Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przyśpieszenie ?
Autor Wiadomość
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-10-2007, 16:41   

Dziwne te obliczenia :roll: najprościej jak sprawdzałem prędkośc czy nie oszukuje licznik jeżdziłem kilkoma autami łeb w łeb np. Space Runner , Nissan-em , Peugeot-em 306 i Astrą 1.6 i wszedzie były takie same wskazania przy 100 km/h dziwne :roll: i zaznacze że wszędzie były opony 175/65R14 i felgi 14
 
 
roberto
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 18:08   

To ja napisze, że swoim 2.0 v8 sohc w 9 sekundach do 100km/h się mieszcze. Dodam, że automat na gazie i na oponach 185/70 R14
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 24-10-2007, 19:18   

roberto, rzeczywiscie mozesz sie miescic w 9s. jak masz galanta v8. galant 8v na pewno takich wynikow nie uzyska. wszystkie samochody maja przeklamania licznikow, wiec porownywanie wzgledem innego modelu nic nie da. trzeba sprawdzac predkosc z gps'em. inna sprawa, ze jak ktos jest niski to na liczniku 100km/h bedzie widzial pod innym katem (szybciej) niz wysoki kierowca. takie liczenie ze stoperem w reku tylko i wylacznie na podstawie wskazan licznika jest po prostu nieobiektywne.

pozdr
 
 
roberto
[Usunięty]

Wysłany: 24-10-2007, 23:12   

mam galanta 8v. Moze i masz racje , ze kłamią liczniki. A to czy ktoś jest niski czy wysoki może i robi różnice ale nie w moim przypadku bo stówka wychodzi u mnie pionowo na godzinie 12-stej. A zdaje sobie jak najbardziej sprawe, ze liczenie ze stoperem w reku to liczenie takie w kit. pozdrawiam
 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-10-2007, 21:10   

A jakieś dane dla 4G37 tj 1,8l w sedanie bo wiedę że to co innego.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-10-2007, 23:23   

Zdaje się, że w Galancie pionowo na godzinie 12 wychodzi 120 :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 27-10-2007, 10:18   

To ile wskazuje licznik kiedy wskazówka jest pionowo zależy od tego jak wyskalowany jest licznik.U mnie jest w pionie ok 130 - 140 , ale licznik jest do 240 km
_________________

 
 
roberto
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2007, 19:02   

Maretzky85 napisał/a:
Zdaje się, że w Galancie pionowo na godzinie 12 wychodzi 120 :P


zgadza sie stówka jest na mniej więcej godzinie 11
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-10-2007, 20:07   

Wook@sH napisał/a:
To ile wskazuje licznik kiedy wskazówka jest pionowo zależy od tego jak wyskalowany jest licznik.U mnie jest w pionie ok 130 - 140 , ale licznik jest do 240 km


No chyba, że tak, u mnie jest do 220 :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
kscman
[Usunięty]

Wysłany: 30-10-2007, 16:28   

roberto napisał/a:
A zdaje sobie jak najbardziej sprawe, ze liczenie ze stoperem w reku to liczenie takie w kit


polecam G-techa lub hamownie, tam wyniki sa bardzo zbliżone,

jednak wartość 9 sec. w Automatcie i na dodatek na gazie jest nie mozliwa,
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-11-2007, 23:49   

Ja dziś w celu przeczyszczenia nieco gaźnika pozwoliłem sobie depnąć na 2 biegu i tak z 20-70/h przyspieszył w parę sekund, myślę, że realny czas 0-100 to około 11-12 sek.
Mówię o Galancie E32A, 1.8 8V na gaźniku [1988 prod] :)
Dodam, że po wywaleniu dodatków gazowych, więc na benzynce.

PS. Aż miło popatrzeć i posłuchać jak silniczek bez zająknięcia ciągnie spokojnie ponad 5 tys obrotów :D Jestem szczerze zadowolony :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.