Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Pordzewiały silnik - bardzo proszę o pomoc
Autor Wiadomość
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 18:43   

wolgaster napisał/a:
A tak z innej beczki Arturro planujesz jeszcze kiedyś zakupić jakiegoś Misia np. nowy Lancer z VW 2.0 TDI bo taki prawdopodobnie silnik będzie tam zakładany.


teraz dochodzi kolejny czynnik: komfort A6 (bo silnik na szczescie juz jest) :D
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-09-2007, 19:07   

Nie wspominając o fakcie że 2.0 TDI to najgorszy z dizli VAG tych na pompowtryskiwaczach - najbardziej awaryjny w przeciwieństwie do 1.9TDI które spokojnie sie podkręcaja do tej samej mocy co ten 2.0. Wszyscy znajomi mechanicy grzebiący w TDI narzekają niemożebnie na te 2.0 że się sypią strasznie w porównaniu do 1.9 choć z drugiej strony są zadowoleni że się sypią bo to zarobek dla nich ale mając wybór zeznawali jednogłośnie - brać albo 1.9 albo większy byle nie 2.0 :evil:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 26-09-2007, 19:21   

Rzeczywiście 1.9 jest nie do zajeżdzenia. Ale 2.5 TDI już nie. Kumpel miał w A4 i tragedia. Gość który wyjątkowo dba o auto zawiódł sie niemiłosiernie. Podobno w 2.5 TDI rozrząd jest awaryjny a dokładnie wałki rozrządu w których wycierają się krzywki w wyniku problemów ze smarowaniem. Kumpel włożył 6 tyś. w auto i dalej nie pracowało tak jak trzeba. I auto sprzedane.
_________________

 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 19:27   

bo kupujac 2.5TDI wersje 150KM omija sie szerokim lukiem, a wybiera sie nie do zajezdzenia wersje 180KM tylko ze w modelu po liftingu.
 
 
dany642
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 20:00   

arturro napisał/a:
A tak z innej beczki Arturro planujesz jeszcze kiedyś zakupić jakiegoś Misia np. nowy Lancer z VW 2.0 TDI bo taki prawdopodobnie silnik będzie tam zakładany.



teraz dochodzi kolejny czynnik: komfort A6 (bo silnik na szczescie juz jest)


A jak byś porównał komfort A6 z galantem np z roku 1999-2000??? Ale nie bierz pod uwagę silniki.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10816
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 26-09-2007, 20:14   

Wracajac do tematu, na radzawe miejsca karoserii polecam środek Loctite - Super Rost kiler jest drogi ale dobry. To jest takie białe mleczko, które powierzchniowo oczyszcone miejsca z rdzy wiąże tworzac czarna powłoke. Sa pewnie podobne śrdoki na rdze. nie polcam nt prostro farb typu hamerite bo bez podkaldu czy zabezpieczenia bedzie to samo za jakiś czas.
U mnie w Galancie poniewaz nie mam (chyba nikt nie ma) osłony od spodu zaczynają sie na silnku rdzawe plamki, ale jak byłem na wymianie oleju chłopaki do mnie.. ale on suchy....:)

Teraz OT.. dotyczace 2.5 TDI 150KM koledze w silnik z 1999r wlazła mysz w rozrzad i musiał robi jedna głowice i rozrazd ale poszedł po kosztach, powiedział mi ze nia takie straszne to, musiał dołozyć z 1000zł. Ale za to już ma 3 turbine, padła pierwsza, druga z alledro tez załozył 3cia regenerowana, wiec zobaczymy. mowi do mnie tak ze jedzi sie fajnie, laski sie ogladaja ale sie psuje... albo ni trafił w egzemplarz albo to tak jak pisze Arturro.. trzeba omijać.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
kamilrozanski
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 20:42   

chciałbym coś z tym zrobić bo idzie zima i wypadało by to jakoś zabezpieczyć
czyli tak, szczotka druciana i odwalamy rdzę i malujemu
mam nadzieję, że na jakiś czas wystarczy i będzie to żyło
jeżeli macie jeszcze jakieś wypróbowane środki na rdzę wysokotemperaturowe to bardzo proszę, no i jak jakieś sugestie to bardzo chętnie
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2007, 21:09   

kamilrozanski napisał/a:

jeżeli macie jeszcze jakieś wypróbowane środki na rdzę wysokotemperaturowe to bardzo proszę, no i jak jakieś sugestie to bardzo chętnie


za przeproszeniem obrzygaj ten blok jakimś smarem lub gęstym olejem i będziesz mieć zakonserwowane :biggrin:

a tak na poważnie, to poszukaj osłon pod komorę silnikową - bo jakby CI ich brakuje - i skup się raczej na gniciu karoserii np. tylnej części progów.
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 26-09-2007, 21:11   

dany642 napisał/a:
A jak byś porównał komfort A6 z galantem np z roku 1999-2000??? Ale nie bierz pod uwagę silniki.


nie jezdzilem wiec nie mam porownania.

Cytat:
czyli tak, szczotka druciana i odwalamy rdzę i malujemu


nie pomoze to na dlugo tym bardziej ze tak jak piszesz idzie zima ale zawsze to cos.

[ Dodano: 26-09-2007, 22:12 ]
e-gen napisał/a:
a tak na poważnie, to poszukaj osłon pod komorę silnikową - bo jakby CI ich brakuje - i skup się raczej na gniciu karoserii np. tylnej części progów.


oslona jest seryjna, kazda carisma ma taka krotka
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-09-2007, 21:18   

kamilrozanski, bylem ostatnio ogladac colta 1.3 z 1999r. przebieg 90 tys a silnik wyglada jak w moim colcie z 92r i przebiegiem 260 kkm wiec nie masz powodow do zmartwien. na Twoim miejscu umylbym silnik i to wszystko. chyba ze bardzo kluje Cie to w oczy wtedy mozesz zgrubnie oczyscic blok i kupic specjalna farbe w spray'u do ukladow wydechowych i tym go prysnac.
_________________
CA0
Galant II
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 26-09-2007, 21:23   

Krótka osłona to zakrywa tyle co spódniczka MINI :D . Trzeba zainwestować 100 zł i po kłopocie.
http://www.allegro.pl/ite...hi_carisma.html

[ Dodano: 27-09-2007, 14:53 ]
Tak przy okazji jakbyś szukał tanszego kolektora to tutaj masz za 60 zł
http://moto.allegro.pl/it..._wydechowy.html

[ Dodano: 27-09-2007, 14:55 ]
No i jest pokrywa zaworów za 55
http://moto.allegro.pl/it...a_zaworow_.html
Wszystkie elementy od tego samego gościa także za 110 zł masz już komplet
_________________

 
 
kamilrozanski
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 20:33   

nowe części będę kupował jak mi się nie uda tych uratować
a co do tych osłon http://www.allegro.pl/ite...hi_carisma.html
to które są mi potrzebne? bo się nie znam, jest ta krótka i co tam jeszcze potrzebuje przykręcić??
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 28-09-2007, 09:24   

Potrzebujesz z fotki osłony oznaczone nr. 1 i 2.
_________________

 
 
jaca1981
[Usunięty]

  Wysłany: 07-10-2007, 14:57   

Powiem ze jestem zszokowany .
Jak ja kupiłem swojego miska tez nie powiem było widac slady korozji najbardziej Bloku silnika ale to jest przez to ze jest za mała osłonięty i tego nie unikniemy .
A te korozje co zaznaczyłes to zdrap i zamaluj czyms czarnym srodkiem do konsrwacji i tyle .
Pozdrawiam
 
 
kamilrozanski
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 10:54   

auto jest już po wymianie rozrządu
teraz muszę się wziąść za tą korozję
pierwsza sprawa to przerdzewiała miska olejowa
tak ją zjadło że już zaczyna lecieć a mechanik boi się cokolwiek ruszać by nie zrobić dziury
gdzie szukać miski? pytałem ludzi na allegro ale tez mają pordzewiałe po 200-250zł
i boje się ze będzie zaraz z niej też lecieć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.