytuacja nie miała miejsca. |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 23-09-2007, 14:37
|
|
|
z tego co pamietam to kolega ma sekwencje a nie mikser |
|
|
|
 |
|
|