Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przeskakujące zapłony???
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 17:29   

a jeśli samochód niema sondy lambda a też kopci???<niekoniecznie to jest galant>
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-11-2007, 17:36   

Tylko i wyłacznie zbyt bogata mieszanka , do regulacji gaznik jak ma , jak na mono wtrysku to do sprawdzenia jescze czyjnik podcisnienia w kolektorze ssacym { zbyt mało powietrza } lub same wtryski leją :!: luk kolektor ssacy jest nieszczelny { uszczelka } :wink:
Ostatnio zmieniony przez deejay 19-11-2007, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 17:38   

skoro zapłon za póżny to jaka jest mieszanka?dlaczego kopci?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-11-2007, 17:43   

Nie da rady tak mocno opóżnic zapłonu żeby aż tak kopcił bedzie słabo sie wkręcał na obroty ale nie powinien kopcic moze lekko tylo podkapcać przy gwałtownym wcisnięciu gazu i musi cos jeszcze byc powodem ze tak kopci
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 17:52   

kopci tylko na ssaniu jak silnik zimny a ponoc jak silnik zimny to sonda lambda niedziała, po prawidłowym ustawieniu zapłonu wszystkie te objawy zniknęły
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-11-2007, 18:33   

waldi-1 napisał/a:
Maretzky85, a jednak ma uwierz mi


Kopcenie owszem, ale nie na czarno ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 18:51   

mówie tylko jak widziałem, raczej to czarny był dym i tylko na zimnym silniku
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19-11-2007, 18:57   

Przecież to normalny objaw na ssaniu :!: silnik dostaje podwójną dawkę paliwa i dlatego podkapca każde auto ma prawie podobne objawy Np. odpal silnik na gazniku może byc ciepły i wyciagnij ssanie i zobacz co bedzie leciało z rury :wink:
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 19:00   

ja tak miałem ale teraz mi niekopci nawet na zimnym tylko troszke paliwa wywala, przedtem to zamiast brązowej rury była czarna i to samo ze świecami

[ Dodano: 19-11-2007, 19:03 ]
a tak przy okazji sie zapytam w tym temacie nie na temat hihi sorki za to własciciela temmam autko na gazie i przy zimnym silniku gdy przełącze na gaz to mi silnik gaśnie , dopiero jak sie nagrzeje w pełni to chodzi równo, co jest tego przyczyną?? nieraz jak przełącze to zaskoczy i tak chodzi na wolnych ale jak rusze dam gazu to mi gaśnie, tak jakby przerywał na wolnych obrotach ale na większych jest normalnie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 19:18   

no przeciez to normalne jak nie masz termometru ktory nie pozwala za wczesnie przelaczyc na gaz i robisz to tylko obrotami to parownik nie jest zagrzany i nie zmienia dokladnie z plynnego na gazowy (stan skupienia gazu) wiec nie ma prawa chodzic normalnie i tak masz szczescie ze to wszystko ni odfrunelo -latem pewnie tego problemu nie miales
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 19:27   

powiem tak, latem też miałem , ale kiedys tak niebyło od pewnego czasu dopiero tak mam, moze to filterek gazu???
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-11-2007, 19:40   

Stawiam na membranę parowniku. Już pewnie wymiękła ;)
Ja odpalam na gazie nawet teraz jak sa mrozy dochodzące do -8 i nie mam żadnych problemów z jazdą.
Wiem tylko że może przy jeszcze większych mrozach zamarznąć parownik, jak również nie mogę mu deptać po gazie póki jest zimny.
_________________

 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 19-11-2007, 19:45   

u mnie nieda sie zapalic na gazie zawsze pali na pb, jest moze mozliwośc pokombinowania i zapalenia na gazie jak by cos? ile ta membrana kosztuje??? zrobie sobie to sam???
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 19-11-2007, 20:52   

a ja mam jeszcze pytanko dotyczące zapłonu... lepiej na słuch czy na lampe ?? czy na słuch można tak samo dokładnie jak na lampe czy może na odwrót słuch jest dokładniejszy od lampy ?

waldi-1 co do Twojego problemu to też obstawiam membranę w parowniku mi gaziarz krzyknął za wymianę i regulację gazu 250 zeta widziałem zestawy naprawcze na alledrogo tylko troche boje sie za to brać żeby nic nie sknocić... a obstawiam membranę dlatego że kiedyś też mogłem na zimnym przełączać bez problemu na gazik i chodził jak zegrek a teraz już coraz gorzej musze nagrzewać auto i dopiero potem przełączam na gaz bo inaczej nie trzyma obrotów jak jest zimny na gazie, a to właśnie ją gazownik także wytypował jako pierwszą przy takich objawach do wymiany, membrane powino sie wymieniać chyba co około 90 tys przejechanych na gazie bo taka jest podobno jej żywotność nie wiem dokładnie czy to prawda.

a co do membrany to nasuwa mi sie kolejne pytanko czy moze ona mieć wpływ na zwiększone zużycie gazu ? tak z 17,5 literka przy bardzo dynamicznej jeździe ? z łezką w oku wspominam czasy jak Galanciorrr palił mi max 14L przy dużo bardziej ostrej jeździe a tak to było około 12 litrów... heh...
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 19-11-2007, 21:03   

http://www.kadett.d.pl/fo...hlight=membrana

Idealnie wytłumaczone łącznie z zdjęciami.
Gdyby nie chciało sie otworzyć to należy sie zarejestrować na forum :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.