Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie można zresetować ecu. PILNE
Autor Wiadomość
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 18-02-2006, 08:30   

Dzięki wczoraj byłem u Japaneze w Pabianicach rozmowa była krótka i chyba owocna , BO DZIŚ JESZCZE NIE SPRAWDZAŁEM mechanizm zaczoł działać poprawnie kolega Marek prowadzi sklep z częściami do Mitsubishi więc łatwo do niego trafić potwierdzil wskazówki Bartka że po resecie ECU uczenie obrotów domowym sposobem powinno odbywać się od zimnego silnika do zał.wentylatora.ponieważ serwisy mają stosowne oprzyżądowanie więc jest bardziej dokładne ustawienie obrotów i z tego powodu mogą robić to od razu na ciepłym silniku. - ale to informacja dla tych którzy maja problem z obrotami. - (szkoda że wcześniej nigdzie o tym nie wspomniano i niektórzy UCZĄ silnik zaraz po resecie na gorącym jeszcze silniku). .........P

[ Dodano: 22-02-2006, 20:07 ]
Temat nadal aktualny - silniczek nie powraca podczas sprawdzania bateryjką 6v wszystko zrobiłem jak radziliście zrobiłem podobnie jak "josie" przesunołem ślimak żeby zabierał inną częścią z tym że dorobiłem do otworu ( prowadzenie początku ślimaka )jeśli ktoś rozbierał ten model krokowego to może mi powie jaka jest kolejność części być może coś pominołem - prubowałem ze smarowaniem i bez i nadal nie powraca mechanizm-servo ciężko chodzi po założeniu MPS i nie wraca może powinna być kulka w środku cienkiej sprężynki ? jeśli kogoś interesuje to porobiłem zdięcia szczegółowe detali myślę że nic już to nie zmieni i poszukuję teraz kompletnego silniczka krokowego na podmiane kto ma na zbyciu i za ile ? tyle już razy resetowałem, rozgrzewałem silnik , regulowalem obroty ,znów resetowałem ,uczyłem ecu nowych ustawień na zimnym silniku ze trzy razy ,na ciepłym też po jakimś czasie jak sie rozgrzeje silnik pokazuje bład 15 i zapala sie CE i nie gaśnie do resetu , jeszcze jedno - wczoraj wydawało by się już że jest dobrze i znów dodatkowo pokazał sie błąd 14 i 15 dzis z rana jak podjechałem do garażu to jeszcze na dodatek , nie chciał wchodzić na obroty - po 2km jak się trochę rozgrzał . Więc wyjołem przepustnicę przeczysciłem wszystko skreciłem jeszcze raz od nowa cała procedura regulacyjna ,reset, sprawdzanie błędu uczenie obrotów na ciepłym silniku -zobaczymy jutro ale watpię bo po przełączeniu stacyjki słychać że silniczek sobie nie może poradzić z przesunięciem (słychać tykanie) ślimaka .
 
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.