Przeskakujące zapłony??? |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-11-2007, 17:36
|
|
|
Tylko i wyłacznie zbyt bogata mieszanka , do regulacji gaznik jak ma , jak na mono wtrysku to do sprawdzenia jescze czyjnik podcisnienia w kolektorze ssacym { zbyt mało powietrza } lub same wtryski leją luk kolektor ssacy jest nieszczelny { uszczelka } |
Ostatnio zmieniony przez deejay 19-11-2007, 17:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-11-2007, 17:43
|
|
|
Nie da rady tak mocno opóżnic zapłonu żeby aż tak kopcił bedzie słabo sie wkręcał na obroty ale nie powinien kopcic moze lekko tylo podkapcać przy gwałtownym wcisnięciu gazu i musi cos jeszcze byc powodem ze tak kopci |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-11-2007, 18:33
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | Maretzky85, a jednak ma uwierz mi |
Kopcenie owszem, ale nie na czarno |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-11-2007, 18:57
|
|
|
Przecież to normalny objaw na ssaniu silnik dostaje podwójną dawkę paliwa i dlatego podkapca każde auto ma prawie podobne objawy Np. odpal silnik na gazniku może byc ciepły i wyciagnij ssanie i zobacz co bedzie leciało z rury |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 19-11-2007, 19:00
|
|
|
ja tak miałem ale teraz mi niekopci nawet na zimnym tylko troszke paliwa wywala, przedtem to zamiast brązowej rury była czarna i to samo ze świecami
[ Dodano: 19-11-2007, 19:03 ]
a tak przy okazji sie zapytam w tym temacie nie na temat hihi sorki za to własciciela temmam autko na gazie i przy zimnym silniku gdy przełącze na gaz to mi silnik gaśnie , dopiero jak sie nagrzeje w pełni to chodzi równo, co jest tego przyczyną?? nieraz jak przełącze to zaskoczy i tak chodzi na wolnych ale jak rusze dam gazu to mi gaśnie, tak jakby przerywał na wolnych obrotach ale na większych jest normalnie |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
marek.b [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 19:18
|
|
|
no przeciez to normalne jak nie masz termometru ktory nie pozwala za wczesnie przelaczyc na gaz i robisz to tylko obrotami to parownik nie jest zagrzany i nie zmienia dokladnie z plynnego na gazowy (stan skupienia gazu) wiec nie ma prawa chodzic normalnie i tak masz szczescie ze to wszystko ni odfrunelo -latem pewnie tego problemu nie miales |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 19-11-2007, 19:40
|
|
|
Stawiam na membranę parowniku. Już pewnie wymiękła
Ja odpalam na gazie nawet teraz jak sa mrozy dochodzące do -8 i nie mam żadnych problemów z jazdą.
Wiem tylko że może przy jeszcze większych mrozach zamarznąć parownik, jak również nie mogę mu deptać po gazie póki jest zimny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2007, 20:52
|
|
|
a ja mam jeszcze pytanko dotyczące zapłonu... lepiej na słuch czy na lampe ?? czy na słuch można tak samo dokładnie jak na lampe czy może na odwrót słuch jest dokładniejszy od lampy ?
waldi-1 co do Twojego problemu to też obstawiam membranę w parowniku mi gaziarz krzyknął za wymianę i regulację gazu 250 zeta widziałem zestawy naprawcze na alledrogo tylko troche boje sie za to brać żeby nic nie sknocić... a obstawiam membranę dlatego że kiedyś też mogłem na zimnym przełączać bez problemu na gazik i chodził jak zegrek a teraz już coraz gorzej musze nagrzewać auto i dopiero potem przełączam na gaz bo inaczej nie trzyma obrotów jak jest zimny na gazie, a to właśnie ją gazownik także wytypował jako pierwszą przy takich objawach do wymiany, membrane powino sie wymieniać chyba co około 90 tys przejechanych na gazie bo taka jest podobno jej żywotność nie wiem dokładnie czy to prawda.
a co do membrany to nasuwa mi sie kolejne pytanko czy moze ona mieć wpływ na zwiększone zużycie gazu ? tak z 17,5 literka przy bardzo dynamicznej jeździe ? z łezką w oku wspominam czasy jak Galanciorrr palił mi max 14L przy dużo bardziej ostrej jeździe a tak to było około 12 litrów... heh... |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
|
|
|
 |
|