Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
moja walka z PZU
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2006, 14:19   

shovel napisał/a:
bo na aucie już była wypłacana szkoda całkowita kilka lat temu


To nie ma zadnego - podkreslam ZADNEGO znaczenia prawnego..... Szkoda calkowita = sposob zalatwienia sprawy, a nie sposob naprawy... Mogles wziac wrak i doprowadzic go do stanu idealnego dowolnym kosztem, ich NIC to ma prawa obchodzic co zrobiles z odszkodowaniem, ile dolozyles wlasnych ciezko zarobionych pieniedzy w doprowadzenie do stanu igla...... No chyba ze wszedzie oblazi szpachla i widac, ze auto bylo naprawione najmniejszym kosztem - ale na to MUSZA miec ocene rzeczoznawcy, zeby wziac to pod uwage w wycenie....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 24-02-2006, 16:59   

Jak juz Bartek pisal, skoncentruj sie na wycenie wartosci samochodu, bo szkoda calkowita i tak bedzie, mozesz oprzec sie na niezaleznej wycenie, np. PZMOTu.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 03-03-2006, 16:55   

sorry że tak późno /totalny brak czasu/
druga wycena - wartość auta 4200 zł, do wypłaty 2800 zł.
co do kitu: kit obłaził wszędzie, blacharz który robił to auto to największy paściarz na świecie!!! kitu miejscami było po 7-8 mm, generalnie nic dziwnego że to auto się muliło jak miało z 100 kilo kitu na sobie dodatkowo :evil:
aukcja na allegro się skończyła, auta nie sprzedałem. dzisiaj albo w poniedziałek jadę po dawcę - granatowy galant sedan z 2 silnikami po strzałach rozrządu. jutro mojemu utnę pysk (cały przód), potem znajomy odspawa normalnie łączenia, i przygotujemy go do swapu całego przodu auta. z braku kasy będe robił, poza przyłączeniem przodu, wszystko sam, ew z pomocą znajomych jeśli gdzieś nie będzie się dało samemu. buda pójdzie cała do lakierowania, co prawda lakierem PPQ ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. najchętniej przebiłbym szczerze mówiąc numery z mojego do granatowego, ale przy moim szczęściu Pan Policjant zapukałby mi w ramię w momencie przenitowywania ścianki numerowej.
swoją drogą - PZU miało do dzisiaj wypłacić mi środki na konto, jakoś jest 17 i jeszcze nie ma. wściec się można.
do PZMotu nie idę, bo mi głupio - auto nie było wcale wiele więcej warte niż pzu mi dawało - i nie będe robił z siebie idioty mówiąc że Panie, igiełka, zero kitu itp.
wiadomo - cena giełdowa gala GTi '89 to ok. 6000 pln, mi dają mniej, mój miał klimę, w miarę sprawny ecs itp., ale blacharsko był obrazem nędzy i rozpaczy.

granatowy gal ma dobrą blacharkę, nie ma rdzy, wyposażenie standardowe dla glsi - full elektryka - silniki oba są z osprzętem i rozbiorę je na części, razem z transportem na miejsce, rozbiórką i złomowaniem wyjdzie mnie ok. 1500 zł więc jeszcze przeżyje.
a gala zrobię na tyle na ile będzie się dało, później znowu na allegro trafi... ale przed tym jeszcze przynajmniej trochę nim pojeżdżę.

edit: dodaje zdjęcia, zawieszenie dość dobrze widać. te dwa pozostałe zdjecia pokazują jak poszło i w jakim stanie jest rama - od mocowania kolumny do przodu auta cała w takim (pordzewiałym) stanie.





 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.