Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Heh, polak potrafi... :)
Autor Wiadomość
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-04-2009, 15:14   

mogł wsadzic 3.0 TDI lub 5.0 TDI od peatona jeśli by się zmieścił:) cóż kto co lubi, nie powiem że gdyby było to zrobione super. i wyglądało by fajnie, to czemu by nie połączyć atrakcyjnego wyglądu z niskim spalaniem? Dla kobiety kupił bym:) gdyby był to pewny egzemplarz...
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 01-05-2009, 23:10   

żadna dłubanka nie jest pewna...tym bardziej z silnikiem innym niż 6G72 :badgrin:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 06-05-2009, 13:14   

Pomysł genialny. Ciekawe jak z wykonaniem... itp Ale z tego co pisza chłopaki to kicha. Sam tez bym kupił jak by był godziwie zrobiony.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 10-05-2009, 21:38   

Druciarstwo i profanacja jak dla mnie, zresztą było już jakiś czas temu.
Ale swoją drogą może oni zainspirowali Mitsubishi do współpracy w VW - przecież w Lancerze i Outlanderze są od nie tak dawna własnie diesle VW :) i skrzynki DSG.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 11-05-2009, 21:54   

pffff 3000GT na paliwo dla rolników , przykre :shock:
 
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-05-2009, 15:50   

paliwo rolnicze...? benzyna jest odpadem z tego paliwa rolniczego .a na margineie czemu nie ...gdyby to było dobrze zrobione np. 2.5 V6 tdi albo 3.0 momentu około 500 nM bo deliktnym "czipowaniu" było by ze 220-250KM i moment dostępny już od 1500obr. :mrgreen:gdyby to ktos dobrze zestroił ?! czemu nie - samochód i tak jest nietypowy
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-05-2009, 15:58   

6 cylindrowy diesel na pewno przyjemniej brzmi niz 4 cylindrowy ale mimo wszystko to klekot. Pozatym moment duży tyle ze przy niskich obrotach (i raczej tylko niskich - w dieslu krzywa momentu spada bardzo gwałtownie wraz ze wzrostem predkosci obrotowej - nie jest to reguła ale w wiekszosci przypadków tak jest) pozatym masz 2x - 3x mniejszy zakres użytecznych obrotów (niech to tdi 3.0 ma nawet od 1500 do 4000 - to jest 2500 obrotów) - w 3.0 z 3000Gt masz > 5000 spokojnie - od 1700 do 7000. Jak ktoś lubi mieszać biegami to moze być swoim zywiole ale po jakimś czasie to się nudzi nawet na najlepszej skrzyni :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 12-05-2009, 16:40   

no .deislem nie da się jezdzic na wysokich obrotach ...ale to też jest przyjemne ....osobiście miałem okazję śmignąć parę razy bmw 3.0 dieslem i 200KM i wrażenie całkiem przyjemne nawet bardzo..... silniki nowej generacji nie klekoczą aż tak strasznie ...mruczą a le wolałbym ten pomruk od klepiących zaworów bo to wtedy jakbym miał silnik z fso
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-05-2009, 16:45   

Oki, nowoczesne diesle chodzą nawet w miarę i jeżdżą szybko ale mimo wszystko na wolnych obrotach słychać klepanie :) . A co do klepania zaworów to u nas da sie to załatwić i nawet w znośnych pieniądzach (koło 500 - czesci + regulatory)

Tu jest dobry przykład http://www.youtube.com/watch?v=0iy_Q7JJg6I
Lepiej niż 4 cylindry ale dźwiek jest fajny jak masz 4000 - co w dieslu jest juz absolutnym maksimum
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.