|
dziwna sprawa ze swiatlami ???? |
| Autor |
Wiadomość |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 25-11-2007, 08:43
|
|
|
Jesteście pewni że to ,,regulator'' - bo ja uważam że to jedynie mostek prostowniczy i nadal podtrzymuję zdanie iż w GDI wzbudzaniem alternatora steruje ECU. Może i ma walnięty mostek ale można sprawdzić kształt sygnału napięcia ładowania na oscyloskopie - w Workshop Manualu do Carismy są chyba nawet rysunki z opisem co na wykresie co oznacza z uszkodzenia. Zakładam więc iż ten element z fotki jedynie skrótem myślowym nazywacie regulatorem napięcia. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
krzyś miś [Usunięty]
|
Wysłany: 25-11-2007, 19:36
|
|
|
witam
Ja mam podobny problem ale u mnie dodatkowo pali się kontrolka akumulatora tylko mój elektryk rozebrał cały alternator po za tym kupiłem drugi i z moim starym alternatorem wraz z regulatorem napięcia jest wszystko ok problem tkwi gdzieś w instalacji elektrycznej więc za nim kupisz daj na sprawdzenie dokładne alternatora wraz regulatorem żebyś nie wydał kasy na darmo |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 09-12-2007, 21:31
|
|
|
| witam dzisiaj zaowazylem jadac wieczorem stalem w korku bo bym wypadek i byly takie objawy jak stanolem w miejscu cari zlapala falujace obroty tak 1000 1500 i slyszalem ze wraz ze wsrostem obrotow szybciej chodzi dmuchawa tak bylo przez kilka sekund pozniej trzymala wolne obroty w dalszej jezdzie jak dodawalem gazu dmuchawa wzrast ze wzrostem obrotow tez mocniej wiala no i swiatla sciemniaja sie i rozjasniaja i moje pytanie mam jechac na czyszczenie przepustnicy i ustawienie obrotow bod interfejsem kompa do ASO ma mnie to kosztowac 200zl panowie czy te objawy maja cos z tym wspolnego ja mysle ze to regolator napiecia mam okazje kupic za 120zl wiec co zrobic czy moze to wina tego i zainwestowac w to http://www.allegro.pl/ite...ilnik_gdi_.html prosze o pomoc pozdro |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 19 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 09-12-2007, 21:48
|
|
|
| Czy możecie zacząć używać dużych liter i znaków interpunkcyjnych? Przecież tego się nie da momentami czytać - jeden potok słów. |
|
|
|
 |
TRUTIL CARI GDI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 179 Skąd: Łagiewniki
|
Wysłany: 09-12-2007, 22:04
|
|
|
Prosze poprawiona wersja
Witam dzisiaj zaowazylem takie objawy. Jadac wieczorem stalem w korku bo byl wypadek, stanolem w miejscu cari zlapala falujace obroty tak 1000 1500 i slyszalem ze wraz ze wsrostem obrotow szybciej chodzi dmuchawa tak bylo przez kilka sekund pozniej trzymala wolne obroty.
W dalszej jezdzie jak dodawalem gazu dmuchawa wrast ze wzrostem obrotow tez mocniej wiala no i swiatla sciemniaja sie i rozjasniaja i moje pytanie. Mam jechac na czyszczenie przepustnicy i ustawienie obrotow pod interfejsem kompa do ASO ?? ma mnie to kosztowac 200zl panowie czy te objawy maja cos z tym wspolnego ja mysle ze to regolator napiecia mam okazje kupic za 120zl wiec co zrobic ?? czy moze to wina tego i zainwestowac w to http://www.allegro.pl/ite...ilnik_gdi_.html prosze o pomoc pozdro |
_________________ Trutil |
|
|
|
 |
|
|