 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Kopci z rury... |
Autor |
Wiadomość |
1111 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 13:05
|
|
|
No wporządku, póki co będę tak jeździł. Próbuję namierzyć jakiegoś mechanika znającego się na eclipse'ach w moich okolicach, tj. lubuskie. Dobrze byłoby, gdyby taki człowiek obejrzał moje auto, bo na pewno nie jedno jest w nim do zrobienia |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2007, 17:10
|
|
|
Adaho, niech 11111, sprawdzi ciśnienie na sucho i na mokro. To będzie już coś wiadomo o stanie pierścieni.
No i teoria dotycząca uszczelniaczy trzonków zaworowych też trzyma sie kupy.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 09:55
|
|
|
cy_cek napisał/a: | 11111 napisał/a: | zaczyna się palić,czyli ile mógł zjeść tego oleju...z 0.2L ?(skoro dolałem wtedy 0.5). |
pomiędzy Minimum a Maksimum wchodzi ok. 1 litra oleju. Nawet jak masz minimum oleju nigdy nie może zapalać się lampka. Lampka pali się w momencie gdy silnik nie pracuje lub gdy tego oleju byłoby tyle że na bagnecie nie widać nic.
Spalanie oleju (ja jeżdzę na LPG, silnik po kapitalce) powinno być w ok. 1-1,5 litra na 10 000 km. I mam takie spożycie. Castrol 10w-60 EDGE full syntetic zalany. I lubię przybutować i nieźle przegonić. |
to co ile wymieniasz olej:))) ja myslalem ze sie wymienia co 8 tys km;) |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 18:09
|
|
|
w normalnych wozkach zaleca sie wymiane co 15kkm
w ecli (wersji usa) zaleca sie co 8k mil wiec okolo 12kkm
ale lepiej czesciej i z reguly wymiana co 10kkm
w turbo zmiana czesciej! |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2007, 19:29
|
|
|
aurii napisał/a: | to co ile wymieniasz olej:))) ja myslalem ze sie wymienia co 8 tys km;) |
takie wysokiej klasy olej można wymieniać co 10 000 km i tego sprzestrzegam. Pragnę zauważyć iż mój silnik jest wewnątrz w stanie idealnym |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 01:15
|
|
|
Wymiana oleju juz byla przerabiana,10 tys wystarczy. Nurtuje mnie natomiast mysl, dlaczego teoria uszczelniaczy nie trzyma sie kupy conti64?? |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 14:23
|
|
|
Cytat: | Nurtuje mnie natomiast mysl, dlaczego teoria uszczelniaczy nie trzyma sie kupy conti64?? |
mitutoyo, w moim poscie nie było tam słowa - nie |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 17:01
|
|
|
Ups, przepraszam,faktycznie nie ma "nie". |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2007, 21:52
|
|
|
cy_cek napisał/a: | aurii napisał/a: | to co ile wymieniasz olej:))) ja myslalem ze sie wymienia co 8 tys km;) |
takie wysokiej klasy olej można wymieniać co 10 000 km i tego sprzestrzegam. Pragnę zauważyć iż mój silnik jest wewnątrz w stanie idealnym |
ach ta skromnosc!! |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2007, 00:27
|
|
|
He he he he, niezle. |
|
|
|
 |
Cizes [Usunięty]
|
Wysłany: 14-10-2007, 15:32
|
|
|
Daj znac co ustaliłeś z tym kopceniem po wizycie u mechanika |
|
|
|
 |
|
|