 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
sportowe springi do cari |
Autor |
Wiadomość |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 06:17
|
|
|
ictus napisał/a: | ciales sprezyny??? jezdziles na takich??? |
Ja jeżdżę na takich od pół roku. Kupione razem z autem. Tył strasznie skacze, na początku myślałem, że to wina amortyzatorów, a po ściągnięciu okazało się, że sprężyny są cięte (50mm poniżej serii). |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 05-08-2008, 18:12
|
|
|
bo to nie wina samych sprezyn tylko przez takie obnizenie pewnie juz nie masz amorow... a jak jeszcze zyja w jakims stopniu to pracuja tylko czesciowo i to w dodatku tak jak nie powinny |
|
|
|
 |
Lothar [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2008, 06:00
|
|
|
Amory działają, sprawdzane na wytrzęsakach mają po 70%. Na nowych billsteinach buja zresztą tak samo. Jakby amory zdechły, to by się bujał w nieskończoność, a on się na wyboju buja raz, ale za to konkretnie. Sprężyna o zmniejszonej liczbie zwojów będzie zawsze mniej sztywna od wyjściowej. Aby skrócona zachowywała się tak samo jak wyjściowa jeśli idzie o twardość, powinna być wykonana z grubszego drutu albo z materiału o większej twardości.
Ponadto cięcie sprężyn wymusiło dospawanie pasków blachy dookoła pierścieni amorów z tyłu, inaczej sprężyny by spadły.
ictus napisał/a: | takie obnizenie |
50mm to różnica w długości sprężyn, a nie obniżenie. Rzeczywiste obniżenie jest mniejsze, bo sprężyna ori po założeniu jest ściśnięta - ogranicza ją skok amora. Obecne (cięte) springi pasują "na styk" do amortyzatora w pozycji maksymalnie rozciągniętej (koła w powietrzu). Wartości liczbowej obniżenia auta nie jestem w tej chwili w stanie podać, bo jak dotąd nie udało mi się znaleźć kompletu w miarę porządnych seryjnych sprężyn w rozsądnej cenie. Jak wymienię to porównam i napiszę, jaka jest różnica. |
|
|
|
 |
|
|