Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sportowe springi do cari
Autor Wiadomość
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 06:17   

ictus napisał/a:
ciales sprezyny??? jezdziles na takich???

Ja jeżdżę na takich od pół roku. Kupione razem z autem. Tył strasznie skacze, na początku myślałem, że to wina amortyzatorów, a po ściągnięciu okazało się, że sprężyny są cięte (50mm poniżej serii).
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 05-08-2008, 18:12   

bo to nie wina samych sprezyn tylko przez takie obnizenie pewnie juz nie masz amorow... a jak jeszcze zyja w jakims stopniu to pracuja tylko czesciowo i to w dodatku tak jak nie powinny
 
 
 
Lothar
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2008, 06:00   

Amory działają, sprawdzane na wytrzęsakach mają po 70%. Na nowych billsteinach buja zresztą tak samo. Jakby amory zdechły, to by się bujał w nieskończoność, a on się na wyboju buja raz, ale za to konkretnie. Sprężyna o zmniejszonej liczbie zwojów będzie zawsze mniej sztywna od wyjściowej. Aby skrócona zachowywała się tak samo jak wyjściowa jeśli idzie o twardość, powinna być wykonana z grubszego drutu albo z materiału o większej twardości.
Ponadto cięcie sprężyn wymusiło dospawanie pasków blachy dookoła pierścieni amorów z tyłu, inaczej sprężyny by spadły.

ictus napisał/a:
takie obnizenie


50mm to różnica w długości sprężyn, a nie obniżenie. Rzeczywiste obniżenie jest mniejsze, bo sprężyna ori po założeniu jest ściśnięta - ogranicza ją skok amora. Obecne (cięte) springi pasują "na styk" do amortyzatora w pozycji maksymalnie rozciągniętej (koła w powietrzu). Wartości liczbowej obniżenia auta nie jestem w tej chwili w stanie podać, bo jak dotąd nie udało mi się znaleźć kompletu w miarę porządnych seryjnych sprężyn w rozsądnej cenie. Jak wymienię to porównam i napiszę, jaka jest różnica.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.